Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам у формі онлайн-опитування 07.11.2022-11.11.2022 р. методом анкетування (анкета SQ11) із використанням сервісу Microsoft Forms.

Анкета мала вигляд переліку критеріїв, які респонденти мали оцінити за 5-бальною шкалою (від «1» – «повністю не згоден» до «5» – «повністю згоден»).

На запитання «Освітнє середовище в Університеті є безпечним для життя та здоров’я здобувачів вищої освіти» всі здобувачі вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «так».

На запитання «Адміністрація Університету оперативно реагує на запити і потреби здобувачів вищої освіти щодо підвищення рівня безпеки навчання в Університеті» 80% респондентів оцінили на найвищу оцінку «5», 20% респондентів на «4».

На запитання «Інформаційні ресурси Університету за моєю освітньою програмою повністю доступні80% респондентів оцінили на найвищу оцінку «5», 20% респондентів на «4»; на запитання «Інтернет-ресурси Університету повністю доступні для здобувачів вищої освіти» 100% респондентів – «5».

На запитання «Здобувачі вищої освіти мають можливість потрапити на особистий прийом до директора ННІ» – 87% здобувачів надали відповідь «5», 13% – «4»; на запитання «Питання здобувача вищої освіти ефективно вирішуються директором ННІ» 86% респондентів оцінили на найвищу оцінку «5», 14% респонденти на «4».

На запитання «В Університеті забезпечені умови для реалізації права на освіту для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються за освітньою програмою» відповіді розподілилися так: «5» – 87% респондентів; «4» – 13% респондентів.

На запитання «В Університеті повністю доступна інформації щодо реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами» – 85% здобувачів надали відповідь «5», 15% – «4».

На запитання «Адміністрацією Університету оперативно вирішуються питання здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами» 87% студентів оцінили на найвищу оцінку «5», 13% на «4».

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– респонденти оцінили реалізованість таких аспектів освітнього середовища, важливих для задоволення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти, а саме, що в Університеті забезпечується дотримання норм протипожежної безпеки, на території Університету забезпечується громадська безпека і порядок, висока ефективність системи інформаційно-консультативної підтримки здобувачів вищої освіти;

– респонденти володіють інформацією щодо проведення запланованих заходів в Університеті, яка є повність доступною;

– студенти задоволені, що мають можливість потрапити на особистий прийом до директора ННІ, а питання здобувачі вищої освіти ефективно вирішуються директором ННІ;

– респонденти оцінили реалізованість таких аспектів освітнього середовища, важливих для задоволення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти, а саме, наявність в Університеті ефективної системи соціальної підтримки здобувачів вищої освіти, процедури врегулювання адміністрацією конфліктних ситуацій, пов’язаних із сексуальними домаганнями, дискримінацією та проявами корупційних дій;

– здобувачі вищої освіти зазначили, що освітнє середовище відповідає потребам та інтересам осіб із особливими потребами.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 4 від 29.11.2022р.).

За результатом анкетування вирішено приділяти підвищену увагу здобувачам вищої освіти, що відносяться до категорії осіб із особливими потребами та підвищення рівня відповідності освітнього середовища їх потребам та інтересам.

Університет Туган-Барановського інформує: День ліквідатора

Університет Туган-Барановського інформує: 14 грудня – День вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС (День ліквідатора). Майже мільйон людей рятували Україну і світ від ядерної катастрофи на ЧАЕС, близько 60 тисяч з них – загинули.

Найбільше від забруднення постраждали Київська та Житомирська області в Україні, Гомельська область в Білорусі і Брянська область в РФ. Гігантська радіоактивна хмара докотилася до Швеції, Фінляндії та Норвегії. Викид радіоактивних речовин після аварії на ЧАЕС становив до 50 мільйонів Кюрі, що в сотні разів перевищує показники радіації після атомного бомбардування японського міста Хіросіма в 1945 році.

