Університет Туган-Барановського інформує: Міжнародний день пам’яті жертв злочину геноциду

Університет Туган-Барановського інформує: 9 грудня відзначається Міжнародний день пам’яті жертв злочину геноциду та вшанування їхньої гідності.

Світовою громадськістю геноцид (репресії, етнічні чистки, примусові переселення народів) визнано найнебезпечнішою формою порушення прав і свобод людини та найтяжчим злочином проти людства. Ознаки геноциду мають дії урядів різних країн, зокрема стосовно кримських татар, євреїв, ромів, поляків, вірмен.

Українська нація також пережила геноцид – у 1932–1933 роках комуністичним тоталітарним режимом було вчинено Голодомор на території УСРР та етнічних землях українців.

7 грудня 2016 року депутати Верховної Ради ухвалили постанову про звернення до демократичних держав світу щодо визнання Голодомору 1932-1933 років в Україні злочином геноциду проти українського народу.

На сьогодні Голодомор визнали геноцидом української нації на офіційному рівні 15 держав.

Джерело: Музей Голодомору

Презентація в бібліотеці Університету Туган-Барановського

В бібліотеці Університету Туган-Барановського відбулась презентація, присвячена життєвому шляху Олені Степанів – українки, яка була офіційно зарахована на військову службу у званні офіцера, нагородженої Медаллю за хоробрість 2-го класу та Військовим Хрестом Карла, пережившої дві світові війни, сталінські табори, докторки наук, автора 75 праць.

Олена Степанів

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі  «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі  «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

У опитуванні щодо відповідності освітнього середовища Університету потребам та інтересам здобувачів за анкетою форми SQ_11 взяли участь 78% здобувачів  вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Анкетування проводилось в період з 07.11.2022 р. по 03.12.2022 р. в он-лайн формі з використанням сервісу Microsoft Forms.

У даній анкеті респондентам пропонувалось оцінити судження щодо рівня та ефективності організації освітнього середовища Університету за 5-ти бальною шкалою, де 1 – «повністю не згоден», 5 – «повністю згоден». Середні значення виставлених учасниками анкетного опитування оцінок узагальнено до таблиці:

Найменування критерію Бали
1 Освітнє середовище в Університеті є безпечним для життя та здоров’я здобувачів ВО 5,0
2 Адміністрація Університету оперативно реагує на запити і потреби здобувачів ВО щодо підвищення рівня безпеки навчання в Університеті 5,0
3 В Університеті забезпечується дотримання санітарно-гігієнічних норм 4,9
4 В Університеті забезпечується дотримання норм протипожежної безпеки 5,0
5 На території Університету забезпечуються громадська безпека і порядок 5,0
6 В Університеті забезпечується добрий стан приміщень для проведення занять та високий рівень оснащення сучасною технікою (мультимедійною, тощо) 5,0
7 В Університеті забезпечується висока ефективність системи інформаційно-консультативної підтримки здобувачів вищої освіти 5,0
8 Інформаційні ресурси Університету за моєю освітньою програмою повністю доступні 5,0
9 Інтернет-ресурси Університету повністю доступні для здобувачів ВО 5,0
10 Інформація щодо проведення запланованих заходів в Університеті повністю доступна 4,7
11 Здобувачі вищої освіти мають можливість потрапити на особистий прийом до директора ННІ 5,0
12 Питання здобувача вищої освіти ефективно вирішуються директором ННІ 5,0
13 В Університеті наявна ефективна система соціальної підтримки здобувачів ВО 4,3
14 В Університеті забезпечені умови для реалізації права на освіту для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються за освітньою програмою 4,4
15 В Університеті повністю доступна інформації щодо реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами 4,4
16 В Університеті наявна інфраструктура для людей з особливими потребами 4,1
17 Адміністрацією Університету оперативно вирішуються питання здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами 5,0
18 В Університеті наявні ефективні процедури врегулювання адміністрацією конфліктних ситуацій, пов’язаних із сексуальними домаганнями, дискримінацією та проявами корупційних дій 4,7

Будь-яких додаткових пропозицій щодо покращення організації освітнього середовища Університету від респондентів отримано не було.

Таким чином, результати анкетування показують, що здобувачі вищої освіти підтверджують повну відповідність освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам. За всіма критеріями отримано оцінки вищі ніж «4». За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва у зв’язку з задоволеністю здобувачів освітнім середовищем Університету пропозиції не надавалися.

