Контакти
50005 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16.
Телефон: +38 (068) 684 – 46 – 59
Email: office@donnuet.edu.ua
Приймальна комісія
- +38 (068) 222 – 60 – 54
- http://vstup.donnuet.edu.ua/
50005 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16.
Телефон: +38 (068) 684 – 46 – 59
Email: office@donnuet.edu.ua
Приймальна комісія
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП barabanova@donnuet.edu.ua Барабанова В.В., к.e.н.
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми«Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування».
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП bohatyryova@donnuet.edu.ua Богатирьова Г.А., к.пeд.н.
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми
«Публічне управління та адміністрування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування».
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП bondarenko_oo@donnuet.edu.ua Бондаренко O.O., к.e.н.
До громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх та зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
Мова та література (англійська, німецька). Переклад (перший рівень вищої освіти)
Германська філологія (англійська, німецька). Переклад (другий рівень вищої освіти)
Прикладна лінгвістика та переклад (Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів просимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: ostapenko@donnuet.edu.ua
Пропонуємо для обговорення освітньо – професійну програму «Організація обліку та оподаткування» магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування».
Зауваження та пропозиції прохання надсилати на електронну пошту: shevchenko@donnuet.edu.ua.
Пропонуємо для громадського обговорення проєкти освітньо – професійних програм за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»:
«Фінанси, банківська справа, страхування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
«Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Зауваження та пропозиції до проєктів прохання надсилати до 28.06.2023р. на електронну пошту: nieizviestna@donnuet.edu.ua.
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
181 “Харчові технології” (перший рівень освіти освіти)
241 “Готельно-ресторанна” (перший рівень освіти освіти)
076 “Підприємництво та торгівля” (перший рівень освіти освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: nicolaichuk@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
051 «Економіка» (перший рівень вищої освіти)
051 «Економіка» (другий рівень вищої освіти)
292 «Міжнародні економічні відносини» (перший рівень вищої освіти)
292 «Міжнародні економічні відносини» (другий рівень вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: bocharova@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
Проєкт ОП Туризм за спеціальністю 242 Туризм і рекреація (перший бакалаврський рівень ВО)
Проєкт ОП Туризм за спеціальністю 242 Туризм і рекреація (другий магістерський рівень ВО)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: gorina@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
133 «Галузеве машинобудування» (перший рівень вищої освіти)
142 «Енергетичне машинобудування» (перший рівень вищої освіти)
133 «Галузеве машинобудування» (другий рівень вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: ido@donnuet.edu.ua
СТРАТЕГІЯ
РОЗВИТКУ ДОНЕЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
імені МИХАЙЛА ТУГАН-БАРАНОВСЬКОГО
НА 2021-2025 рр.
Університет Туган-Барановського інформує: День Захисників і Захисниць України
/in Новини /by adminУніверситет Туган-Барановського інформує: 14 жовтня відзначається День Захисників і Захисниць України. В день Покрови Пресвятої Богородиці ми вшановуємо мужність і незламність українських Героїв та Геройок, які з 2014 року боронять нашу Україну! Діва Марія вважається заступницею українських козаків.
Сьогодні 233 день боротьби українців проти російської окупації та тероризму. Весь світ побачив злочини рф та об’єднується заради перемоги України!
Університет Туган-Барановського вітає з Днем українського козацтва та вітає Захисників і Захисниць України! Поборемо!
Університет Туган-Барановського інформує: вакансія у Мюнхені
/in Новини /by adminВідкрита лекція «Лінгвокраїнознавство та література країн основної іноземної мови» в Університеті Туган-Барановського
/in Новини /by admin10 жовтня 2022 року о 17.00 доцентом кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін Удовіченко Г.М була проведена відкрита лекція із дисципліни «Лінгвокраїнознавство та література країн основної іноземної мови».
Тема зустрічі «USA. Geographical position. Main historical events. Federal state system. Natural conditions and resources» (гр. ФЛ-19).
Присутні на відкритій лекції студенти та викладачі позитивно оцінили зміст проведеного заняття, відзначили різноманітність методів та прийомів подання матеріалу й визнали, що отримана інформація сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців.
Університет Туган-Барановського інформує: стипендія для студентів з України
/in Новини /by adminІнститут науки і технологій м. Кванджу (Республіка Корея) оголосив про державну стипендію для студентів з України на весняний семестр 2023 р. з можливістю отримати ступінь магістра або доктора філософії.
