Університет Туган-Барановського інформує: стипендіальна програма «Завтра.UA»

20 жовтня 2021 року Фонд Віктора Пінчука розпочав черговий 16-й відкритий конкурс стипендіальної програми «Завтра.UA» – найбільшої приватної загальнонаціональної програми з підтримки талановитої молоді в Україні. Це шанс  для проактивної молоді отримати можливості для свого розвитку та допомогти Україні на шляху її розквіту.

До участі у конкурсі запрошуються студенти українських ЗВО – університетів, академій та інститутів будь-якої форми власності, 3 – 6 курсів денної форми навчання (бакалаврат та магістратура), громадяни України, віком до 35 років включно.

Прийом заявок на участь у конкурсі буде відкрито на сайті програми zavtra.in.ua з  20 жовтня до 30 листопада  2021 року.

Нагадуємо! У зв’язку із несприятливою епідемічною ситуацією та запровадженням карантину умовами конкурсу 2021\2022 передбачена можливість проведення всіх  етапів конкурсу в онлайн або офлайн форматі. Рішення щодо кожного туру буде прийматися в залежності від епідемічного стану.

Більш детальну інформацію про умови конкурсу «Завтра.UA» можна дізнатись на сайті zavtra.in.ua у розділі «Конкурс»  за посиланням: https://zavtra.in.ua/competition/umovy-provedennya-konkursu/

Здобувачі вищої освіти Університету Туган-Барановського досліджують

В рамках вивчення дисципліни «Управлінські рішення» (кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування) здобувачі вищої освіти Університету Туган-Барановського спробували застосувати різні методики оцінювання психологічних та професійних властивостей особи, що приймає рішення.

До дослідницької роботи в межах групового проєкту долучилися здобувачі ВО бакалаврського рівня таких освітніх програм Університету Туган-Барановського як «Маркетинг», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Облік і оподаткування», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», які змогли опанувати такі компетентності як здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, здатність працювати в команді, навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, розуміти базові принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності, здатність застосовувати сучасне інформаційне та програмне забезпечення для отримання та обробки даних (платформи для проведення оналйн-опитування).

З результатами проведених досліджень можна ознайомитися на каналі YouTube кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Університету Туган-Барановського:

IQ-матриці Равена (Юлія Попова, Карина Дядюра, Лілія Бабій)

Опитувальник Дж. Тейлор (Михайло Ільєнков)

Методика оцінки конфліктності К.Томаса (Кушнірук Анастасія)

Інші цікаві результати досліджень

Університет Туган-Барановського інформує: День ООН

Університет Туган-Барановського інформує: 24 жовтня 2021 – День Організації Об’єднаних Націй.

24 жовтня відзначається 75-а річниця з дня заснування Організації Об’єднаних Націй. Україна є однією з 51 держав-членів, які є засновниками ООН. 24 жовтня 1945 року, після того, як більшість держав-засновників ратифікували договір про створення всесвітнього органу, була офіційно проголошена Організація Об’єднаних Націй. У 1971 році Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй прийняла резолюцію, в якій вона рекомендувала державам-членам відзначати цей день як державне свято. Традиційно в цей день у всьому світі проводяться зустрічі, дискусії та виставки, присвячені цілям Організації та її досягненням.

Університет Туган-Барановського інформує: пільговий кредит на оплату навчання

Студенти-контрактники Університету Туган-Барановського мають можливість отримати пільговий довгостроковий кредит на оплату навчання.

У 2021-2022 навчальному році студенти можуть отримати оформити державний кредит на оплату навчання. Як? Звертайтеся до директорів навчально-наукових інститутів Університету Туган-Барановського, або до завідувачів кафедр.

Процедура та умови пільгового кредитування для здобуття вищої освіти у закладах вищої освіти визначена постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2018 р. № 673 «Про затвердження Порядку пільгового кредитування для здобуття професійно-технічної та вищої освіти». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/673-2018-%D0%BF

Пільговий кредит надається на 15 років під 3% річних.

Перший внесок випускник Університету повинен зробити лише через рік після отримання диплому. При цьому, якщо одержувач кредиту має одну дитину, він звільняється від сплати відсотків. Батьки двох дітей сплачують 75% заборгованості, трьох та більше – повертають державі лише половину кредиту.

