Університет Туган-Барановського увійшов до рейтингу 2023 Times Higher Education World University Rankings

У жовтні 2022 року Університет Туган-Барановського увійшов до рейтингу 2023 Times Higher Education World University Rankings зі статусом «Reporter» серед 17-ти українських закладів вищої освіти.

Як відомо, рейтинг THE World University Rankings містить перелік найкращих університетів світу з наголосом на дослідницькій місії. Це єдина глобальна рейтингова таблиця університетів, яка оцінює університети за такими основними місіями: навчання (навчальне середовище); дослідження (обсяг, дохід і репутація); цитування (дослідницький вплив); дохід галузі (передача знань) і зовнішній вид (персонал, студенти та дослідження). Рейтинг використовує 13 ретельно відібраних індикаторів продуктивності для забезпечення найбільш повного та збалансованого порівняння.

Суворість критеріїв для входження до рейтингу Times Higher Education World University Rankings робить його ексклюзивним клубом, до якого прагнуть приєднатися багато університетів. 2022 року рекордна кількість – 2112 університетів зі 111 країн і регіонів світу подали заявки до рейтингу університетів Times Higher Education World University Rankings. Зважаючи на жорсткі методологічні вимоги, не всі університети змогли потрапити до рейтингу.

Цінуючи величезні зусилля як багатьох людей в університетах, які наполегливо працюють над підготовкою даних для рейтингу, так і команди Times Higher Education, яка перевіряє ці дані, вперше в глобальній таблиці 2023 Times Higher Education World University Rankings зі статусом «Reporter» наведені університети, які надали дані, але в повній мірі не відповідали критеріям прийнятності.

 

https://www.timeshighereducation.com/wörld-univérsity-rànkings/2022

В Університеті Туган-Барановського відбувся семінар від ТОВ «Світ Мов»

10 жовтня 2022 в ДонНУЕТ відбувся семінар «Передача власних назв відповідно до міжнародних норм ISO 9:1995 2020», який провела менеджер ТОВ «Світ Мов» Ганна Резік для студентів спеціальності «Філологія».

ISO 9 — міжнародний стандарт, який визначає систему транслітерації кириличних алфавітів слов’янських та неслов’янських мов за допомогою латиниці.

Головна перевага ISO 9 над іншими подібними системами — ​це її повна однозначність, кожній літері відповідає одна літера чи поєднання букви з різними діакритичними знаками. Це дозволяє точно передавати оригінал з кирилиці та здійснювати зворотну транслітерацію, навіть якщо мова є нерозпізнаною.

Що означає «завірений переклад згідно норми ISO 9:1995» ❓

Багато хто з клієнтів дуже часто питає, що значить вищеназвана норма, бо присяжний перекладач зобов‘язаний вказувати у тексті перекладу, що він виконаний згідно цих норм.

ISO 9: 1995 це норми з загальноприйнятної та стандартизованой транслітерації імен, прізвищ та по-батькові, що від початку були записані кирилицею, літерами латинського алфавіту. В даній системі перенесення власних назв відбувається на основі літер (не плутати з транскрипцією – відтворення звуків однієї мови літерами іншої) і кожній літері кириличного алфавіта відповідає тільки одна літера латинського алфавіту, багато з яких містять діакретичні знаки. Таким чином зберігається коректна зворотня транслітерація імені та прізвища.

➡️ наприклад фіктивна українка Юлія В’ячеславівна Святошина одружується у Німеччині та має подати завірений переклад офіційних документів до відділу РАЦС. У перекладі вона отримає:

укр: Святошина Юлія В’ячеславівна

у закордоному паспорті: Sviatoshyna Yuliia

у перекладі згідно ISO 9:1995 : Svâtošina Ûlíâ V‘âčeslavívna

Результат у свідоцтві про шлюб німецькою: Sviatoshyna Yuliia V‘âčeslavívna

слід пам‘ятати

➡️ офіційний завірений переклад документів здюйснюється у Німеччині лише у присяжних перекладачів

➡️ завірений переклад здійснюється згідно норм ISO 9:1995

➡️ згідно вищеподаних норм перекладаються усі офіційні документи про цивільний стан (свідоцтва про народження, шлюб, розлучення, смерть тощо)

➡️ усі державні установи Німеччини вимагають переклад документів згідно норм ISO 9:1995

Все це і багато іншої корисної інформації, необхідної для їхньої майбутньої професійної діяльності, отримали студенти-філологи підчас семінару.

 

 

Університет Туган-Барановського пишається своїми викладачами!

Університет Туган-Барановського вітає науково-педагогічних працівників з отриманням високої оцінки навчальної діяльності здобувачами вищої освіти та отриманням найвищих балів у рейтингу Університету за 2021-2022 навчальний рік.

