Вітання ректора ДонНУЕТ з Різдвом Христовим та Новим Роком

В.о. ректора Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Оксана Богданівна Чернега вітає всіх з Різдвом Христовим та Новим Роком.

День святого Миколая для всіх: ДонНУЕТ влаштував свято для вихованців криворізької школи-інтернату №9

Всеукраїнський конкурс LoNG 2018: студенти ДонНУЕТ стали лауреатами у номінації «Сміливе рішення»

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського вітає команду студентів «КУТ90» із отриманою перемогою у Всеукраїнському конкурсі студентських команд LoNG 2018 «Look of New Generation/Погляд нового покоління». 18 грудня 2018 року відбувся фінал конкурсу, який організували Глобальний договір ООН в Україні, Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес освіти (УАРМБО), Київська Бізнес Школа, Академія праці, соціальних відносин і туризму. Партнер Конкурсу – компанія «Дубномолоко» сформулювала конкурсне завдання: створити проект дорожньої карти залучення інвестицій для реконструкції водоочисних споруд у м. Дубно.

На участь у Конкурсі зареєструвались 72 команди з 44 ЗВО з 23 міст України (Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Ірпінь, Київ, Кременчук, Кривий Ріг, Львів, Луцьк, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Суми, Умань, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів). До Першого туру Конкурсу увійшла 41 команда.

Під час презентації конкурсних робіт у фіналі команди продемонстрували ґрунтовну теоретико-практичну підготовку, дослідницькі навички, амбітність та масштабність мислення, сміливість, креативність, вміння працювати в команді, гарні навички усної презентації, самостійність та натхненність.

Журі Конкурсу досить складно було оцінювати конкурсні роботи та виступи команд, оскільки рівень підготовки команд-фіналістів був дуже високим, що називається «рівні серед рівних». Тож з невеликим «відривом» команди показали такі результати:

Абсолютні переможці

І місце – команда «BizOwn» ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

ІІ місце – команда «MiLKy WaY» Харківського національного автомобільно-дорожнього університету

ІІІ місце – команда «The Tax Agents» Університету державної фіскальної служби України

Переможці у номінаціях:

«Реалістичність та результативність ідей для компанії» – команда «Швидка економічна допомога» Економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

«Сміливе рішення» – команда «КУТ90» Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг);

«Команда, яка надихає» – команда «V.I.P.HUUP» Хмельницького університету управління та права;

«Соціальна значимість для стейкхолдерів» – команда «ZNAEU» Житомирського національного агроекологічного університету;

«Системність та послідовність» – команда «Капітани індустрії» Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут».

Заслуговує на особливу увагу і щиру подяку робота викладачів-консультантів команд.

Партнер Конкурсу Компанія «Дубномолоко» нагородила призами всіх переможців.

Компанія «Дубномолоко» та компанія «Дубноводоканал» задоволені результатами конкурсу і висловили наміри співпрацювати з командами щодо втілення конструктивних ідей у реалізації проекту.

 

Раніше ми писали про вихід нашої команди до другого туру конкурсу: Студенти ДонНУЕТ беруть участь у Всеукраїнському конкурсі LoNG-2018

Експертна думка: Нові правила маркування харчових продуктів: чого очікувати споживачам та підприємцям?

Кореспондент криворізького телеканала Рудана Денис Пляц розбирався у питанні змін у етикетках харчових продуктів, з’ясовуючи думку містян та експертів з цього приводу. У якості експертів у телевізійній передачі «ПОСТФАКТУМ» виступили науковці Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського: кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Олена Булгакова та асистент кафедри підприємництва і торгівлі Марія Бондарчук.

 

6 грудня 2018 року Верховною Радою України прийнято новий Закон України про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів. Цей Закон встановлює правові та організаційні засади надання споживачам інформації про харчові продукти з метою забезпечення високого рівня захисту здоров’я громадян і задоволення їхніх соціальних та економічних інтересів. Він передбачає нововведення, що наближають маркування до стандартів, визнаних Європою. Нові правила маркування незабаром регулюватимуть ринкові відносини в гастрономічній сфері.

Повний репортаж дивіться у прикріпленому медіа з 6:55 хвилини.

Експертна думка: Нові правила маркування харчових продуктів: чого очікувати споживачам та підприємцям?

ЗМІ про ДонНУЕТ: репортаж Експерт-КР про Екофест “Рудий пес”

Рудий пес – так називається перший екофестиваль, організований у Кривому Розі ГО “Об’єднання Відповідальних Громадян” та ГО “Рада жіночих ініціатив”. На одному просторі десяток локацій на тему сортування сміття, екологічного харчування, велоруху, електромобілів, робототехніки та іншого і одна виїзна локація на міському сміттєзвалищі. Найцікавіші моменти екофесту – дивіться у відео Експерт-КР.

Один із організаторів фестивалю Сергій Мариничев зазначає: “Сподіваюсь, що всім сподобалось, всі набралися приємних вражень, і це якимось чином ще раз привернуло вашу увагу на проблеми з навколишнім середовищем у місті, і допомогло побачити тих людей, які вже зараз роблять довкілля кращим!”