23.10.2022. День рекламіста

Університет Туган-Барановського інформує: 23 жовтня відзначається День рекламіста (День працівників реклами).

20.10.2022. Міжнародний день кухаря і кулінара

Університет Туган-Барановського інформує: 20 жовтня відзначається Міжнародний день кухаря і кулінара.

16.10.2022. День працівників харчової промисловості

Університет Туган-Барановського інформує: 16 жовтня відзначається День працівників харчової промисловості.

Університет Туган-Барановського інформує: останній день подачі заявки на програму Фулбрайта

Fulbright Visiting Scholar Program Competition 2023-2024
Реченець подання заявки на цьогорічний добір  Fulbright Visiting Scholar Program 2023-2024 – 15 жовтня 2022 р. Заохочуємо до участі у конкурсі усіх, хто займається дослідницькою працею.
Fulbright Visiting Scholar Program уможливлює проведення досліджень в університетах США, дослідницьких центрах, бібліотеках, музеях, архівах тощо від трьох до дев’яти місяців.
Кваліфікаційні вимоги. У конкурсі можуть брати участь:
 – викладачі й дослідники наукових товариств, навчальних та дослідницьких інституцій найвищого рівня (університети, інститути та академії), які на момент подання заявки мають науковий ступінь кандидата наук або доктора філософії/доктора мистецтва, доктора наук;
 – дослідники без наукового ступеня з повною вищою освітою (спеціаліст, магістр), з досвідом науково-дослідної роботи не менше семи років й науковим авторитетом у відповідній галузі знань, з наявними публікаціями (статті, монографії або ж розділи у монографіях) у вітчизняних та/або іноземних (міжнародних) наукових фахових виданнях;
 – діячі культури й мистецтва, фахівці з бібліотекарства та музейної справи, журналісти та громадські діячі – з повною вищою освітою (спеціаліст, магістр), досвідом науково-дослідної роботи не менше семи років, значними професійними досягненнями, науковим доробком в обраній галузі дослідження (статті, монографії або ж розділи у монографіях) у вітчизняних та/або іноземних (міжнародних) фахових наукових виданнях.
Не можуть брати участь у конкурсі ті,  хто проживали за кордоном п’ять років поспіль упродовж шестирічного періоду, що передує даті подання заявки. У такому разі тривалість перебування, що становить дев’ять місяців і більше протягом календарного року, вважається повним роком за кордоном.
Офіс Програми імені Фулбрайта у 2022 році прийматиме документи від конкурсантів – громадян України, які перебувають в Україні, а також тих громадян України, які після 24 лютого  змушені були покинути країну через війну.
Галузі спеціалізації: гуманітарні, соціальні, точні, технічні та природничі дисципліни.
Загальні вимоги до кандидатів:
 – мати українське громадянство та проживати в Україні на час проведення конкурсу;
 – знати англійську мову на рівні достатньому для професійного спілкування в англомовному науковому середовищі;
 – повернутись в Україну на 2 роки після завершення терміну гранту відповідно до вимог візи J-1, що її отримують учасники програм обмінів.
Умови гранту:
 – щомісячна стипендія;
 – медичне страхування;
 – квиток в обидва боки.
Реченець подання заявок – 15 жовтня 2022.
Детально про Програму, перелік документів для участі у конкурсі та вимоги до їх оформлення, а також про перебіг конкурсного відбору за посиланням: https://fulbright.org.ua/uk/fulbright-visiting-scholar-program/

Університет Туган-Барановського інформує: День Захисників і Захисниць України

Університет Туган-Барановського інформує: 14 жовтня відзначається День Захисників і Захисниць України. В день Покрови Пресвятої Богородиці ми вшановуємо мужність і незламність українських Героїв та Геройок, які з 2014 року боронять нашу Україну! Діва Марія вважається заступницею українських козаків.

Сьогодні 233 день боротьби українців проти російської окупації та тероризму. Весь світ побачив злочини рф та об’єднується заради перемоги України!

Університет Туган-Барановського вітає з Днем українського козацтва та вітає Захисників і Захисниць України! Поборемо!

Відкрита лекція «Лінгвокраїнознавство та література країн основної іноземної мови» в Університеті Туган-Барановського

10 жовтня 2022 року о 17.00 доцентом кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін Удовіченко Г.М була проведена відкрита лекція із дисципліни «Лінгвокраїнознавство та література країн основної іноземної мови».

Тема зустрічі «USA. Geographical position. Main historical events. Federal state system. Natural conditions and resources» (гр. ФЛ-19).

Присутні на відкритій лекції студенти та викладачі позитивно оцінили зміст проведеного заняття, відзначили різноманітність методів та прийомів подання матеріалу й визнали, що отримана інформація сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців.

Університет Туган-Барановського інформує: стипендія для студентів з України

Інститут науки і технологій м. Кванджу (Республіка Корея) оголосив про державну стипендію для студентів з України на весняний семестр 2023 р. з можливістю отримати ступінь магістра або доктора філософії.

Претенденти на участь у навчальній програмі обов’язково повинні володіти англійською мовою.

Термін подачі заявки в електронному вигляді на адресу https://service.gist.ac.kr/admission/graduate/foreigner14 жовтня 2022 р.

Інформація стосовно навчальних програм та інструкції щодо подання заявки на стипендіальну програму нижче:

[Guideline]+GIST+Graduate+Admissions (1)

[Graduate+Prospectus]+GIST+Graduate+Admissions_compressed (2)

Опитування бакалаврів, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв», щодо якості практичної підготовки

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей проводилось у формі онлайн-опитування 26.09.2022-30.09.2022 р. методом анкетування (анкета SQ3) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? 1. «Оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії» та 2. «Формування, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті» відповіді розподілилися наступним чином: «досягнуто повністю» – 17% респондентів; «cкоріше досягнуто» – 83% респонденти.