Адміністрація Університету та науково-педагогічний колектив щиро вітають:

  • Покулевську Анну Ігорівну, доцента кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін;
  • Воробйову Лоліту Валеріївну, старшого викладача кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін;
  • Остапенко Світлану Анатоліївну, доцента, завідувача кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін;
  • Куц Марію Олександрівну, старшого викладача кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін;
  • Удовіченко Ганну Михайлівну, доцента кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін;
  • Рибалку Наталю Вікторівну, асистента кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін;
  • Дмитрук Лілію Анатоліївну, доцента кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін.
  • Слащеву Аліну В’ячеславівну, доцента кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва;
  • Ніколайчук Ольгу Анатоліївну, доцента, завідувача кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва;
  • Сімакову Ольгу Олександрівну, доцента кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва;

Ми пишаємось досягненнями наших викладачів! Бажаємо і надалі високо тримати рівень навчання в Університеті Туган-Барановського, подальших професійних успіхів та наукових досягнень!

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на ОП «Холодильні машини і установки» щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Холодильні машини і установки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін проводилось у формі онлайн-опитування 15.09.2022-23.09.2022 р. методом анкетування (анкета SQ2) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Чи відомо Вам про можливість вибору навчальних дисциплін?» 100% респондентів відповіли Так. На наступне запитання «Коли Вам пропонується здійснити вибір навчальних дисциплін?» отримано результати (важко відповісти – 17%, на початку кожного навчального року – 66%, на початку кожного семестру – 17%). «Як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін?» (важко відповісти – 17%, вибір вибіркових навчальних дисциплін для їх вивчення у наступному семестрі здійснюється онлайн (через Moodle) – 17%, на початку навчання в університеті – на початку семестру, потім через ел. систему – 66%).

Узагальнена інформація щодо відповідей респондентів щодо оцінки процесу консультування при виборі навчальних дисциплін: «За чиїми консультаціями при виборі дисциплін вільного вибору Ви звертались?» (викладачів – 17%, завідувача кафедри – 33%, керівника освітньої програми – 33%, орієнтуюсь лише на власну думку – 17%); «Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору були для Вас найбільш корисними?» (важко відповісти – 17%, викладачів – 17%, завідувача кафедри – 32%, керівника освітньої програми – 17%, орієнтуюсь лише на власну думку – 17%); «Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору Ви хотіли б отримати?» (важко відповісти – 17%, викладачів – 17%, завідувача кафедри – 17%, керівника освітньої програми – 32%, орієнтуюсь лише на власну думку – 17%).

У наступному блоці з двох питань респондентам пропонувалось відповісти на запитання «Чиї поради Ви враховуєте при виборі навчальних дисциплін?» (важко відповісти – 17%, викладачів – 33%, викладачів; одногрупників – 33%, нічиї, враховую тільки власну думку – 17%) на дотичне запитання «Чи є важливою для Вас особисто можливість самостійного вибору дисциплін?» (важко відповісти – 17%, скоріше так – 33%, ні – 17%, так – 33%). Відповіді на обидва питання відображають значний рівень самостійності студентів у процесі вибору навчальних дисциплін.

 

Таблиця 1 – «Значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору»

Оцініть значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору Відсоток здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді, %
Не має значення Має значення Не дуже важливий Важливий Дуже важливий Разом
1 2 3 4 5
1. Назва дисципліни       33 67 100
2. Викладач, який буде вести дисципліну       33 67 100
3. Практична спрямованість дисципліни     17 33 50 100
4. Безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією     17 33 50 100
5. Спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії       33 67 100
6. Легкість вивчення дисципліни та отримання оцінки за нею     17 33 50 100

 

На питання «Чи хотіли б Ви додатково навчатися за сертифікованими навчальними курсами Університету» відповіді розподілилися наступним чином: важко відповісти – 33% респондентів; так – 17% респондентів; ні – 50% респондентів.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– студенти ознайомлені з можливістю вибору навчальних дисциплін, респондентам відомо, коли здійснюється вибір навчальних дисциплін та як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін;

– респонденти продемонстрували значний рівень самостійності у процесі вибору навчальних дисциплін, студентів задовольняє перелік запропонованих дисциплін вільного вибору;

– студентів влаштовує кількість дисциплін вільного вибору, задовольняє існуюча процедура вибору дисциплін вільного вибору.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 2 від 03.10.2022р.).

За результатом запропоновано:

  1. Викладачам посилити індивідуальний підхід у взаємодії зі студентами, забезпечити зворотній зв’язок в період здійснення вибору дисциплін.
  2. Додатково інформувати здобувачів вищої освіти про сертифіковані курси Університету, їх перелік, переваги, зв’язок із сучасними вимогами ринку праці тощо.