Додаткова інформація тут https://donnuet.edu.ua/pilhove-dovhostrokove-kredytuvannia-dlia-zdobuttia-vyshchoi-osvity/

 

Опитування ЗВО (магістри) освітньої програми «Фінанси, банківська справа та страхування»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Фінанси, банківська справа та страхування» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_2 «Опитування щодо особливостей реалізації індивідуальної освітньої траєкторії та права на вибір навчальних дисциплін» проводилось у формі онлайн-опитування 08.06.2021 – 11.06.2021 р. із використанням сервісу Microsoft Forms і стосувалось виявлення оцінок здобувачів вищої освіти процедури та інших особливостей процесу вибору навчальних дисциплін, інформаційно-консультаційних можливостей, а також зацікавленості у навчанні за сертифікованими навчальними курсами Університету.

В опитуванні взяли участь 5 здобувачів ВО денної і заочної форми здобуття вищої освіти, що навчаються за ОП «Фінанси, банківська справа та страхування» другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Всі 5 респондентів зазначили, що їм відомо про можливість вибору навчальних дисциплін. На запитання «Коли Вам пропонується здійснити вибір навчальних дисциплін?» отримано результати, які узагальнені у табл. 1

Таблиця 1 –  Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на запитання «Коли Вам пропонується здійснити вибір навчальних дисциплін?»

 

Запропоновані варіанти відповідей Кількість згадувань
на початку кожного семестру 2
на початку кожного навчального року 1
в період від 01 лютого до 01 квітня ( для наступного навчального року) 2

 

Наведений розподіл обраних варіантів відповідей дозволяє вказати на доцільність проведення більш детального аналізу з метою виявлення причин інформаційної розбіжності щодо періоду проведення вибору дисциплін.

Розподіл відповідей на запитання «Як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін?» становить:

  1. На кафедрі заповнюється заява про обрання вибіркових навчальних дисциплін для їх вивчення у наступному семестрі – 1 респондент.
  2. Після презентації вибіркових дисциплін заповнюються бланки та здаються до дирекції навчально – наукового інституту економіки, управління та адміністрування – 3 респонденти.
  3. Важко відповісти – 1 респондент.

Наведений розподіл обраних варіантів відповідей дозволяє вказати на доцільність проведення системної інформаційної роботи зі здобувачами ВО щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії та права на вибір навчальних дисциплін.

Респонденти зазначили, що здійснюючи вибір навчальних дисциплін, найбільше орієнтуються на керівника освітньої програми (3 особи). При цьому варіант відповіді «Орієнтуюся на власну думку» обрали 2 респонденти (табл. 2).

 

Таблиця 2 –  Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на запитання «Оцініть, будь ласка, процес консультування при виборі навчальних дисциплін. За чиїми консультаціями при виборі дисциплін вільного вибору Ви звертались?»

 

Запропоновані варіанти відповідей Кількість згадувань
викладачі 0
завідувач кафедри 0
керівник освітньої програми 3
власна думка 2
важко відповісти 0

5 респондентів надали відповіді на запитання «Оцініть, будь ласка, процес консультування при виборі навчальних дисциплін. Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору були для Вас найбільш корисними?» Результати систематизовано на рис. 1.

Рисунок 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Оцініть, будь ласка, процес консультування при виборі навчальних дисциплін. Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору були для Вас найбільш корисними?»

 

На запитання «Чиї поради Ви враховуєте при виборі навчальних дисциплін?» здобувачі вищої освіти освітньо-професійної програми «Фінанси, банківська справа та страхування» другого (магістерського) рівня вищої освіти найбільше орієнтуються на власну думку.

Відповідаючи на питання «Чи є важливою для Вас особисто можливість самостійного вибору дисциплін?», 2 осіб зазначили, що ця можливість є для них важливою, ще 1 особа – скоріше важливою. Двоє респондентів зазначили, що їм скоріше не важливо особисто обирати дисципліни.

При виборі дисциплін вільного вибору опитані здобувачів вищої освіти звертають увагу, в першу чергу, на безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією (середня оцінка 5), особу викладача (середня оцінка 4,8) та практичну спрямованість дисципліни (середня оцінка 5) (табл. 3).

Таблиця 3. Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Оцініть значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору»

Критерії Розподіл оцінок, кількість виборів

(за шкалою від 1 до 5, де «1» ‑ «не має значення», а «5» ‑ «дуже важливий»)

Серед­нє зна­чення
  1 2 3 4 5
1. Назва дисципліни 1 1 3 3,6
2. Викладач, який буде вести дисципліну       1 4 4,8
3. Практична спрямованість дисципліни         5 5,00
4. Безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією         5 5,00
5. Спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії         5 5,00
6. Легкість вивчення дисципліни та отримання оцінки за нею 1 4 4,4

 

Найменш значущі чинники – назва дисципліни (3,6) та її «легкість» (4,4).

Інших критеріїв самі здобувачі вищої освіти не вказали, хоча їм було надано таку можливість.