Претенденти на участь у навчальній програмі обов’язково повинні володіти англійською мовою.
Термін подачі заявки в електронному вигляді на адресу https://service.gist.ac.kr/admission/graduate/foreigner – 14 жовтня 2022 р.
Інформація стосовно навчальних програм та інструкції щодо подання заявки на стипендіальну програму нижче:
[Guideline]+GIST+Graduate+Admissions (1)
[Graduate+Prospectus]+GIST+Graduate+Admissions_compressed (2)
Опитування бакалаврів, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв», щодо якості практичної підготовки
/in Новини /by adminОпитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей проводилось у формі онлайн-опитування 26.09.2022-30.09.2022 р. методом анкетування (анкета SQ3) із використанням сервісу Microsoft Forms.
На запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? 1. «Оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії» та 2. «Формування, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті» відповіді розподілилися наступним чином: «досягнуто повністю» – 17% респондентів; «cкоріше досягнуто» – 83% респонденти.
Комплексне питання стосувалось типових труднощів, з якими респонденти могли зіткнутись при проходженні практики.
Таблиця 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Чи доводилось Вам зіткатися при проходженні практики з труднощами?», %
Відповідаючи на питання «Як Ви вважаєте, чи достатньою є тривалість практики для досягнення її цілей та завдань?» 100% респондентів обрали варіант відповіді «Так, тривалість практики є достатньою».
На виявлення особливостей сприйняття результатів практики здобувачами вищої освіти було спрямоване питання, що містило пари протилежних за змістом тверджень щодо вибору професії, достатності отриманих знань, корисності практики для розуміння вимог професії та результативності практики загалом. Студенти обрали позитивні твердження із запропонованих варіантів. На оцінку загальної задоволеності від проходження практики було спрямовано також питання щодо бажання респондентів пройти практику у тій же самій організації (підприємстві) ще раз. Більшість опитаних здобувачів вищої освіти обрали варіант відповіді «Так, хотів (хотіла) б» (66% респондентів) та «Скоріше так» (17% респондентів), «Скоріше ні» (17% респондентів).
Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:
– рівень задоволеності респондентів оцінюваними аспектами проходження практики є переважно високим, рівень досягнення основних цілей практики респонденти оцінили як високий;
– більшість з типових труднощів при проходженні практики опитані здобувачі вищої освіти позначили як такі, з якими вони не зіткались;
– респонденти продемонстрували значний рівень задоволеності взаємодією з керівниками практики (як від Університету, так і від підприємства);
– серед запропонованих тверджень для опису результатів практики більшість респондентів обрали «позитивні» твердження із запропонованих варіантів;
Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 2 від 03.10.2022р.).
За результатом анкетування запропоновано:
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на ОП «Холодильні машини і установки», щодо якості практичної підготовки
/in Новини /by adminОпитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Холодильні машини і установки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей проводилось у формі онлайн-опитування 26.09.2022-30.09.2022 р. методом анкетування (анкета SQ 3) із використанням сервісу Microsoft Forms.
На запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили?» 1. «Оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії» усі респонденти відповіли, що «досягнуто повністю» – 100% та 2. Формування, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті» – відповіді розподілилися наступним чином: «Досягнуто повністю» – 50% респондентів, «Скоріше досягнуто» – 50% респондентів.
Відповідаючи на питання «Як Ви вважаєте, чи достатньою є тривалість практики для досягнення її цілей та завдань?» 100% респондентів обрали варіант відповіді «Так, тривалість практики є достатньою».
На виявлення особливостей сприйняття результатів практики здобувачами вищої освіти було спрямоване питання, що містило пари протилежних за змістом тверджень щодо вибору професії, достатності отриманих знань, корисності практики для розуміння вимог професії та результативності практики загалом. Студенти обрали позитивні твердження із запропонованих варіантів. На оцінку загальної задоволеності від проходження практики було спрямовано також питання щодо бажання респондентів пройти практику у тій же самій організації (підприємстві) ще раз. 50% опитаних здобувачів вищої освіти обрали варіант відповіді «Так, хотів (хотіла) б».
Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:
– рівень задоволеності респондентів оцінюваними аспектами проходження практики є високим, рівень досягнення основних цілей практики респонденти оцінили як високий;
– більшість з типових труднощів при проходженні практики опитані здобувачі вищої освіти позначили як такі, з якими вони не зіткались;
– респонденти продемонстрували значний рівень задоволеності взаємодією з керівниками практики (як від Університету, так і від підприємства);
– серед запропонованих тверджень для опису результатів практики більшість респондентів обрали «позитивні» твердження із запропонованих варіантів.
Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 2 від 03.10.2022р.).
За результатом анкетування запропоновано:
Університет Туган-Барановського увійшов до рейтингу 2023 Times Higher Education World University Rankings
/in Новини /by adminУ жовтні 2022 року Університет Туган-Барановського увійшов до рейтингу 2023 Times Higher Education World University Rankings зі статусом «Reporter» серед 17-ти українських закладів вищої освіти.
Як відомо, рейтинг THE World University Rankings містить перелік найкращих університетів світу з наголосом на дослідницькій місії. Це єдина глобальна рейтингова таблиця університетів, яка оцінює університети за такими основними місіями: навчання (навчальне середовище); дослідження (обсяг, дохід і репутація); цитування (дослідницький вплив); дохід галузі (передача знань) і зовнішній вид (персонал, студенти та дослідження). Рейтинг використовує 13 ретельно відібраних індикаторів продуктивності для забезпечення найбільш повного та збалансованого порівняння.
Суворість критеріїв для входження до рейтингу Times Higher Education World University Rankings робить його ексклюзивним клубом, до якого прагнуть приєднатися багато університетів. 2022 року рекордна кількість – 2112 університетів зі 111 країн і регіонів світу подали заявки до рейтингу університетів Times Higher Education World University Rankings. Зважаючи на жорсткі методологічні вимоги, не всі університети змогли потрапити до рейтингу.
Цінуючи величезні зусилля як багатьох людей в університетах, які наполегливо працюють над підготовкою даних для рейтингу, так і команди Times Higher Education, яка перевіряє ці дані, вперше в глобальній таблиці 2023 Times Higher Education World University Rankings зі статусом «Reporter» наведені університети, які надали дані, але в повній мірі не відповідали критеріям прийнятності.
https://www.timeshighereducation.com/wörld-univérsity-rànkings/2022
В Університеті Туган-Барановського відбувся семінар від ТОВ «Світ Мов»
/in Новини /by admin10 жовтня 2022 в ДонНУЕТ відбувся семінар «Передача власних назв відповідно до міжнародних норм ISO 9:1995 2020», який провела менеджер ТОВ «Світ Мов» Ганна Резік для студентів спеціальності «Філологія».
ISO 9 — міжнародний стандарт, який визначає систему транслітерації кириличних алфавітів слов’янських та неслов’янських мов за допомогою латиниці.
Головна перевага ISO 9 над іншими подібними системами — це її повна однозначність, кожній літері відповідає одна літера чи поєднання букви з різними діакритичними знаками. Це дозволяє точно передавати оригінал з кирилиці та здійснювати зворотну транслітерацію, навіть якщо мова є нерозпізнаною.
Що означає «завірений переклад згідно норми ISO 9:1995» ❓
Багато хто з клієнтів дуже часто питає, що значить вищеназвана норма, бо присяжний перекладач зобов‘язаний вказувати у тексті перекладу, що він виконаний згідно цих норм.
ISO 9: 1995 це норми з загальноприйнятної та стандартизованой транслітерації імен, прізвищ та по-батькові, що від початку були записані кирилицею, літерами латинського алфавіту. В даній системі перенесення власних назв відбувається на основі літер (не плутати з транскрипцією – відтворення звуків однієї мови літерами іншої) і кожній літері кириличного алфавіта відповідає тільки одна літера латинського алфавіту, багато з яких містять діакретичні знаки. Таким чином зберігається коректна зворотня транслітерація імені та прізвища.