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності методів навчання і викладання принципам академічної свободи, проводилось за затвердженою формою анкети SQ_6 в онлайн-формі з використанням сервісу Microsoft Forms в період з 24.10.2022 р. по 27.10.2022 р. В опитуванні взяли участь 85 % здобувачів вищої освіти.

За результатами опитування SQ_6, щодо відповідності методів навчання і викладання принципам академічної свободи, було виявлено, що 64 % респондентів обізнані з цього питання і обрали всі варіанти відповідей, що відповідають таким принципам, як самостійність і незалежність учасників освітнього процесу під час провадження педагогічної, науково-педагогічної, наукової та/або інноваційної діяльності, що здійснюється на засадах свободи слова і творчості, безперешкодного поширення знань та інформації, проведення наукових досліджень, а також використання відповідних результатів.  26 % зосередили свою увагу на варіантах відповідей «свобода навчання» та «свобода викладання» респондентів. Проте ще 10 % опитаних було важко відповісти, що означає академічна свобода.

Усі респонденти дали однозначну відповідь «так» на питання «Чи використовують Ваші викладачі під час викладання навчальної дисципліни методи дискусії?».

Усі 100 % опитаних здобувачів ВО відповіли, що вони мають змогу під час вивчення навчальних дисциплін обговорювати теми, які відповідають цільовим завданням навчальних дисциплін, але є соціально, політично або етично контраверсійними (суперечливими). Слід відзначити, що це відповідає демократичним принципам свободи слова і сприяє різнобічному розвитку особистості, проте слід звертати увагу, щоб результати подібних досліджень не суперечили чинному законодавству та етичним принципам, прийнятим в суспільстві.

Щодо питання «Чи заважають викладачі Вам та іншим студентам висловлювати власні думки під час обговорення контраверсійних тем?» думки респондентів розділилися таким чином: 64 % опитаних дали відповідь «Скоріше ні», 26 % – відповідь «Ні», та ще 10 % завагалися з відповіддю.

Усі респонденти, які взяли участь в даному анкетному опитуванні, відповіли, що викладачі під час вивчення навчальних дисциплін спонукають здобувачів вищої освіти до дослідницької діяльності.

На питання «Чи надають Ваші викладачі Вам та іншим студентам право вільно обирати теми для досліджень, виконання індивідуальних завдань тощо?» 76 % учасників анкетування обрали відповідь «Скоріше так», але інші 24 % обрали відповідь «Скоріше ні». Можна передбачити, що такий розподіл відповідей спричинено принципом вибору змісту індивідуальних завдань за запропонованими варіантами, який продовжують використовувати викладачі. Проте відзначається тенденція, що все більше викладачів практикують вільний вибір тем для досліджень, особливо в межах науково-дослідної діяльності здобувачів ВО, виконання курсових та кваліфікаційних робіт.

На питання «Чи надає Університет студентам можливість оприлюднення результатів власної дослідницької діяльності?» всі респонденти дали позитивні відповіді, що відповідає дійсності завдяки, у першу чергу, наявності власного репозитарію, де розміщуються всі кваліфікаційні роботи, та, по-друге, наявністю в Університеті наукових видань різного спрямування та вільною можливістю публікації студентських робіт у виданнях за межами Університету.

100 % позитивних відповідей було отримано і на питання «Чи надає Університет  студентам інформацію щодо можливості участі у проєктних та грантових програмах?». Це пояснюється наявністю відповідної інформаційної сторінки на сайті Університету, де регулярно розміщується та оновлюється відповідна інформація, та залученням до проєктної та грантової діяльності усього викладацького складу під загальним керівництвом ректорату.

На питання «Чи сприяє Університет участі студентів у всеукраїнських та міжнародних конкурсах, конференціях?» отримано 100 % відповідей «Так».

Таким чином, за результатами опитування можна зробити висновки, що методи навчання та викладання в Університеті відповідають сучасним принципам академічної свободи, проте слід звернути увагу на обізнаність здобувачів вищої освіти з цього питання, що полягатиме у розумінні основних принципів академічної свободи, які відповідатимуть її повному визначенню, але не суперечитимуть етичним принципам суспільства та чинному законодавству.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технології в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва було вирішено:

– всім викладачам навчальних дисциплін на ОП «Ресторанні технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти надавати право здобувачам ВО на вільний вибір тем для досліджень, виконання індивідуальних завдань тощо, особливо в межах науково-дослідної діяльності здобувачів ВО, виконання курсових та кваліфікаційних робіт;

– проводити консультації щодо норм та форм реалізації академічної свободи здобувачами ВО (гарант, зав. кафедри, викладачі).