Комплексне питання стосувалось типових труднощів, з якими респонденти могли зіткнутись при проходженні практики.

Таблиця 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Чи доводилось Вам зіткатися при проходженні практики з труднощами?», %

Перелік труднощів Кількість здобувачів вищої освіти, %
Так, доводилось Ні, не доводилось Важко відповісти Разом
1. Недостатність отриманих в ході навчання в Університеті знань 83 17 100
2. Недоліки в організації практики 83 17 100
3. Погане ставлення представників бази практики 100 100
4. Обмеження у доступі до необхідних для виконання завдань практики інформації та матеріально-технічного забезпечення 100 100
5. Труднощі у підготовці звітної документації 83 17 100
6. Відсутність допомоги керівника від бази практики 83 17 100
7. Обмеження у доступі до методичного забезпечення практичної підготовки 83 17 100

 

Відповідаючи на питання «Як Ви вважаєте, чи достатньою є тривалість практики для досягнення її цілей та завдань?» 100% респондентів обрали варіант відповіді «Так, тривалість практики є достатньою».

На виявлення особливостей сприйняття результатів практики здобувачами вищої освіти було спрямоване питання, що містило пари протилежних за змістом тверджень щодо вибору професії, достатності отриманих знань, корисності практики для розуміння вимог професії та результативності практики загалом. Студенти обрали позитивні твердження із запропонованих варіантів. На оцінку загальної задоволеності від проходження практики було спрямовано також питання щодо бажання респондентів пройти практику у тій же самій організації (підприємстві) ще раз. Більшість опитаних здобувачів вищої освіти обрали варіант відповіді «Так, хотів (хотіла) б» (66% респондентів) та «Скоріше так» (17% респондентів), «Скоріше ні» (17% респондентів).

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– рівень задоволеності респондентів оцінюваними аспектами проходження практики є переважно високим, рівень досягнення основних цілей практики респонденти оцінили як високий;

– більшість з типових труднощів при проходженні практики опитані здобувачі вищої освіти позначили як такі, з якими вони не зіткались;

– респонденти продемонстрували значний рівень задоволеності взаємодією з керівниками практики (як від Університету, так і від підприємства);

– серед запропонованих тверджень для опису результатів практики більшість респондентів обрали «позитивні» твердження із запропонованих варіантів;

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 2 від 03.10.2022р.).

За результатом анкетування запропоновано:

  1. При взаємодії з керівниками практики від суб’єктів господарювання (баз практики) звертати увагу на необхідність створення умов для повноцінного засвоєння здобувачами вищої освіти вимог практичної діяльності.
  2. Згідно з Положенням про практичну підготовку здобувачів вищої освіти П ДонНУЕТ 05.02-01-2021 враховувати побажання здобувачів ВО, які мають можливість самостійно, за погодженням із керівником групи забезпечення освітньої програми, підбирати для себе базу практики для набуття практичних навичок.

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на ОП «Холодильні машини і установки», щодо якості практичної підготовки

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Холодильні машини і установки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей проводилось у формі онлайн-опитування 26.09.2022-30.09.2022 р. методом анкетування (анкета SQ 3) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили?» 1. «Оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії» усі респонденти відповіли, що «досягнуто повністю» – 100% та 2. Формування, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті» – відповіді розподілилися наступним чином: «Досягнуто повністю» – 50% респондентів, «Скоріше досягнуто» – 50% респондентів.

Відповідаючи на питання «Як Ви вважаєте, чи достатньою є тривалість практики для досягнення її цілей та завдань?» 100% респондентів обрали варіант відповіді «Так, тривалість практики є достатньою».

На виявлення особливостей сприйняття результатів практики здобувачами вищої освіти було спрямоване питання, що містило пари протилежних за змістом тверджень щодо вибору професії, достатності отриманих знань, корисності практики для розуміння вимог професії та результативності практики загалом. Студенти обрали позитивні твердження із запропонованих варіантів. На оцінку загальної задоволеності від проходження практики було спрямовано також питання щодо бажання респондентів пройти практику у тій же самій організації (підприємстві) ще раз. 50%  опитаних здобувачів вищої освіти обрали варіант відповіді «Так, хотів (хотіла) б».

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– рівень задоволеності респондентів оцінюваними аспектами проходження практики є  високим, рівень досягнення основних цілей практики респонденти оцінили як високий;

– більшість з типових труднощів при проходженні практики опитані здобувачі вищої освіти позначили як такі, з якими вони не зіткались;

– респонденти продемонстрували значний рівень задоволеності взаємодією з керівниками практики (як від Університету, так і від підприємства);

– серед запропонованих тверджень для опису результатів практики більшість респондентів обрали «позитивні» твердження із запропонованих варіантів.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 2 від 03.10.2022р.).

За результатом анкетування запропоновано:

  1. При взаємодії з керівниками практики від суб’єктів господарювання (баз практики) звертати увагу на необхідність створення умов для повноцінного засвоєння здобувачами вищої освіти вимог практичної діяльності.
  2. Згідно з Положенням про практичну підготовку здобувачів вищої освіти П ДонНУЕТ 05.02-01-2021 враховувати побажання здобувачів ВО, які мають можливість самостійно, за погодженням із гарантом освітньої програми, підбирати для себе базу практики.