Незабаром після аварії на Чорнобильській атомній електростанції населення Прип’яті, Чорнобиля та прилеглих сіл і селищ було евакуйовано, а навколо ЧАЕС була встановлена тридцятикілометрова Зона відчуження.

Чорнобильські ліквідатори – це і співробітники станції, які намагалися запобігти аварії і боролися з її наслідками в перші секунди після вибуху; це і приблизно пів сотні пожежників з воєнізованої пожежної частини №6, що першими прибули на місце події і боролися з пожежею; це військові і лікарі, шахтарі і резервісти, солдати внутрішніх військ та пілоти, міліціонери і вчені. Ліквідатори вручну очищали від радіоактивних уламків дах четвертого енергоблоку ЧАЕС, де тримався смертельно високий радіаційний фон.

Сьогодні українцям погрожують ядерним ударом. Ядерною може бути будь-яка ракета, якою росія намагатиметься поцілити по території України. План дій, що необхідно знати та як підготуватися – у матеріалі ВВС.

 

Університет Туган-Барановського вітає магістрів ОП «Ресторанні технології» спеціальності 181 «Харчові технології» з успішним захистом кваліфікаційних робіт!

09 грудня 2022 року в Університеті Туган-Барановського проходили захисти випускових кваліфікаційних робіт на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» освітньої програми «Ресторанні технології» за спеціальністю 181 «Харчові технології» денної та заочної форми здобуття вищої освіти.

Студентами були представлені результати наполегливої праці протягом усього періоду навчання під пильним керівництвом досвідчених науковців. Тематика кваліфікаційних робіт була достатньо різноманітною та відображала сучасні напрямки й інновації у ресторанному бізнесі.

Бажаємо магістрам вдалого працевлаштування та стрімкого кар’єрного зростання!

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти

У опитуванні за формою SQ_12 щодо відповідності політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій в Університеті взяли здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньої програми «Ресторанні технології» за спеціальністю 181 «Харчові технології». Анкетування проводилося з 07 по 11 листопада 2022 р. в онлайн формі з використанням сервісу MicrosoftForms.

Відповіді учасників анкетного опитування у форматі середніх арифметичних значень оцінок за 4-бальною шкалою щодо розповсюдженості конфліктних ситуацій в Університеті, де оцінка «0» відповідає відсутності визначеної відповіді, оцінка «1» відповідає повній відсутності конфліктних ситуацій, а оцінка «4» свідчить про розповсюдженість конфліктних ситуацій, наступні: студент-студент (3,0), студент-викладач (3,0), батьки-адміністрація/викла­дач (1,0).

На відповідь «Чи добре Ви знайомі з процедурою розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ?» 87,5 % респондентів  надали відповідь «скоріше так», проте 12,5 % респондентів відповіли «скоріше ні». 62,5 % учасників анкетного опитування знайомі з офіційними документами Університету, які містять порядок розв’язання конфліктних ситуацій, 37,5 % у своїх відповідях послалися  на Кодекс етики та гідності Університету.

Серед заходів,що вживаються в Університеті для запобігання виникнення конфліктних ситуацій, 50 % респондентів указали варіант ознайомлення учасників освітнього процесу із офіційними документами щодо запобігання та врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ, 37,5 % людей указали тематичні заходи, присвячені запобіганню окремих видів конфліктів і ще 12,5 % респондентів не змогли навести жодного виду заходів із запропонованих у варіантах відповідей.

На питання «Ким зазвичай (найчастіше) розв’язується конфліктна ситуація між учасниками освітнього процесу в Університеті» було отримано різноманітний розподіл відповідейв залежності від учасників конфліктних ситуацій. Це і студенти (53-80 %), і директор ННІ (7-80 %), і проректор (20-33 %), і викладачі (13 %), і МОНУ (7 %), і батьки (20 %). Деяким респондентам було важко відповісти.Серед видів конфліктних ситуацій, з якими учасники анкетного опитування стикалися на рівні «студент-студент», були згадані «Різниця у ціннісних орієнтаціях» (37,5 % респондентів) та «Нетолерантна поведінка у спілкуванні» (також 37,5 % респондентів). Інші 25 % опитаних вказали, що не стикалися із жодною подібною конфліктною ситуацією.Конкретних пропозицій щодо покращення процедури врегулювання конфліктних ситуацій «студент-студент» у ДонНУЕТ учасниками анкетного опитування надано не було.