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв», щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін проводилось у формі онлайн-опитування 15.09.2022-23.09.2022 р. методом анкетування (анкета SQ2) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Чи відомо Вам про можливість вибору навчальних дисциплін?» респонденти відповіли Так. На наступне запитання «Коли Вам пропонується здійснити вибір навчальних дисциплін?» отримано результати (важко відповісти – 9%, на початку кожного навчального року – 86%, на початку кожного семестру – 5%). «Як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін?» (важко відповісти – 5%, вибір вибіркових навчальних дисциплін для їх вивчення у наступному семестрі здійснюється онлайн (через Moodle) – 5%, на початку навчання в університеті – на початку семестру, потім через ел. систему – 90%).

Узагальнена інформація щодо відповідей респондентів щодо оцінки процесу консультування при виборі навчальних дисциплін: «За чиїми консультаціями при виборі дисциплін вільного вибору Ви звертались?» (викладачів – 9%, завідувача кафедри – 9%, керівника освітньої програми – 73%, орієнтуюсь лише на власну думку – 9%); «Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору були для Вас найбільш корисними?» (викладачів – 9%, завідувача кафедри – 9%, керівника освітньої програми – 73%, орієнтуюсь лише на власну думку – 9%); «Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору Ви хотіли б отримати?» (важко відповісти – 23%, викладачів – 5%, директора Інституту – 23%, завідувача кафедри – 23%, керівника освітньої програми – 17%, орієнтуюсь лише на власну думку – 9%).

У наступному блоці з двох питань респондентам пропонувалось відповісти на запитання «Чиї поради Ви враховуюєте при виборі навчальних дисциплін?» (важко відповісти – 5%, викладачів – 45%, викладачів; одногрупників – 36%, нічиї, враховую тільки власну думку – 14%) на дотичне запитання «Чи є важливою для Вас особисто можливість самостійного вибору дисциплін?» (важко відповісти – 5%, скоріше так – 45%, ні – 5%, так – 45%). Відповіді на обидва питання відображають значний рівень самостійності студентів у процесі вибору навчальних дисциплін.

Таблиця 1 – «Значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору»

Оцініть значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору Відсоток здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді, %
Не має значення Має значення Не дуже важливий Важливий Дуже важливий Разом
1 2 3 4 5
1. Назва дисципліни     23 23 54 100
2. Викладач, який буде вести дисципліну     18 37 45 100
3. Практична спрямованість дисципліни     14 18 68 100
4. Безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією     9 23 68 100
5. Спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії     10 45 45 100
6. Легкість вивчення дисципліни та отримання оцінки за нею     10 45 45 100

 

На питання «Чи хотіли б Ви додатково навчатися за сертифікованими навчальними курсами Університету» відповіді розподілилися наступним чином: важко відповісти – 18% респондентів; ні – 55% респондентів; так – 27% респондентів.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– студенти ознайомлені з можливістю вибору навчальних дисциплін, респондентам відомо коли здійснюється вибір навчальних дисциплін та як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін;

– респонденти продемонстрували значний рівень самостійності у процесі вибору навчальних дисциплін, студентів задовольняє перелік запропонованих дисциплін вільного вибору;

– студентів влаштовує кількість дисциплін вільного вибору, задовольняє існуюча процедура вибору дисциплін вільного вибору.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 2 від 03.10.2022р.).

За результатом запропоновано:

  1. Викладачам посилити індивідуальний підхід у взаємодії зі студентами, забезпечити зворотній зв’язок в період здійснення вибору дисциплін.
  2. Додатково інформувати здобувачів вищої освіти про сертифіковані курси Університету, їх перелік, переваги, зв’язок із сучасними вимогами ринку праці тощо.

Університет Туган-Барановського інформує: новий освітній проєкт «Світ в Сербії»

Посольство України в Республіці Сербія повідомило про початок нового освітнього проєкту «Світ в Сербії».

Сербська сторона запропонувала українським студентами 8 державних стипендій на навчання за будь-якою спеціальністю будь-якого університету Сербії на вибір кандидата.

Документи на отримання стипендії необхідно надсилати в електронному вигляді до Посольства України в Республіці Сербія для їх подальшої передачі Міністерству освіти, науки та технологічного розвитку Республіки Сербія.

Кінцевий термін подачі документів до Посольства України в Республіці Сербія – 28 жовтня 2022 року.

Більш детальна інформація та перелік необхідних документів знаходяться в додатку.

Новий освітній проєкт «Світ в Сербії»

Кафедра фінансів, обліку та оподаткування Університету Туган-Барановського запрошує на вебінар

Кафедра фінансів, обліку  та оподаткування Університету Туган-Барановського запрошує 13 жовтня 2022 р. о 10.30 всіх, хто цікавиться питаннями розвитку банківського кредитування відвідати вебінар «Банківське кредитування клієнтів корпоративного сегменту: стан і перспективи».

