Про результати опитування за анкетою SQ_8 «Опитування здобувачів вищої освіти про організацію контрольних заходів»

Про результати опитування за анкетою SQ_8 «Опитування здобувачів вищої освіти про організацію контрольних заходів»

Опитування здобувачів ВО, які навчаються на ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_8 «Опитування здобувачів вищої освіти про організацію контрольних заходів» проводилось у формі онлайн-опитування із 30.10.2022р.-04.11.2022р. із використанням сервісу Microsoft Forms. За результатами анкетування визначено, що:

– 100% респондентів відповіли, що правила проведення контрольних заходів є доступними для всіх учасників освітнього процесу;

– 55% здобувачів ВО на питання «Чи знайомі Ви з документом, що регулює процес організації контрольних заходів?» надали відповідь «Так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету», інші 45% зазначило «Так, з ним нас ознайомлювали під час занять»;

– 75% здобувачів ВО на питання «В якому документі можна знайти критерії оцінювання рівня знань за окремою дисципліною?» обрали відповідь «В робочій програмі навчальної дисципліни», інші 25% зазначило «Я не знаю в якому. Завжди викладач розповідає критерії оцінювання»;

– 40% здобувачів ВО на пропозицію визначити, чи є правила проведення контрольних заходів чіткими і зрозумілими відповіли «так», 60% – «так, досить чіткі та зрозумілі»;

– 100% студентів надали відповідь на питання «Чи була інформація про контрольні заходи та критерії їх оцінювання заздалегідь оприлюднена?» -«так»;

– 50% опитуваних на питання «Чи завжди інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною?» відповіли «так», 10% здобувачів – «швидше так», 40% здобувачів – «так, але не за всіма дисциплінами»;

– 60% студентів на запитання «Чи відповідає процедура проведення контрольних заходів принципам прозорості?» відповіли «відповідає повністю», 25% – «відповідає достатньо», 15% – «швидше відповідає»;

– 70% здобувачів ВО на питання «Чи були критерії оцінювання контрольних заходів за дисциплінами попереднього семестру чіткими і зрозумілими?» обрили відповідь «так, чіткі та зрозумілі за всіма контрольними заходами», інші 50% зазначило «так, але не за всіма заходами»;

– 60% студентів на запитання «на Вашу думку правила проведення контрольних заходів забезпечують об’єктивність екзаменаторів?» надали відповідь «так, повністю», 40% відповіло «швидше так»;

– 100% респондентів відповіли, що в Університеті дотримуються правила організації контрольних заходів;

– 75% здобувачів на запитання «Яка, на вашу думку, форма проведення контрольних заходів є найкращою?» обрали відповідь «Електронна форма», 25% – «в залежності від особливостей дисципліни»;

– найбільш обраними відповідями на питання «Яка, на вашу думку, основна перевага проведення контрольних заходів в електронній формі? (можна

обрати декілька варіантів)» були: «зручність для здобувачів ВО», «об’єктивність оцінювання»;

– 90% опитуваних на питання «На вашу думку, проведення контрольних заходів в електронній формі сприяє відповідності результатів контрольних заходів реальному рівню знань здобувачів ВО?» надали відповідь «Так, електронна форма забезпечує повну відповідність рівня знань та оцінки», 10% – «ні, не забезпечує, так як при складанні у паперовій формі можна доскласти викладачу для покращення оцінки»;

– 40% опитуваних на питання «Чи була у Вас можливість при проведенні контрольних заходів в електронній формі скористатися неправомірними підказками (списування, допомога третіх осіб, використання гаджетів)?» відповіли «Ні, списування неможливе», 60% здобувачів – «ні, так як комп’ютерні тести оригінальні та не відшукуються в інтернеті»;

– 10% студентів на питання «Чи відомо Вам яким документом регулюється процедура повторного проходження контрольних заходів (ліквідації академічних заборгованостей)?» відповіли «так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету», 50% здобувачів – «так», 40% здобувачів – «важко відповісти на поставлене питання»;

– 90% респондентів на запитання «Визначте, чи є правила повторного проходження контрольних заходів чіткими і зрозумілими?» відповіли «так», 10% – «скоріше ні»;

– 80% студентів зазначили, що процедура повторного проходження контрольних заходів є чіткою і зрозумілою, 20% – «важко відповісти»;

– 80% опитуваних на питання «Чи об’єктивним є оцінювання рівня підготовки здобувачів ВО під час повторного проходження контрольних заходів?» відповіли «так» і «переважно так», 20% здобувачів – «важко відповісти на поставлене питання»;

– 90% здобувачів ВО на питання «Чи дотримуються в Університеті процедури запобігання та врегулювання конфлікту інтересів?» обрили відповідь «так», інші 10% зазначило «Важко відповісти на поставлене питання»;

– 90% студентів зазначило, що вони не стикалися з випадками необ’єктивного оцінювання рівня знань під час повторного проходження контрольних заходів, інші 10% – «так»;

– 100% студентів відповіло, що можливість підняти будь-яке питання, що стосується оскарження результатів контрольних заходів є реальною, а порядок подання заяв на апеляцію таким, що повною мірою задовольняє потреби здобувачів ВО;

– жодний з опитуваних здобувачів не стикався з необхідністю оскаржувати результати контрольних заходів;

– 90% здобувачів на питання «Чи мали Ви змогу поділитися своєю враженням щодо організації контрольних заходів?» відповіло «так, під час анкетування», 10% – «так, моєю думкою цікавляться представники адміністрації Університету».

За результатами опитування респондентів електронний вид проведення контрольних заходів повністю влаштовує. Пропозицій щодо покращення організації контрольних заходів не надходило.

Проаналізувавши і обговоривши результати опитування на засіданні кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування (протокол № 5 від 30.11.2022), було ухвалено здійснити заходи із підвищення поінформованості здобувачів ВО про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за дисциплінами кафедри; здійснити заходи з підвищення обізнаності здобувачів ВО щодо наявності у робочих програмах дисциплін критеріїв оцінювання рівня знань.

9 разів прочитано