Переважну більшість опитаних здобувачів вищої освіти повністю задовольняє існуюча процедура вибору дисциплін вільного вибору (табл. 4).

Таблиця 4. Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Наскільки особисто Вас задовольняє існуюча процедура вибору дисциплін вільного вибору?», осіб

 

Задоволеність процедурою вибору дисциплін Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Задовольняє повністю 4
Скоріше задовольняє 1
Загалом 5

 

Окремий блок питань стосувався змісту та обсягу переліку дисциплін запропонованих вільного вибору.

5 респондентів на запитання «Наскільки особисто Вас задовольняє перелік запропонованих дисциплін вільного вибору?» надали відповіді:

  1. «Повністю задовольняє» – 3 здобувачів вищої освіти.
  2. «Скоріше задовольняє» – 2 здобувачів вищої освіти.

На запитання анкети «Чи влаштовує особисто Вас кількість дисциплін вільного вибору, які можливо вивчати протягом семестру?» 100% здобувачів ВО відповіли «Так, дисциплін вільного вибору стільки, скільки потрібно».

Респонденти продемонстрували низький рівень зацікавленості у додатковому навчанні за сертифікованими навчальними курсами Університету (табл. 5).

 

Таблиця 5. Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Чи хотіли б Ви додатково навчатися за сертифікованими навчальними курсами Університету?

Варіанти відповіді Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Так 1
Ні 2
Важко відповісти 2
Загалом 5

 

Характеризуючи джерела інформації про перелік та зміст дисциплін вільного вибору (табл. 6), респонденти зазначили, що переважно таким джерелом інформації є сайт Університету (2 респонденти) або сайт кафедри (2 респонденти).

Таблиця 6. Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Як Ви дізнаєтесь про перелік та зміст дисциплін вільного вибору?», осіб

Джерело інформації Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Від директора ННІ 1
Інформація міститься на сайті кафедри 2
Інформація міститься на сайті Університету 2
Загалом 5

 

У відповідь на питання «Які дисципліни Ви хотіли б додати до переліку дисциплін вільного вибору циклу загальної підготовки?» 1 респондент зазначив «немає таких».

Також не було пропозицій у відповідь на аналогічне питання щодо дисциплін вільного вибору циклу професійної підготовки: лише один з опитаних здобувачів вищої освіти зазначив «немає таких».

За результатом анкетування групою забезпечення запропоновано:

  • НПП посилити практичну спрямованість дисциплін, що викладаються на освітній програмі;
  • Гаранту ОП «Фінанси, банківська справа та страхування» посилити рівень інформованості здобувачів ВО, що навчаються на даній ОП, про процедуру вибору дисциплін і процес реалізації індивідуальної освітньої траєкторії;
  • Гаранту ОП «Фінанси, банківська справа та страхування» організувати постійні консультації для здобувачів ВО, що навчаються на даній ОП, з метою окреслення переваг тих дисциплін, які пропонуються на вибір;
  • Гаранту ОП «Фінанси, банківська справа та страхування» додатково інформувати здобувачів вищої освіти про сертифіковані курси Університету, їх перелік, переваги, зв’язок із сучасними вимогами ринку праці тощо.

 

 

Університет Туган-Барановського інформує: фулбрайтівські конкурси для дослідників

Від імені Програми ім. Фулбрайта в Україні запрошуємо викладачів, аспірантів, співробітників до участі у фулбрайтівських конкурсах для дослідників Fulbright Research and Development та Fulbright Visiting Scholar Program.

Про стипендіатів Програми ім. Фулбрайта останніх років можна дізнатися зі сторінок фулбрайтівських вісників: https://fulbright.org.ua/uk/library/.

Щорічні конкурси Програми:

FULBRIGHT RESEARCH AND DEVELOPMENT PROGRAM: Проведення досліджень в університетах США тривалістю від шести до дев’яти місяців. У конкурсі можуть брати участь особи віком до 40 років з дворічним професійним досвідом: викладачі; аспіранти та дослідники, які ще не мають наукового ступеня; кандидати наук; адміністратори вищих навчальних закладів; співробітники науково-дослідних установ; журналісти; фахівці з бібліотечної, музейної та архівної справи; спеціалісти у сфері управління культурою; працівники громадських організацій. 

https://fulbright.org.ua/uk/fulbright-research-and-development-program/ 

Кінцевий термін подання заявок — 1 листопада 2021 р

Фулбрайтівський вісник_scholars_frdp_2019-20

Університет Туган-Барановського вітає з Днем рекламіста

Університет Туган-Барановського інформує: 23 жовтня – День працівників реклами. Сьогодні професійне свято працівників рекламної сфери, рекламодавців, маркетологів та піарників.

Університет Туган-Барановського вітає всіх причетних із професійним днем працівників реклами. Реклама є двигуном торгівлі. У сучасному житті важко порахувати, скільки реклами ми бачимо за день. Але життя без реклами уявити важко.

Університет Туган-Барановського вітає всіх причетних!

Університет Туган-Барановського інформує: Career DAY Talks

Вже завтра, 23 жовтня, відбудеться Career DAY Talks від АрселорМіттал Кривий Ріг.

Чому варто доєднатися?

  • Дізнаєшся секрет успіху гості
  • Отримаєш поради як поєднувати декілька життів
  • Почуєш про важливість нетворкінгу в житті та відкритого спілкування
  • Навчишся боротися з емоційним вигоранням

Реєстрація за посиланням:
https://cutt.ly/iENuLRo

Готуємо з Університетом Туган-Барановського

Кондитерські вироби з пісочного тіста студентів спеціальностей «Харчові технології» та «Готельно-ресторанна справа»

19 жовтня лабораторія інноваційних ресторанних технологій кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва знову наповнилася неперевершеними ароматами випічки, кремів та начинок.

В  рамках вивчення дисципліни «Основи кондитерського та пекарського мистецтва» відбулися чергові лабораторні заняття у студентів груп: ХТ-20, ХТ-19, ХТ-18, ГРС-20, ГРС-19, присвячені приготуванню кондитерських виробів із пісочного тіста (тістечок, чизкейків, печива  тощо).

Заняття проводилися з дотриманням всіх карантинних вимог, викладачі пройшли повний курс вакцинації від Covid-19.

Пісочне тісто одне з найсмачніших в кондитерському виробництві, що чудово підходить до печива, відкритих та закритих пирогів із різними начинками, чизкейку, тортів, тістечок. Воно має досить щильну консистенцію, в готовому вигляді хрустке і розсипчасте. Класичний склад включає в себе борошно, цукор, маргарин або вершкове масло. Сучасні кондитери внесли доповнення, додавши в класичну рецептуру розпушувач, сметану та інші інгредієнти.

Під керівництвом викладачів кафедри Сімакової Ольги Олександрівни та  Пусікової Олени Анатоліївни студенти засвоїли основні вимоги до приготування пісочного тіста; процеси, що відбуваються під час виробництва та випічки виробів; вимоги до якості готової кондитерської продукції.

На дегустацію  були представлені вироби:

  • чізкейк з лимонним курдом;
  • полунично-сирний тарт;
  • класичний кіш з начинкою з яєць, вершків та сиру;
  • тарталетки з карамелізованим яблуком;
  • тістечка з лимонним кремом;
  • печиво різноманітних форм.

Бажаємо студентам безліч творчих ідей, натхнення, невичерпного оптимізму та щасливого блиску в очах! Нехай життя дарує багато яскравих фарб і перемог!

«Методологія створення прогресивного холодильного обладнання» від професіонала-практика в Університеті Туган-Барановського

20.10.2021 р. відбулося практичне заняття з дисципліни «Методологія створення прогресивного холодильного обладнання» на тему «Принципи отримання низьких температур за допомогою холодильних машин» професіоналом-практиком Севустьяном Сергієм Михайловичем (ООО «Днепрохолод»). 

Практичне заняття відвідали студенти Університету Туган-Барановського спеціальності 133 «Галузеве машинобудування», другого (магістерського) рівня ОП «Обладнання переробних і харчових виробництв», викладачі кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання Омельченко О.В., Цвіркун Л.ФО. 

На практичному занятті було розглянуто основні принципи отримання низьких температур за допомогою холодильних машин. Савустьян С.М. звернув увагу присутніх на особливості кожного процесу. Заняття супроводжувалося влучно підібраним різноманітним презентаційним матеріалом, фактами, прикладами, які демонстрували ясність викладу матеріалу. Ефективність заняття була зумовлена вдалою комбінацією застосовування прийомів, а саме розповіді, пояснення, коментування, що дозволило зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття. 

Практичне заняття мало високий науковий рівень викладеної інформації, яка охоплювала значний обсяг систематизованої та методично опрацьованої сучасної наукової інформації, доказовість і аргументованість висловлюваних суджень, достатню кількість переконливих фактів, прикладів.  

Студенти Університету Туган-Барановського задавали запитання на які отримували ґрунтовні відповіді. Практичне заняття проведено у сприятливій психологічній атмосфері, відповідало всім регламентованим науковим та методичним вимогам, мало високу інформаційну цінність та професійну спрямованість.