Результати опитування здобувачів ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей

Результати опитування здобувачів ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей

Опитування здобувачів вищої освіти за змістом анкети SQ_3 проводилось у формі онлайн-опитування у період з 13.09.2022 р. по 24.09.2022 р. із використанням сервісу Microsoft Forms. В опитуванні взяли участь 100% здобувачів ВО, що навчаються на четвертому курсі освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Результати анкетування є наступними:

– найбільш поширеними відповідями здобувачів вищої освіти на пропозицію оцінити оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії було надано відповідь «досягнуто повністю» 33% та «скоріше досягнуто» (67%);

– 17% опитаних вважають повністю досягнутими відповідні уміння та навички для прийняття самостійних рішень в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті, скоріше досягнутими 83% здобувачів;

– 67% опитуваних зазначило, що їм не доводилось стикатися з недостатністю отриманих в ході навчання в Університеті знань на практиці, 17% надало відповідь «важко відповісти», 16% – «так, доводилось»;

– 100% здобувачів ВО зазначило, що вони не стикалися з недоліками в організації практики та поганим ставленням представників бази практики;

– 67% респондентів відповіли, що їм не доводилось стикатися з обмеженням у доступі до необхідних для виконання завдань практики інформації, а 33% респондентів зазначило «так доводилось»;

– труднощів у підготовці звітної документації не виникло у 83% студентів, тоді як 17% надало відповідь «важко відповісти»;

– взаємодію з керівником практики від університету за шкалою від 1 до 10, де «1» – «повністю не задоволена(ний), «10» – «повністю задоволена(ний)» 67% здобувачів оцінило від «9» до «8» балів; 33% здобувачів оцінило на «5» балів;

– взаємодію з керівником практики від підприємства за шкалою від 1 до 10, де «1» – «повністю не задоволена(ний), «10» – «повністю задоволена(ний)» 33% здобувачів оцінило на «9» балів; 33% здобувачів оцінило на «8» балів; 34% здобувачів оцінило на «5» балів;

– 50% респондентів задоволені тривалістю практики для досягнення її цілей та завдань; інші 50% ЗВО хотіли би збільшити терміни практики із спеціальності;

– найбільш поширеними твердженнями щодо практики, які обрали здобувачі були: «на практиці я переконався (переконалась) у правильності вибору професії»,

– «завдяки практиці я отримав (отримала) знання та навички, необхідні для майбутньої роботи за фахом», «практика показала, що я можу самостійно виконувати більшість робочих завдань»;

– 50% студентів на питання «Чи хотіли б Ви проходити практику в цій організації (на цьому підприємстві) ще раз?» відповіли «ТАК», 50% здобувачів ВО висловило побажання змінити базу практики.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування (протокол № 4 від 31.10.2022р.).

За результатом анкетування запропоновано:

1. Розширити перелік баз практик, при можливості збільшити тривалість практики зі спеціальності.

2. При взаємодії з керівниками практики від підприємства керівникам практики від Університету звертати увагу на необхідність створення умов для повноцінного засвоєння здобувачами вищої освіти вимог практичної діяльності.

161 разів прочитано