Про результати опитування студентів спеціальності “Філологія” за анкетою SQ_3 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Мова та література (англійська, німецька). Переклад» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_3 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 26.09.2022 р. по 30.09.2022 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.

Результати анкетування свідчить про високий рівень задоволеності здобувачів ВО організацією та проведенням перекладацької практики.

За результатами анкетування встановлено, що:

– найбільш поширеними відповідями здобувачів вищої освіти на пропозицію оцінити оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії було надано відповідь «досягнуто повністю»  та «скоріше досягнуто» (85%); 15% надало відповідь «скоріше не досягнуто»;

– розподіл відповідей за критерієм «Формування, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті» свідчить, що 67% анкетованих вважають повністю досягнутими відповідні уміння та навички і скоріше досягнутими 33% здобувачів;

– 100% респондентів відповіли, що ними повністю та скоріше досягнуто виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності;

– 100% опитуваних зазначило, що їм не доводилось стикатися з недостатністю отриманих в ході навчання в Університеті знань на практиці;

– 100% здобувачів ВО зазначило, що вони не стикалися з  недоліками в організації практики та поганим ставленням представників бази практики;

– 100% респондентів відповіли, що їм не доводилось стикатися з обмеженням у доступі до необхідних для виконання завдань практики інформації;

–  у 100% студентів труднощів у підготовці звітної документації не виникало;

– 100% опитуваних здобувачів ВО не відчули відсутність допомоги керівника від бази практики та обмеження у доступі до методичного забезпечення практичної підготовки;

– взаємодію з керівником практики від університету за шкалою від 1 до 10, де «1» – «повністю не задоволена(ний), «10» – «повністю задоволена(ний)» 83% здобувачів оцінило на «10» балів; 17% здобувачів оцінило на «9» балів;

– взаємодію з керівником практики від підприємства за шкалою від 1 до 10, де «1» – «повністю не задоволена(ний), «10» – «повністю задоволена(ний)» 83% здобувачів оцінило на «10» балів; 17% здобувачів оцінило на «9» балів;

– 100% опитуваних студентів задоволені тривалістю практики для досягнення її цілей та завдань;

– найбільш поширеними твердженнями щодо практики, які обрали здобувачі були: «на практиці я переконався (переконалась) у правильності вибору професії», «завдяки практиці я отримав (отримала) знання та навички, необхідні для майбутньої роботи за фахом», «практика показала, що я можу самостійно виконувати більшість робочих завдань»;

– 50% студентів на питання «Чи хотіли б Ви проходити практику в цій організації (на цьому підприємстві) ще раз?» відповіли «так», 16% здобувачів ВО висловило побажання змінити базу практики.

Щодо пропозиції з покращення практичної підготовки, у здобувачів найбільш поширеними є твердження «На мою думку, покращення практичної підготовки не потрібно».

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін (протокол № 3 від 1.10.2022 ).

За результатом анкетування запропоновано:

  1. здійснити заходи з розширення та диверсифікації переліку баз практики.
  2. при взаємодії з керівниками практики від підприємства звертати увагу на необхідність створення умов для повноцінного засвоєння здобувачами вищої освіти вимог практично діяльності.

 

40 разів прочитано