Серед причин конфліктів на рівні «студент-викладач» учасниками анкетного опитування було вказано варіанти «Методика викладання» (12,5 % респондентів), «Упереджене ставлення до студента» (25 %), «Проведення опитування чи контрольних заходів з неопрацьованих тем» (12,5 %) та «Завищені вимоги до студента(ів)» (25 %). 75 % не стикалися з жодною із представлених у варіантах відповідей причин конфліктних ситуацій на рівні «студент -викладач». Щодо питання, наскільки ефективним є порядок реагування адміністрації на доведені випадки боулінгу, сексуальних домагань, дискримінації та корупції в Університеті, 100 % респондентів обрали варіант відповіді, що їм такі випадки не відомі.

Таким чином, результати даного анкетного опитування свідчать, що політика та процедури врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ є ефективною, конфліктні ситуації вирішуються безпосередньо учасниками конфліктних ситуацій. За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва пропонується доводити інформацію про механізми врегулювання можливих конфліктів до здобувачів освіти не тільки через нормативні документи на інформаційних ресурсах Університету та посилання на них під час загальних організаційних зборів, а й у всі інші можливі способи, щоби досягти високого рівня обізнаності цільової аудиторії з відповідних питань (викладачі, гарант, зав. кафедри).

Студенти Університету Туган-Барановського можуть долучитися до соціальної програми Scholarship

Запрошуємо студентів Університету Туган-Барановського взяти участь у соціальній програмі Scholarship. Адже майбутнє нашої країни не тільки в руках наших відважних військових, а й у ваших!

Головний приз – гранти (стипендія) на сплату року навчання в українському ВНЗ.

Наразі відкрито 2 номінації:

Участь повністю безкоштовна.

Ми оплачуємо навчання в усіх закладах, як приватних, так і державних.

Розбудуймо Україну разом! Слава Україні!

Про результати опитування за анкетою SQ_18 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо розвитку студентського самоврядування»

Про результати опитування за анкетою SQ_18 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо розвитку студентського самоврядування»

Результати опитування здобувачів ОП «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо розвитку студентського самоврядування, проведеного з 21.11.2022 р. по 25.11.2022 р. свідчать про високий рівень їх задоволеності роботою студентського самоврядування.

Так, 100% здобувачів згодні, що студентське самоврядування ДонНУЕТ сприяє участі здобувачів вищої освіти в управлінні Університетом, сприяє участі студентів у житті Університету, сприяє вирішенню актуальних проблем Університету.

Проте, 100% опитаних важко сказати, чи Адміністрація ДонНУЕТ не втручається в діяльність органів студентського самоврядування, хоча ті самі 100% впевнені, що Адміністрація ДонНУЕТ створює належні умови для діяльності органів студентського самоврядування.

Виходячи зі значень середніх оцінок, найвище респонденти оцінили діяльність органів студентського самоврядування за такими аспектами:

  • інформованість про функції і можливості студентського самоврядування ДонНУЕТ;
  • інформованість про потреби студентського самоврядування ДонНУЕТ у допомозі з боку студентів;
  • інформованість про можливості участі у діяльності студентського самоврядування ДонНУЕТ;
  • участь у діяльності ректорату, вчених рад тощо;
  • сприяння підвищенню ефективності навчального процесу;
  • інформованість про заходи, що плануються, організовуються і проводяться студентським самоврядуванням ДонНУЕТ.

67% респондентів вважають, що студентське самоврядування ДонНУЕТ може робити більше для вирішення проблем Університету та його розвитку. Проте, тіж 67% студентів не хочуть брати участь у діяльності студентського самоврядування ДонНУЕТ у майбутньому.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри фінансів, обліку та оподаткування прийняте рішення про необхідність гаранту ОП під час проведення загальних зборів на початку навчального року висвітлювати діяльність студентського самоврядування задля створення передумов залучення здобувачів ОП «Місцеві фінанси» у органи студентського самоврядування.

Результати анкетного опитування здобувачів вищої освіти за формою SQ_12 щодо політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій

Результати анкетного опитування здобувачів вищої освіти за формою SQ_12 щодо політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій

У опитуванні щодо відповідності політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій в Університеті взяли участь 100% здобувачів  вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг».

Відповіді учасників анкетного опитування у форматі середніх арифметичних значень оцінок за 4-бальною шкалою щодо розповсюдженості конфліктних ситуацій в Університеті, де оцінка «0» відповідає відсутності визначеної відповіді, оцінка «1» відповідає повній відсутності конфліктних ситуацій, а оцінка «4» свідчить про розповсюдженість конфліктних ситуацій, узагальнені до таблиці:

Учасники конфліктних ситуацій Середні арифметичні значення оцінок, що характеризують розповсюдженість конфліктних ситуацій Ступінь розповсюдженості конфліктних ситуацій, що відповідає отриманому середньому значенню оцінки
А. студент-студент 3,0 Стикався (стикалася) іноді
Б. студент-викладач 3,0 Стикався (стикалася) іноді
В.

 

батьки-адміністрація/викла­дач 1,0 Ніколи не стикався (стикалася)

На відповідь «Чи добре Ви знайомі з процедурою розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ?» 70% респондентів надали відповідь «скоріше так», 30% – відповіли «скоріше ні». 40% респондентів послалися на Кодекс етики та гідності Університету.

Серед заходів, що вживаються в Університеті для запобігання виникнення конфліктних ситуацій, 30% респондентів указали варіант ознайомлення з офіційними документами щодо запобігання та врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ, 33% – указали тематичні заходи, присвячені запобіганню окремих видів конфліктів і ще третина респондентів не змогли навести жодного виду заходів із запропонованих у варіантах відповідей.

На питання «Ким зазвичай (найчастіше) розв’язується конфліктна ситуація між учасниками освітнього процесу в Університеті» було отримано розподіл відповідей, що узагальнено до таблиці:

Варіанти відповідей Види конфліктних ситуацій
«студент-студент» «студент-викладач»  

«студент-батьки»

 

«батьки-адміністрація/

викладач»

1. Студентами 80% 53%
2. Директором навчально-наукового інституту 7% 80% 7% 33%
3. Проректором ДонНУЕТ 20% 33%
4. Викладачем 13% 13%
5. Поліцією
6. Міністерством освіти і науки України 7%
7. Судом
8. Інший варіант (напишіть) _____________________ 20% (батьками)
9. Важко відповісти 20% 13%

Таким чином, конфліктні ситуації, що можуть виникати в Університеті, за результатами анкетування, вирішуються безпосередньо учасниками конфліктних ситуацій та, іноді, за участю представників адміністрації Університету, внутрішньо, й не мають продовження та серйозних наслідків.

Серед видів конфліктних ситуацій, були згадані «Різниця у ціннісних орієнтаціях» (30% респондентів) та «Нетолерантна поведінка у спілкуванні» (35% респондентів). Інші 35% опитаних вказали, що не стикалися із жодною подібною конфліктною ситуацією.

Серед причин конфліктів на рівні «студент-викладач» учасниками анкетного опитування було вказано варіанти «Методика викладання (незрозуміле пояснення, безсистемність викладу матеріалу, складна мова пояснень, часткове чи поверхове розкриття теми тощо)» (15% респондентів), «Упереджене ставлення до студента» (25%), «Проведення опитування чи контрольних заходів з неопрацьованих тем» (13%) та «Завищені вимоги до студента(ів)» (20%). 70% не стикалися з жодною із представлених у варіантах відповідей причин конфліктних ситуацій на рівні «студент-викладач». 100% респондентів відповіли, що випадків булінгу в Університеті не було.

Щодо питання, наскільки ефективним є порядок реагування адміністрації на доведені випадки боулінгу, сексуальних домагань, дискримінації та корупції в Університеті, 100% респондентів обрали варіант відповіді, що їм такі випадки в не відомі.

Таким чином, система попередження та врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ сьогодні є дієвою та ефективною, проте інформація про механізми врегулювання можливих конфліктів повинна доводитись до здобувачів освіти не лише через нормативні документи на інформаційних ресурсах Університету, а й у всі інші можливі способи для максимального охоплення та досягнення високого рівня обізнаності цільової аудиторії з відповідних питань.

19.12.2022. День Святого Миколая

Університет Туган-Барановського інформує: 19 грудня відзначається День Святого Миколая (День Святителя Миколая Чудотворця)

14.12.2022. День ліквідатора

Університет Туган-Барановського інформує: 14 грудня – День вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС (День ліквідатора)

Університет Туган-Барановського інформує: онлайн-лекція в рамках Ukraine Global Faculty

Шановні студенти, аспіранти та викладачі!

В рамках Ukraine Global Faculty відбудеться онлайн-лекція письменника, викладача і режисера, старшого наукового співробітника Інституту Катона (Вашингтон) та Європейського центру міжнародної політичної економії (Брюссель) Johan Norberg «New & improved: How innovations happen».

Дата і час: 16 грудня 2022 року, початок 14.00.

На лекції ви дізнаєтеся, чому інновації є ключем до зростання та процвітання. Розглядаючи різні приклади інновацій з історії – від велосипеда до напівпровідника – лектор пояснить, чому для інновацій потрібні свобода, креативність, співпраця. А також розкаже, чому ми часто скептично ставимося до всього нового.

Запрошуємо взяти участь. Реєструйтесь!

Довідково про лектора:

Johan Norberg – основні факти про його професійне життя:

  • спеціалізується на питаннях широкого спектру: від свободи та прогресу до підприємництва, глобалізації та прихованих дихотомій, що формують світ. Він – досвідчений і відомий оратор від Стокгольма до Сіднея, від Буенос-Айреса до Пекіна та від Каїра до Капітолійського пагорба;
  • отримав нагороду Walter Judd Freedom Award (2018), яку раніше присуджували таким світилам як Гаррі Каспаров і Рональд Рейган;
  • написав понад 20 книг по глобальній економіці, підприємництву, прогресу. Наприклад: книга «In Defence of Global Capitalism» (2003) була опублікована в понад 25 країнах, а книга «Progress: Ten Reasons to Look Forward to the Future» (2016) – обрана Книгою року за версією The Economist, Guardian і Observer та перекладена на 20 мов. The Economist назвав її «торнадо доказів… вибух здорового глузду»;
  • регулярно пише та веде документальні фільми про розвиток, економіку та поточні події: The Next Financial Crisis, Power to the People, Free or Equal та Economic Freedom in Action: Changing Lives. Його останній документальний фільм «Sweden: Lessons for America?» про те, як можна вчитися на успіхах і помилках рідної країни;
  • за свою міжнародну роботу Norberg отримав Меморіальну нагороду видатного сера Ентоні Фішера від американського фонду Atlas і золоту медаль від німецького Hayek Stiftung, яку розділив з колишньою прем’єр-міністеркою Великобританії Маргарет Тетчер.

Телеграм канал Ukraine Global Faculty – https://t.me/UkraineGlobalFaculty та FB сторінка – https://www.facebook.com/profile.php?id=100087972537514. Тут новини і анонси. Приєднуйтесь!