 

Про результати опитування за анкетою SQ_8 «Опитування здобувачів вищої освіти про організацію контрольних заходів»

Про результати опитування за анкетою SQ_8 «Опитування здобувачів вищої освіти про організацію контрольних заходів»

Опитування здобувачів ВО, які навчаються на ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_8 «Опитування здобувачів вищої освіти про організацію контрольних заходів» проводилось у формі онлайн-опитування із 30.10.2022р.-04.11.2022р. із використанням сервісу Microsoft Forms. За результатами анкетування визначено, що:

– 100% респондентів відповіли, що правила проведення контрольних заходів є доступними для всіх учасників освітнього процесу;

– 55% здобувачів ВО на питання «Чи знайомі Ви з документом, що регулює процес організації контрольних заходів?» надали відповідь «Так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету», інші 45% зазначило «Так, з ним нас ознайомлювали під час занять»;

– 75% здобувачів ВО на питання «В якому документі можна знайти критерії оцінювання рівня знань за окремою дисципліною?» обрали відповідь «В робочій програмі навчальної дисципліни», інші 25% зазначило «Я не знаю в якому. Завжди викладач розповідає критерії оцінювання»;

– 40% здобувачів ВО на пропозицію визначити, чи є правила проведення контрольних заходів чіткими і зрозумілими відповіли «так», 60% – «так, досить чіткі та зрозумілі»;

– 100% студентів надали відповідь на питання «Чи була інформація про контрольні заходи та критерії їх оцінювання заздалегідь оприлюднена?» -«так»;

– 50% опитуваних на питання «Чи завжди інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною?» відповіли «так», 10% здобувачів – «швидше так», 40% здобувачів – «так, але не за всіма дисциплінами»;

– 60% студентів на запитання «Чи відповідає процедура проведення контрольних заходів принципам прозорості?» відповіли «відповідає повністю», 25% – «відповідає достатньо», 15% – «швидше відповідає»;

– 70% здобувачів ВО на питання «Чи були критерії оцінювання контрольних заходів за дисциплінами попереднього семестру чіткими і зрозумілими?» обрили відповідь «так, чіткі та зрозумілі за всіма контрольними заходами», інші 50% зазначило «так, але не за всіма заходами»;

– 60% студентів на запитання «на Вашу думку правила проведення контрольних заходів забезпечують об’єктивність екзаменаторів?» надали відповідь «так, повністю», 40% відповіло «швидше так»;

– 100% респондентів відповіли, що в Університеті дотримуються правила організації контрольних заходів;

– 75% здобувачів на запитання «Яка, на вашу думку, форма проведення контрольних заходів є найкращою?» обрали відповідь «Електронна форма», 25% – «в залежності від особливостей дисципліни»;

– найбільш обраними відповідями на питання «Яка, на вашу думку, основна перевага проведення контрольних заходів в електронній формі? (можна

обрати декілька варіантів)» були: «зручність для здобувачів ВО», «об’єктивність оцінювання»;

– 90% опитуваних на питання «На вашу думку, проведення контрольних заходів в електронній формі сприяє відповідності результатів контрольних заходів реальному рівню знань здобувачів ВО?» надали відповідь «Так, електронна форма забезпечує повну відповідність рівня знань та оцінки», 10% – «ні, не забезпечує, так як при складанні у паперовій формі можна доскласти викладачу для покращення оцінки»;

– 40% опитуваних на питання «Чи була у Вас можливість при проведенні контрольних заходів в електронній формі скористатися неправомірними підказками (списування, допомога третіх осіб, використання гаджетів)?» відповіли «Ні, списування неможливе», 60% здобувачів – «ні, так як комп’ютерні тести оригінальні та не відшукуються в інтернеті»;

– 10% студентів на питання «Чи відомо Вам яким документом регулюється процедура повторного проходження контрольних заходів (ліквідації академічних заборгованостей)?» відповіли «так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету», 50% здобувачів – «так», 40% здобувачів – «важко відповісти на поставлене питання»;

– 90% респондентів на запитання «Визначте, чи є правила повторного проходження контрольних заходів чіткими і зрозумілими?» відповіли «так», 10% – «скоріше ні»;