Спікер – Євгеній Голуб, головний регіональний менеджер з кредитування мікробізнесу Північно-Східного Макрорегіонального  управління АТ КБ “ПРИВАТБАНК”

Вебінар пройде за допомогою платформи Zoom. Запрошуються усі бажаючі.
  • Підключитися до конференції Zoom
  • Ідентификатор конференції: 848 6932 9948
  • Код доступу: 1234

Університет Туган-Барановського інформує: Fulbright Visiting Scholar Program Competition 2023-2024

Fulbright Visiting Scholar Program Competition 2023-2024
Реченець подання заявки на цьогорічний добір  Fulbright Visiting Scholar Program 2023-2024 – 15 жовтня 2022 р. Заохочуємо до участі у конкурсі усіх, хто займається дослідницькою працею.
Fulbright Visiting Scholar Program уможливлює проведення досліджень в університетах США, дослідницьких центрах, бібліотеках, музеях, архівах тощо від трьох до дев’яти місяців.
Кваліфікаційні вимоги. У конкурсі можуть брати участь:
 – викладачі й дослідники наукових товариств, навчальних та дослідницьких інституцій найвищого рівня (університети, інститути та академії), які на момент подання заявки мають науковий ступінь кандидата наук або доктора філософії/доктора мистецтва, доктора наук;
 – дослідники без наукового ступеня з повною вищою освітою (спеціаліст, магістр), з досвідом науково-дослідної роботи не менше семи років й науковим авторитетом у відповідній галузі знань, з наявними публікаціями (статті, монографії або ж розділи у монографіях) у вітчизняних та/або іноземних (міжнародних) наукових фахових виданнях;
 – діячі культури й мистецтва, фахівці з бібліотекарства та музейної справи, журналісти та громадські діячі – з повною вищою освітою (спеціаліст, магістр), досвідом науково-дослідної роботи не менше семи років, значними професійними досягненнями, науковим доробком в обраній галузі дослідження (статті, монографії або ж розділи у монографіях) у вітчизняних та/або іноземних (міжнародних) фахових наукових виданнях.
Не можуть брати участь у конкурсі ті,  хто проживали за кордоном п’ять років поспіль упродовж шестирічного періоду, що передує даті подання заявки. У такому разі тривалість перебування, що становить дев’ять місяців і більше протягом календарного року, вважається повним роком за кордоном.
Офіс Програми імені Фулбрайта у 2022 році прийматиме документи від конкурсантів – громадян України, які перебувають в Україні, а також тих громадян України, які після 24 лютого  змушені були покинути країну через війну.
Галузі спеціалізації: гуманітарні, соціальні, точні, технічні та природничі дисципліни.
Загальні вимоги до кандидатів:
 – мати українське громадянство та проживати в Україні на час проведення конкурсу;
 – знати англійську мову на рівні достатньому для професійного спілкування в англомовному науковому середовищі;
 – повернутись в Україну на 2 роки після завершення терміну гранту відповідно до вимог візи J-1, що її отримують учасники програм обмінів.
Умови гранту:
 – щомісячна стипендія;
 – медичне страхування;
 – квиток в обидва боки.
Реченець подання заявок – 15 жовтня 2022.
Детально про Програму, перелік документів для участі у конкурсі та вимоги до їх оформлення, а також про перебіг конкурсного відбору за посиланням: https://fulbright.org.ua/uk/fulbright-visiting-scholar-program/

Університет Туган-Барановського запрошує на вебінар «Правила поведінки інвестора на біржовому ринку»

Запрошуємо на вебінар!

Кафедра технологій у ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва Університету Туган-Барановського запрошує 13 жовтня 2022 р. о 12.30 всіх, хто цікавиться питаннями розвитку біржового ринку та удосконалення інвестиційної діяльності відвідати вебінар «Правила поведінки інвестора на біржовому ринку».

Спікер – Євгеній Тригубченко, інвестиційний експерт київської філії ФРІДОМ ФІНАНС Україна, інвестор-практик на фондовому ринку України та США, фінансовий радник 200+ клієнтів, експерт у сфері інвестиційного бізнесу із більше, ніж 4-річним досвідом роботи.

  • Вебінар пройде за допомогою Zoom. Запрошуються усі бажаючі.
  • Ідентифікатор конференції: 880 3851 8740
  • Код доступe: zftXH6

Кафедра іноземної філології Університету Туган-Барановського запрошує на відкриту лекцію

Кафедра іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін Університету Туган-Барановського запрошує на відкриту лекцію.

10.10.2022р. о 17:00 відбудеться відкрита лекція з дисципліни “ Лінгвокраїнознавство та література країн основної іноземної мови” на тему “ USA. Geographical position. Main historical events. Federal state system. Natural conditions and resources”.

Лектор к.пед.н., доцент кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін – Удовіченко Г.М.

Запрошуємо доєднатися всіх бажаючих!