Маркетологи Університету Туган-Барановського взяли участь у вебінарі

Участь у вебінарі здобувачів ВО спеціальності 075 «Маркетинг» Університету Туган-Барановського на тему :«DIGITAL МАРКЕТОЛОГ: ТРЕНДОВА ПРОФЕСІЯ 2021 РОКУ» 

Наші здобувачі вищої освіти спеціальності 075«Маркетинг» 12 жовтня 2021 р. о 19.30 взяли участь у вебінарі на тему «DIGITAL МАРКЕТОЛОГ: ТРЕНДОВА ПРОФЕСІЯ 2021 РОКУ» 

Вебінар проведено Ольгою Пантелеєвою: директором маркетингової агенції Trigger і CMO DAN.IT education  

Починаючи з 2021 року спеціалістам з маркетингу необхідно постійно генерувати свіжі ідеї, слідувати за трендамимати продуманий план дій щодо залучення аудиторії та генерації лідів з онлайну. Наші студенти «Маркетинг» познайомилися з новими вимогами, які ставить бізнес перед маркетологами зі сферою digital marketing та переліком нових професій в даній сфері діяльності, з чого починати бакалавру з маркетингу,та які є кар’єрні перспективи.  

На вебінарі були висвітлені дуже актуальні питання:

  1. Знайомство з напрямком digital marketing: чому різко зросла його популярність в 2021 році, і чим він цікавий особистим брендам і бізнесам
  2. Переваги діджитал каналів просування
  3. Коротко про професії PPC, SEO, SMM, таргетолог, контент-менеджер, email-маркетолог, інтернет маркетолог.
  4. Якими навичками повинен володіти сучасний маркетолог, щоб бути на верхівці піраміди маркетингу?
  5. 5 причин стати full-stack digital маркетологом
  6. Як почати свій шлях у діджиталі та обрати спеціалізацію?

Майбутні бакалаври спеціальності 075 «Маркетинг» кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Університету Туган-Барановського мали можливість засвоїти цікаву інформацію щодо сучасних професій PPCSEOSMM,таргетолог, контент-менеджер, email-маркетолог, інтернет маркетолог, а також поспілкуватися та задати питання.  

Дякуємо за цікавий вебінар від агенції Trigger і CMO DAN.IT education! 

16 разів прочитано