– 80% студентів зазначили, що процедура повторного проходження контрольних заходів є чіткою і зрозумілою, 20% – «важко відповісти»;

– 80% опитуваних на питання «Чи об’єктивним є оцінювання рівня підготовки здобувачів ВО під час повторного проходження контрольних заходів?» відповіли «так» і «переважно так», 20% здобувачів – «важко відповісти на поставлене питання»;

– 90% здобувачів ВО на питання «Чи дотримуються в Університеті процедури запобігання та врегулювання конфлікту інтересів?» обрили відповідь «так», інші 10% зазначило «Важко відповісти на поставлене питання»;

– 90% студентів зазначило, що вони не стикалися з випадками необ’єктивного оцінювання рівня знань під час повторного проходження контрольних заходів, інші 10% – «так»;

– 100% студентів відповіло, що можливість підняти будь-яке питання, що стосується оскарження результатів контрольних заходів є реальною, а порядок подання заяв на апеляцію таким, що повною мірою задовольняє потреби здобувачів ВО;

– жодний з опитуваних здобувачів не стикався з необхідністю оскаржувати результати контрольних заходів;

– 90% здобувачів на питання «Чи мали Ви змогу поділитися своєю враженням щодо організації контрольних заходів?» відповіло «так, під час анкетування», 10% – «так, моєю думкою цікавляться представники адміністрації Університету».

За результатами опитування респондентів електронний вид проведення контрольних заходів повністю влаштовує. Пропозицій щодо покращення організації контрольних заходів не надходило.

Проаналізувавши і обговоривши результати опитування на засіданні кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування (протокол № 5 від 30.11.2022), було ухвалено здійснити заходи із підвищення поінформованості здобувачів ВО про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за дисциплінами кафедри; здійснити заходи з підвищення обізнаності здобувачів ВО щодо наявності у робочих програмах дисциплін критеріїв оцінювання рівня знань.

Університет Туган-Барановського інформує: реєстрація на онлайн-лекцію Ukraine Global Faculty

Шановні студенти, аспіранти та викладачі! Відкрито реєстрацію на онлайн-лекцію Ukraine Global Faculty:

ERIK REINERT: «How economic activities differ: international trade as a source of underdevelopment», яка відбудеться  08 грудня  2022 року о 17.00.

Щоб прослухати лекцію:

  1. Зареєструйся на лекцію у твоєму кабінеті в UGF. Якщо ти ще не створив його –реєструйся на платформі UGF на https://ugf.academy/.
  2. У визначену дату та час заходь у свій кабінет UGF і натискай на сторінці лекції «Link to zoom session».
  3. Ти зможеш слухати лекцію англійською або в українському синхронному перекладі. Під час лекції натискай «Interpretation» та обирай мову.
  4. Ти зможеш поставити запитання лектору в чаті під час лекції (англійською мовою). Після виступу, він обере найцікавіші питання та відповість на них.
  5. Якщо не вийшло відвідати лекцію у форматі “live” під час її проведення, дивись її в записі, обравши у своєму кабінеті UGF на сторінці цієї лекції «Recorded video».

Телеграм канал Ukraine Global Faculty – https://t.me/UkraineGlobalFaculty. Тут новини і анонси. Приєднуйтесь!

Університет Туган-Барановського інформує: день місцевого самоврядування

7 грудня в Україні святкують День місцевого самоврядування.

Це професійне свято народних обранців, які відстоюють потреби та інтереси людей, а також активних жителів громади, які небайдужі до життя своїх міст і бажають брати участь в тому, щоб в їх населенному пункті було затишно і комфортно.

До Дня місцевого самоврядування в бібліотеці Університету Туган-Барановського відбулась виставка літератури.

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Холодильні машини і установки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо організації контрольних заходів

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Холодильні машини і установки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо організації контрольних заходів проводилось у формі онлайн-опитування 30.10.2022-04.11.2022 р. методом анкетування (анкета SQ8) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Чи знайомі Ви з документом, що регулює процес організації контрольних заходів» відповіді респондентів розподілилися наступним чином: «так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету» – 28%; «так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету; так, з ним нас ознайомлювали під час занять» – 58%; «так, з ним нас ознайомлювали під час занять» – 14% респондентів.

На запитання «Чи є правила проведення контрольних заходів доступними для всіх учасників освітнього процесу?» 100% опитуваних здобувачів ОП вважають «так».