➡️ наприклад фіктивна українка Юлія В’ячеславівна Святошина одружується у Німеччині та має подати завірений переклад офіційних документів до відділу РАЦС. У перекладі вона отримає:
укр: Святошина Юлія В’ячеславівна
у закордоному паспорті: Sviatoshyna Yuliia
у перекладі згідно ISO 9:1995 : Svâtošina Ûlíâ V‘âčeslavívna
Результат у свідоцтві про шлюб німецькою: Sviatoshyna Yuliia V‘âčeslavívna
слід пам‘ятати
➡️ офіційний завірений переклад документів здюйснюється у Німеччині лише у присяжних перекладачів
➡️ завірений переклад здійснюється згідно норм ISO 9:1995
➡️ згідно вищеподаних норм перекладаються усі офіційні документи про цивільний стан (свідоцтва про народження, шлюб, розлучення, смерть тощо)
➡️ усі державні установи Німеччини вимагають переклад документів згідно норм ISO 9:1995
Все це і багато іншої корисної інформації, необхідної для їхньої майбутньої професійної діяльності, отримали студенти-філологи підчас семінару.
Університет Туган-Барановського пишається своїми викладачами!
/in Новини /by adminУніверситет Туган-Барановського вітає науково-педагогічних працівників з отриманням високої оцінки навчальної діяльності здобувачами вищої освіти та отриманням найвищих балів у рейтингу Університету за 2021-2022 навчальний рік.
Адміністрація Університету та науково-педагогічний колектив щиро вітають:
Ми пишаємось досягненнями наших викладачів! Бажаємо і надалі високо тримати рівень навчання в Університеті Туган-Барановського, подальших професійних успіхів та наукових досягнень!
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на ОП «Холодильні машини і установки» щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін
/in Новини /by adminОпитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Холодильні машини і установки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін проводилось у формі онлайн-опитування 15.09.2022-23.09.2022 р. методом анкетування (анкета SQ2) із використанням сервісу Microsoft Forms.
На запитання «Чи відомо Вам про можливість вибору навчальних дисциплін?» 100% респондентів відповіли Так. На наступне запитання «Коли Вам пропонується здійснити вибір навчальних дисциплін?» отримано результати (важко відповісти – 17%, на початку кожного навчального року – 66%, на початку кожного семестру – 17%). «Як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін?» (важко відповісти – 17%, вибір вибіркових навчальних дисциплін для їх вивчення у наступному семестрі здійснюється онлайн (через Moodle) – 17%, на початку навчання в університеті – на початку семестру, потім через ел. систему – 66%).
Узагальнена інформація щодо відповідей респондентів щодо оцінки процесу консультування при виборі навчальних дисциплін: «За чиїми консультаціями при виборі дисциплін вільного вибору Ви звертались?» (викладачів – 17%, завідувача кафедри – 33%, керівника освітньої програми – 33%, орієнтуюсь лише на власну думку – 17%); «Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору були для Вас найбільш корисними?» (важко відповісти – 17%, викладачів – 17%, завідувача кафедри – 32%, керівника освітньої програми – 17%, орієнтуюсь лише на власну думку – 17%); «Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору Ви хотіли б отримати?» (важко відповісти – 17%, викладачів – 17%, завідувача кафедри – 17%, керівника освітньої програми – 32%, орієнтуюсь лише на власну думку – 17%).
У наступному блоці з двох питань респондентам пропонувалось відповісти на запитання «Чиї поради Ви враховуєте при виборі навчальних дисциплін?» (важко відповісти – 17%, викладачів – 33%, викладачів; одногрупників – 33%, нічиї, враховую тільки власну думку – 17%) на дотичне запитання «Чи є важливою для Вас особисто можливість самостійного вибору дисциплін?» (важко відповісти – 17%, скоріше так – 33%, ні – 17%, так – 33%). Відповіді на обидва питання відображають значний рівень самостійності студентів у процесі вибору навчальних дисциплін.
Таблиця 1 – «Значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору»
На питання «Чи хотіли б Ви додатково навчатися за сертифікованими навчальними курсами Університету» відповіді розподілилися наступним чином: важко відповісти – 33% респондентів; так – 17% респондентів; ні – 50% респондентів.
Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:
– студенти ознайомлені з можливістю вибору навчальних дисциплін, респондентам відомо, коли здійснюється вибір навчальних дисциплін та як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін;
– респонденти продемонстрували значний рівень самостійності у процесі вибору навчальних дисциплін, студентів задовольняє перелік запропонованих дисциплін вільного вибору;
– студентів влаштовує кількість дисциплін вільного вибору, задовольняє існуюча процедура вибору дисциплін вільного вибору.
Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 2 від 03.10.2022р.).
За результатом запропоновано: