Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв», щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін проводилось у формі онлайн-опитування 15.09.2022-23.09.2022 р. методом анкетування (анкета SQ2) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Чи відомо Вам про можливість вибору навчальних дисциплін?» респонденти відповіли Так. На наступне запитання «Коли Вам пропонується здійснити вибір навчальних дисциплін?» отримано результати (важко відповісти – 9%, на початку кожного навчального року – 86%, на початку кожного семестру – 5%). «Як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін?» (важко відповісти – 5%, вибір вибіркових навчальних дисциплін для їх вивчення у наступному семестрі здійснюється онлайн (через Moodle) – 5%, на початку навчання в університеті – на початку семестру, потім через ел. систему – 90%).

Узагальнена інформація щодо відповідей респондентів щодо оцінки процесу консультування при виборі навчальних дисциплін: «За чиїми консультаціями при виборі дисциплін вільного вибору Ви звертались?» (викладачів – 9%, завідувача кафедри – 9%, керівника освітньої програми – 73%, орієнтуюсь лише на власну думку – 9%); «Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору були для Вас найбільш корисними?» (викладачів – 9%, завідувача кафедри – 9%, керівника освітньої програми – 73%, орієнтуюсь лише на власну думку – 9%); «Чиї консультації щодо вибору дисциплін вільного вибору Ви хотіли б отримати?» (важко відповісти – 23%, викладачів – 5%, директора Інституту – 23%, завідувача кафедри – 23%, керівника освітньої програми – 17%, орієнтуюсь лише на власну думку – 9%).

У наступному блоці з двох питань респондентам пропонувалось відповісти на запитання «Чиї поради Ви враховуюєте при виборі навчальних дисциплін?» (важко відповісти – 5%, викладачів – 45%, викладачів; одногрупників – 36%, нічиї, враховую тільки власну думку – 14%) на дотичне запитання «Чи є важливою для Вас особисто можливість самостійного вибору дисциплін?» (важко відповісти – 5%, скоріше так – 45%, ні – 5%, так – 45%). Відповіді на обидва питання відображають значний рівень самостійності студентів у процесі вибору навчальних дисциплін.

Таблиця 1 – «Значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору»

Оцініть значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору Відсоток здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді, %
Не має значення Має значення Не дуже важливий Важливий Дуже важливий Разом
1 2 3 4 5
1. Назва дисципліни     23 23 54 100
2. Викладач, який буде вести дисципліну     18 37 45 100
3. Практична спрямованість дисципліни     14 18 68 100
4. Безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією     9 23 68 100
5. Спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії     10 45 45 100
6. Легкість вивчення дисципліни та отримання оцінки за нею     10 45 45 100

 

На питання «Чи хотіли б Ви додатково навчатися за сертифікованими навчальними курсами Університету» відповіді розподілилися наступним чином: важко відповісти – 18% респондентів; ні – 55% респондентів; так – 27% респондентів.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– студенти ознайомлені з можливістю вибору навчальних дисциплін, респондентам відомо коли здійснюється вибір навчальних дисциплін та як здійснюється процедура вибору навчальних дисциплін;

– респонденти продемонстрували значний рівень самостійності у процесі вибору навчальних дисциплін, студентів задовольняє перелік запропонованих дисциплін вільного вибору;

– студентів влаштовує кількість дисциплін вільного вибору, задовольняє існуюча процедура вибору дисциплін вільного вибору.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 2 від 03.10.2022р.).

За результатом запропоновано:

  1. Викладачам посилити індивідуальний підхід у взаємодії зі студентами, забезпечити зворотній зв’язок в період здійснення вибору дисциплін.
  2. Додатково інформувати здобувачів вищої освіти про сертифіковані курси Університету, їх перелік, переваги, зв’язок із сучасними вимогами ринку праці тощо.

Університет Туган-Барановського інформує: новий освітній проєкт «Світ в Сербії»

Посольство України в Республіці Сербія повідомило про початок нового освітнього проєкту «Світ в Сербії».

Сербська сторона запропонувала українським студентами 8 державних стипендій на навчання за будь-якою спеціальністю будь-якого університету Сербії на вибір кандидата.

Документи на отримання стипендії необхідно надсилати в електронному вигляді до Посольства України в Республіці Сербія для їх подальшої передачі Міністерству освіти, науки та технологічного розвитку Республіки Сербія.

Кінцевий термін подачі документів до Посольства України в Республіці Сербія – 28 жовтня 2022 року.

Більш детальна інформація та перелік необхідних документів знаходяться в додатку.

Новий освітній проєкт «Світ в Сербії»

Кафедра фінансів, обліку та оподаткування Університету Туган-Барановського запрошує на вебінар

Кафедра фінансів, обліку  та оподаткування Університету Туган-Барановського запрошує 13 жовтня 2022 р. о 10.30 всіх, хто цікавиться питаннями розвитку банківського кредитування відвідати вебінар «Банківське кредитування клієнтів корпоративного сегменту: стан і перспективи».

Спікер – Євгеній Голуб, головний регіональний менеджер з кредитування мікробізнесу Північно-Східного Макрорегіонального  управління АТ КБ “ПРИВАТБАНК”

Вебінар пройде за допомогою платформи Zoom. Запрошуються усі бажаючі.
  • Підключитися до конференції Zoom
  • Ідентификатор конференції: 848 6932 9948
  • Код доступу: 1234

Університет Туган-Барановського інформує: Fulbright Visiting Scholar Program Competition 2023-2024

Fulbright Visiting Scholar Program Competition 2023-2024
Реченець подання заявки на цьогорічний добір  Fulbright Visiting Scholar Program 2023-2024 – 15 жовтня 2022 р. Заохочуємо до участі у конкурсі усіх, хто займається дослідницькою працею.
Fulbright Visiting Scholar Program уможливлює проведення досліджень в університетах США, дослідницьких центрах, бібліотеках, музеях, архівах тощо від трьох до дев’яти місяців.
Кваліфікаційні вимоги. У конкурсі можуть брати участь:
 – викладачі й дослідники наукових товариств, навчальних та дослідницьких інституцій найвищого рівня (університети, інститути та академії), які на момент подання заявки мають науковий ступінь кандидата наук або доктора філософії/доктора мистецтва, доктора наук;
 – дослідники без наукового ступеня з повною вищою освітою (спеціаліст, магістр), з досвідом науково-дослідної роботи не менше семи років й науковим авторитетом у відповідній галузі знань, з наявними публікаціями (статті, монографії або ж розділи у монографіях) у вітчизняних та/або іноземних (міжнародних) наукових фахових виданнях;
 – діячі культури й мистецтва, фахівці з бібліотекарства та музейної справи, журналісти та громадські діячі – з повною вищою освітою (спеціаліст, магістр), досвідом науково-дослідної роботи не менше семи років, значними професійними досягненнями, науковим доробком в обраній галузі дослідження (статті, монографії або ж розділи у монографіях) у вітчизняних та/або іноземних (міжнародних) фахових наукових виданнях.
Не можуть брати участь у конкурсі ті,  хто проживали за кордоном п’ять років поспіль упродовж шестирічного періоду, що передує даті подання заявки. У такому разі тривалість перебування, що становить дев’ять місяців і більше протягом календарного року, вважається повним роком за кордоном.
Офіс Програми імені Фулбрайта у 2022 році прийматиме документи від конкурсантів – громадян України, які перебувають в Україні, а також тих громадян України, які після 24 лютого  змушені були покинути країну через війну.
Галузі спеціалізації: гуманітарні, соціальні, точні, технічні та природничі дисципліни.
Загальні вимоги до кандидатів:
 – мати українське громадянство та проживати в Україні на час проведення конкурсу;
 – знати англійську мову на рівні достатньому для професійного спілкування в англомовному науковому середовищі;
 – повернутись в Україну на 2 роки після завершення терміну гранту відповідно до вимог візи J-1, що її отримують учасники програм обмінів.
Умови гранту:
 – щомісячна стипендія;
 – медичне страхування;
 – квиток в обидва боки.
Реченець подання заявок – 15 жовтня 2022.
Детально про Програму, перелік документів для участі у конкурсі та вимоги до їх оформлення, а також про перебіг конкурсного відбору за посиланням: https://fulbright.org.ua/uk/fulbright-visiting-scholar-program/

Університет Туган-Барановського запрошує на вебінар «Правила поведінки інвестора на біржовому ринку»

Запрошуємо на вебінар!

Кафедра технологій у ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва Університету Туган-Барановського запрошує 13 жовтня 2022 р. о 12.30 всіх, хто цікавиться питаннями розвитку біржового ринку та удосконалення інвестиційної діяльності відвідати вебінар «Правила поведінки інвестора на біржовому ринку».

Спікер – Євгеній Тригубченко, інвестиційний експерт київської філії ФРІДОМ ФІНАНС Україна, інвестор-практик на фондовому ринку України та США, фінансовий радник 200+ клієнтів, експерт у сфері інвестиційного бізнесу із більше, ніж 4-річним досвідом роботи.

  • Вебінар пройде за допомогою Zoom. Запрошуються усі бажаючі.
  • Ідентифікатор конференції: 880 3851 8740
  • Код доступe: zftXH6

Кафедра іноземної філології Університету Туган-Барановського запрошує на відкриту лекцію

Кафедра іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін Університету Туган-Барановського запрошує на відкриту лекцію.

10.10.2022р. о 17:00 відбудеться відкрита лекція з дисципліни “ Лінгвокраїнознавство та література країн основної іноземної мови” на тему “ USA. Geographical position. Main historical events. Federal state system. Natural conditions and resources”.

Лектор к.пед.н., доцент кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін – Удовіченко Г.М.

Запрошуємо доєднатися всіх бажаючих!

Університет Туган-Барановського інформує: Національна стипендіальна програма Словаччини

Міністерство освіти і науки України інформує про новий прийом заявок на здобуття стипендій на навчання, дослідницьке і лекційне стажування у Словаччині в літньому семестрі 2022/2023 академічного року в рамках Національної стипендіальної програми Словацької Республіки.

Національна стипендіальна програма (далі – NSP) Словацької Республіки була створена для підтримки мобільності іноземних студентів та аспірантів, викладачів ВНЗ, дослідників і митців під час їхнього навчання чи дослідницької роботи в словацьких вищих навчальних закладах і дослідницьких центрах.

Стипендії також призначені для студентів, докторантів та постдокторантів словацьких університетів та науково-дослідних організацій, які мають постійне місце проживання у Словаччині, для покриття витрат на навчання та/або перебування у зв’язку з проведенням дослідження протягом 2-го рівня вищої освіти (магістратура/докторантура), навчання та/або перебування у зв’язку з науковою або мистецькою діяльністю під час докторантури або для наукових досліджень для постдокторантів у обраному закордонному університеті, зокрема
дослідницькій організації.

Основна інформація про Національну стипендіальну програму знаходиться в інформаційному бюлетні, що додається. Більш детальна інформація міститься на інтернет-сайтах:

У разі виникнення будь-яких питань щодо NSP можна звертатися безпосередньо до адміністраторів цієї програми:

  • Крістіна Саллерова (nsp-sk@saia.sk) – для претендентів із постійним місцем проживання в Словаччині;
  • Ондрей Арадски (nspforeign@,saia.sk) – для іноземних претендентів.

Національну стипендійну програму (NSP) Словацької Республіки було схвалено Постановою Уряду Словацької Республіки від 13.07.2005 р. № 557. Рішення про продовження Національної стипендіальної програми було схвалено Постановою Уряду Словацької Республіки від 29.04.2009 р. № 317. Фінансується Національна стипендіальна програма Міністерством освіти, науки, досліджень та спорту Словацької Республіки; адміністративну підтримку програми забезпечує Словацьке академічне інформаційне агентство «SAIA, п.о.».

Стипендіати NSP є стипендіатами Уряду Словацької Республіки.

Завершення наступного кола подання заявок відбудеться 30 квітня 2023 року – на навчання в 2023/2024 академічному році. 

Університет Туган-Барановського оголошує додатковий набір студентів для здобуття ступенів БАКАЛАВРА та МАГІСТРА

Шановні вступники!

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського з 10 жовтня 2022 року оголошує додатковий набір студентів для здобуття ступенів БАКАЛАВРА та МАГІСТРА.

За докладною інформацією звертайтесь до Приймальної комісії Університету

за тел. (068) 222 – 60 – 54,

email: priyom@donnuet.edu.ua

Університет Туган-Барановського запрошує на вебінар «Тренди ресторанного ринку в час війни і часи після перемоги»

Запрошуємо на вебінар!

Кафедра технологій у ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва Університету Туган-Барановського запрошує 14 жовтня 2022 р. о 9.00 всіх, хто цікавиться питаннями розвитку ринку ресторанних послуг відвідати вебінар «Тренди ресторанного ринку в час війни і часи після перемоги».

Спікер – Андрій Магалецький, керуючий партнер компанії «Restetika”, президент Асоціації кулінарів України (Інстаграм @andriy_magaletskiy)

  • Вебінар пройде за допомогою Zoom. Запрошуються усі бажаючі.
  • Ідентифікатор конференції: 890 2493 2409
  • Код доступу: 1Dm7iq

Університет Туган-Барановського інформує: Форум “Дні якості Фламандського центру якості” (VCK, Бельгія)

Університет Туган-Барановського інформує: Форум “Дні якості Фламандського центру якості” (VCK, Бельгія)

3 жовтня 2022 року в Бельгії відбувся форум «Дні якості Фламандського центру якості». У цей непростий для України час бельгійські колеги звернулися до Української асоціації досконалості та якості з пропозицією підтримки. Вони запропонували для членів і партнерів Української асоціації досконалості та якості (УАДЯ) безкоштовну онлайн участь у надзвичайно цікавому професійному заході – Дні якості VCK.

Серед тих, хто відгукнувся на таке запрошення, були викладачі та студенти нашого університету. Від кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва – к.т.н., доцент Горяйнова Ю.А. та асистент Пусікова О.А., які викладають дисципліни «Управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства», «Управління якістю та методи досліджень в ресторанному господарстві», а також студенти ОП «Ресторанні технології» груп ХТ-19, ХТ-22М, зХТ-22М, які опанують ці освітні компоненти.

В рамках цього заходу виступили кращі вчені в галузі менеджменту та представники найуспішніших компаній з Бельгії та з інших країн. Всього було заслухано 6 цікавих доповідей. Серед них:
– Людина та її собака: майбутнє менеджменту якості, доповідач – Willy Vandenbrande, Quality Thinker;
– Визначення та реалізація стратегії інструментами Хосін Канрі,
доповідач – Bart Ceulemans, менеджер з якості Continental;
– Стандартизація та сталий розвиток: можливості для менеджерів з якості, доповідач – Andreea Gulacsi, директор з політики та партнерства в CEN/CENELEC (Європейському комітеті зі стандартизації/ Європейському комітеті з електротехнічної стандартизації);
– Вимірювання організаційної якості: SMART підхід до цього, доповідач – Silvie Coutuer, глобальний менеджер з забезпечення якості Bekaert;
– Досконала упаковка: як поєднати якість, витрати та сталий розвиток, доповідач – Kurt Desomviele, старший менеджер з якості та пакувальних операцій Newell Brands;
Професія якості, що відповідає меті: презентація великого дослідницького проекту щодо майбутніх вимог до менеджерів з якості, доповідач – Vince Desmond, СЕО Chartered Quality Institute / IRQA.

Усі доповіді викликали велику кількість питань, активно обговорювались. Сподіваємося, що отриманні знання знадобляться нашим студентам в майбутньому професійному житті.

Ми, викладачі та студенти Університету Туган-Барановського, вдячні ГС «Українська асоціація досконалості та якості» та партнерам з Фламандського центру якості за цей чудовий подарунок!