На запитання «Чи можна стверджувати, що ваша поінформованість про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за окремими дисциплінами є повною, достатньою та вчасною?» 86% здобувачів вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так, форми контрольних заходів та критерії оцінювання були повною мірою доведені до мого відома та зрозумілі мною»; 14% – «так, форми контрольних заходів та критерії оцінювання були повною мірою доведені до мого відома, але не за всіма дисциплінами».

«В якому документі можна знайти критерії оцінювання рівня знань за окремою дисципліною?» всі респонденти обрали варіант відповіді «В робочій програмі навчальної дисципліни».

На запитання «Чи задовольняє спосіб інформування про форми контрольних заходів та критерії оцінювання Вашим потребам?» 86% респондентів обрали варіант відповіді «так», 14% – «швидше так».

На запитання «Визначте, чи є правила проведення контрольних заходів чіткими і зрозумілими» – 86% здобувач вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так», 14% студентів «так, досить чіткі та зрозумілі».

«Чи була інформація про контрольні заходи та критерії їх оцінювання заздалегідь оприлюднена?» 100% респонденти обрали варіант відповіді «так»; на запитання «Чи завжди інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною?» – 86% здобувачів вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так»; 14% – «швидше так». Результати показують, що здобувачів вищої освіти заздалегідь інформують про контрольні заходи та критерії їх оцінювання, інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– здобувачі вищої освіти вважають правила проведення контрольних заходів доступними, а поінформованість про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за окремими дисциплінами є повною, достатньою та вчасною;

– здобувачі вищої освіти ознайомлені з методичним забезпеченням (робочі програми, силабуси), що гарантує усвідомлення цілі, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання, стійкого засвоєння програмного матеріалу з дисципліни, формування особистості, яка прагне до саморозвитку та самореалізації у процесі навчання;

– здобувачів вищої освіти задовольняє спосіб інформування про форми контрольних заходів та критерії оцінювання, а правила проведення контрольних заходів вважають чіткими і зрозумілими.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 4 від 29.11.2022р.).

За результатом анкетування запропоновано:

  1. Звернути увагу викладачів на обов’язковість доведення до відома здобувачів вищої освіти інформації щодо форм і методів поточного та підсумкового контролю результатів навчання та критеріїв їх оцінювання на першому занятті з навчальних дисциплін.
  2. Сприяти інформуванню здобувачів вищої освіти стосовно змін, що вносяться до освітньої програми, робочої програми на основі результатів опитування.

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо організації контрольних заходів

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо організації контрольних заходів проводилось у формі онлайн-опитування 30.10.2022-04.11.2022 р. методом анкетування (анкета SQ8) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Чи знайомі Ви з документом, що регулює процес організації контрольних заходів» відповіді респондентів розподілилися наступним чином: «так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету» – 40%; «так, з ним можна ознайомитися на сайті Університету; так, з ним нас ознайомлювали під час занять» – 50%; «так, з ним нас ознайомлювали під час занять» – 10% респондентів.

На запитання «Чи є правила проведення контрольних заходів доступними для всіх учасників освітнього процесу?» 100% опитуваних здобувачів ОП вважають «так».

На запитання «Чи можна стверджувати, що ваша поінформованість про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за окремими дисциплінами є повною, достатньою та вчасною?» 82% здобувачів вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так, форми контрольних заходів та критерії оцінювання були повною мірою доведені до мого відома та зрозумілі мною»; 18% – «так, форми контрольних заходів та критерії оцінювання були повною мірою доведені до мого відома, але не за всіма дисциплінами».

«В якому документі можна знайти критерії оцінювання рівня знань за окремою дисципліною?» всі респонденти обрали варіант відповіді «В робочій програмі навчальної дисципліни».

На запитання «Чи задовольняє спосіб інформування про форми контрольних заходів та критерії оцінювання Вашим потребам?» 80% респондентів обрали варіант відповіді «так», 20% – «швидше так».

На запитання «Визначте, чи є правила проведення контрольних заходів чіткими і зрозумілими» – 85% здобувач вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так», 15% студентів «так, досить чіткі та зрозумілі».

