Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо організації контрольних заходів

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо організації контрольних заходів проводилось у формі онлайн-опитування 30.10.2022-04.11.2022 р. методом анкетування (анкета SQ8) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Чи знайомі Ви з документом, що регулює процес організації контрольних заходів» відповіді респондентів розподілилися наступним чином: «так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету» – 40%; «так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету; так, з ним нас ознайомлювали під час занять» – 50%; «так, з ним нас ознайомлювали під час занять» – 10% респондентів.

На запитання «Чи є правила проведення контрольних заходів доступними для всіх учасників освітнього процесу?» 100% опитуваних здобувачів ОП вважають «так».

На запитання «Чи можна стверджувати, що ваша поінформованість про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за окремими дисциплінами є повною, достатньою та вчасною?» 82% здобувачів вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так, форми контрольних заходів та критерії оцінювання були повною мірою доведені до мого відома та зрозумілі мною»; 18% – «так, форми контрольних заходів та критерії оцінювання були повною мірою доведені до мого відома, але не за всіма дисциплінами».

«В якому документі можна знайти критерії оцінювання рівня знань за окремою дисципліною?» всі респонденти обрали варіант відповіді «В робочій програмі навчальної дисципліни».

На запитання «Чи задовольняє спосіб інформування про форми контрольних заходів та критерії оцінювання Вашим потребам?» 80% респондентів обрали варіант відповіді «так», 20% – «швидше так».

На запитання «Визначте, чи є правила проведення контрольних заходів чіткими і зрозумілими» – 85% здобувач вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так», 15% студентів «так, досить чіткі та зрозумілі».

«Чи була інформація про контрольні заходи та критерії їх оцінювання заздалегідь оприлюднена?» 100% респонденти обрали варіант відповіді «так»; на запитання «Чи завжди інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною?» – 92% здобувачів вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так»; 8% – «швидше так». Результати показують, що здобувачів вищої освіти заздалегідь інформують про контрольні заходи та критерії їх оцінювання, інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– здобувачі вищої освіти вважають правила проведення контрольних заходів доступними, а поінформованість про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за окремими дисциплінами є повною, достатньою та вчасною;

– здобувачі вищої освіти ознайомлені з методичним забезпеченням (робочі програми, силабуси), що гарантує усвідомлення цілі, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання, стійкого засвоєння програмного матеріалу з дисципліни, формування особистості, яка прагне до саморозвитку та самореалізації у процесі навчання;

– здобувачів вищої освіти задовольняє спосіб інформування про форми контрольних заходів та критерії оцінювання, а правила проведення контрольних заходів вважають чіткими і зрозумілими.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 4 від 29.11.2022р.).

За результатом анкетування запропоновано звернути увагу викладачів на обов’язковість доведення до відома здобувачів вищої освіти інформації щодо форм і методів поточного та підсумкового контролю результатів навчання та критеріїв їх оцінювання на першому занятті з навчальних дисциплін.

.

113 разів прочитано