«Чи була інформація про контрольні заходи та критерії їх оцінювання заздалегідь оприлюднена?» 100% респонденти обрали варіант відповіді «так»; на запитання «Чи завжди інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною?» – 92% здобувачів вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так»; 8% – «швидше так». Результати показують, що здобувачів вищої освіти заздалегідь інформують про контрольні заходи та критерії їх оцінювання, інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– здобувачі вищої освіти вважають правила проведення контрольних заходів доступними, а поінформованість про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за окремими дисциплінами є повною, достатньою та вчасною;

– здобувачі вищої освіти ознайомлені з методичним забезпеченням (робочі програми, силабуси), що гарантує усвідомлення цілі, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання, стійкого засвоєння програмного матеріалу з дисципліни, формування особистості, яка прагне до саморозвитку та самореалізації у процесі навчання;

– здобувачів вищої освіти задовольняє спосіб інформування про форми контрольних заходів та критерії оцінювання, а правила проведення контрольних заходів вважають чіткими і зрозумілими.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 4 від 29.11.2022р.).

За результатом анкетування запропоновано звернути увагу викладачів на обов’язковість доведення до відома здобувачів вищої освіти інформації щодо форм і методів поточного та підсумкового контролю результатів навчання та критеріїв їх оцінювання на першому занятті з навчальних дисциплін.

.

Про результати опитування за анкетою SQ_13 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо перегляду ОП та змістовності залучення до процедур внутрішнього забезпечення якості ОП»

Про результати опитування за анкетою SQ_13 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо перегляду ОП та змістовності залучення до процедур внутрішнього забезпечення якості ОП»

Результати опитування здобувачів ОП «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо перегляду ОП, проведеного з 14.11.2022 р. по 18.11.2022 р. свідчать про високий рівень їх задоволеності освітньою програмою. Опитування було проведено із використанням сервісу Microsoft Forms. Здобувачам було запропоновано оцінити освітню програму, за якою вони навчаються за 25 критеріями.

За результатами анкетування встановлено, що:

– 100% опитуваних здобувачів ОП «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти повністю задовольняють компоненти освітньої програма (ОП), за якою вони навчаються, вважають, що ОП відповідає їх потребам та сучасним потребам суспільства, сприяє їх особистісному розвитку;

– 67% вважають, що необхідність перегляду ОП, може бути викликана наявністю найновіших досліджень, зміною вимог ринку праці та внаслідок опитування роботодавців;

– 100% респондентів визначили, що ОП, за якою вони здобувають освіту, на «відмінно» формує академічні знання та навички;

– за результатами опитування, можна побачити, що важливими, для перегляду ОП, здобувачі ОП не вважають: не цікавість ОП, неможливість працевлаштування після закінчення навчання та застарілість;

– основною причиною для перегляду переліку обов’язкових дисциплін на ОП 100% респондентів визначають «необхідність удосконалення ОП»;

– 100% опитуваних здобувачів ОП вважають перелік вибіркових дисциплін за ОП «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня не потребує перегляду;

– результати опитування здобувачів ОП «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня, стосовно наявної форма атестації за ОП, яка відповідає Стандарту вищої освіти, та їх бажанню внести зміни до форм атестації, показали, що 100% респондентів впевнені, що форми атестації, наявні в ОП, достатні для визначення їх кваліфікації;

– 100% опитуваних здобувачів висловили думку, що графіку організації навчального процесу за ОП «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня повністю відповідає цілям ОП та навчальному плану;

– на думку 100% опитуваних здобувачів ОП навчальний план за їх ОП повністю відповідає цілям ОП, компетентностям та кваліфікації випускників, а форми викладання за ОП не потребують перегляду;

– 67% опитуваних здобувачів ОП вважають, що інтелектуальні та матеріально-технічні ресурси Університету достатні для досягнення цілей за вашою ОП, вони відповідають цілям ОП та формам навчання і викладання, 33% опитуваних респондентів відзначили, що їм важко дати оцінку інтелектуальним та матеріально-технічним ресурсам Університету;

– 67% опитуваних респондентів вважають, що ОП «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня є «Сучасною та затребуваною», відповідно 33% вважає її «Достатньою для працевлаштування».

У відкритому питанні, серед пропозиції, які були висунуті опитуваними здобувачами за ОП «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня, щодо удосконалення освітньої програми здобувачами було запропоновано наступні варіанти: «забезпечення гідної заробітної плати викладачів навчальних закладів», «постійний перегляд відповідно до умов сьогодення».

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри фінансів, обліку та оподаткування прийняте рішення постійно доводити до здобувачів ОП «Місцеві фінанси» перед початком проведення on-line опитування важливість їх участі у процедурах перегляду ОП.