Перший модуль тренінгу для енергоаудиторів

Перший модуль тренінгу для енергоаудиторів завершився у п’ятницю, 13 вересня 2019 року. У цей день були розглянуті методи діагностики будівель та проведений огляд відповідних вимирювальних приладів. Також  представники нашого університету на тренінгу Никифоров Р.П., Коренець Ю.М. та Омельченко О.В. відвідали НТУ “Дніпровська політехніка”, де ознайомились з лабораторними стендами лабораторії енергоменеджменту та енергоаудиту об’єктів промислового та громадського призначення.

Tренінг з енергоефективності

Добігає кінця перший тиждень тренінгу з енергоефективності. У четвертий день навчання представники нашого університету перейшли від теорії до практичних розрахунків: визначення енергетичного балансу будівель, проробка алгоритмів розрахунку оболонки та інженерного обладнання, моделювання енергоспоживання. Отримані практичні знання будуть засновані при проведенні практичних занять на інженерних спеціальностях.

Фестиваль індустріальної культури «Industrial FEST»

14 вересня 2019 року ДонНУЕТ взяв участь у фестивалі індустріальної культури «Industrial FEST», який цьогоріч проходив у парку «Шахтарський». Це одне з наймасштабніших заходів у місті. Під час заходу кожен бажаючий міг більше дізнатися про наш університет, про навчання у ньому і не тільки. Також був розташований фуд-корт, де постійно зростала черга за смачними пончиками, які на місці готували наші талановиті студенти з ННІРГБ. Студенти з ННІЕУА розважали усіх бажаючих і зацікавлених інтерактив-квестами, конкурсами та майстер-класами – всі могли знайти щось своє або спробувати себе у чомусь новому.

Фестиваль індустріальної культури «Industrial FEST» відвідав і мер нашого міста Вілкул Ю.Г.

Після свята у кожного залишилось безліч гарних і приємних спогадів, у когось, можливо, нові знайомі. Що можна сказати зі стовідсотковою впевненістю – незадоволених та байдужих не було.

Всеукраїнський конкурс молодих екологів «ECOTIME – 2019» 15 вересня – 10 листопада 2019 року

Організатор конкурсу

Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

за підтримки

Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати

Компанії “Bionity”

 

Конкурс проводиться в межах програми заходів Асоціації SPACETІME

GLOBAL SPACETIME SCIENCE DAYS

до Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку

Повну програму заходів дивиться на сайті Асоціації SPACETEME

stime.org

МІСІЯ КОНКУРСУ

сприяння вирішенню глобальних екологічних проблем через мотивацію молоді до лідерства та активної участі в розробці заходів щодо їх вирішення

 

УМОВИ УЧАСТІ

До участі в конкурсі приймаються інноваційні ідеї заходів, пропозиції та проекти, націлені на вирішення однієї з головних екологічних проблем людства:

глобальне потепління;

забруднення світового океану, річок та озер;

утилізація відходів;

забруднення повітря;

знищення лісів;

зникнення біологічних видів.

Участь у конкурсі: безкоштовно!

До участі у конкурсі запрошуються всі бажаючі віком від 14 до 30 років.

Кількість авторів проекту – один! Від одного автора може бути подано декілька проектів.

Ідеї, пропозиції, проекти подаються у вигляді презентації у форматі PDF за наступною структурою:

Лист 1. Титул (назва проекту, наприклад «Податкові інструменти зниження викидів CO2 в атмосферу», автор проекту, контакт).

Лист 2. Проблема, яку вирішує впровадження авторських пропозицій.

Лист 3. Головна концептуальна ідея проекту.

Лист 4. Технічні умови та можливості впровадження.

Лист 5. Оцінка витрат (бюджет) стартового впровадження (якщо є можливість зробити таку оцінку).

Лист 6. Очікувані екологічні результати.

Для участі у конкурсі треба зареєструватися шляхом заповнення електронної форми за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdvSGFLq4t5wKawljnsF0wfr7aIvfYkaYqJZiuHgnWG61t1wA/viewform

До форми треба обов’язково прикріпити файл з презентацією.

Дедлайн прийому заявок та презентацій: 15 жовтня 2019 року.

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН КОНКУРСУ

1 етап. 15 вересня – 15 жовтня: прийом заявок та презентацій.

2 етап. 15-20 жовтня: оцінка робіт, визначення фіналістів.

3 етап. 10 листопада: фінал конкурсу (авторська презентація та захист ідеї), м. Київ.

Церемонія нагородження переможців відбудеться 10 листопада під час Міжнародного конгресу «Наука за мир та розвиток» (деталі на сайті http://s-time.org/) в м. Київ, вул. Володимирська 55, Великий конференц-зал Національної Академії Наук України.

Учасники третього етапу Конкурсу (фіналісти) запрошуються до Києва організаторами Конкурсу для участі в фінальних змаганнях та в урочистій церемонії нагородження. Організатори Конкурсу не сплачують учасникам конкурсу (фіналістам) проживання та транспортні витрати до місця проведення фіналу та зворотно. Ці витрати учасники конкурсу несуть самостійно або через залучення спонсорів.

ПРИЗОВИЙ ФОНД КОНКУРСУ

Всі фіналісти отримають можливість безкоштовної участі у Міжнародному конгресі «Наука за мир та розвиток» та отримають сертифікати фіналіста Конкурсу та учасника конгресу.

На переможців чекають дипломи та призи.

Увага! Спеціальний приз!

На всіх фіналістів, які є авторами інноваційних ідей, пов’язаних з використанням біотехнологій для вирішення екологічних проблем, чекає спеціальний приз від компанії “Bionity”!

КОНТАКТИ

Секретар оргкомітету конкурсу: Сергій Кунатенко, керівник департаменту просвітницьких проектів в сфері охорони навколишнього середовища та протидії кліматичним змінам

E-mail: 2019.eco.time@gmail.com

Тел.: 0994332209

Всеукраїнський студентський конкурс проектів освітніх реформ, направлених на інтеграцію освітньої системи України в європейський науково-освітній простір «EUROPEAN STUDY SPACE»

Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

до Міжнародного дня студента

Всеукраїнський студентський конкурс проектів освітніх реформ, направлених на інтеграцію освітньої системи України в європейський науково-освітній простір

«EUROPEAN STUDY SPACE»

17 вересня – 17 листопада 2019 року

МІСІЯ КОНКУРСУ: сприяння інтеграції освітньої системи України в європейський науково-освітній простір

 

УМОВИ УЧАСТІ

До участі у конкурсі запрошуються студенти ВНЗ України віком до 25 років.

Участь у конкурсі: безкоштовно!

До участі в конкурсі приймаються проекти реформ у вигляді презентації.

Кількість авторів проекту – один!

Проект освітньої реформи подається у вигляді презентації у форматі PDF за наступною структурою:

Лист 1. Титул (назва проекту, його автор, назва університету, контакти автора).

Лист 2. Головна ідея реформи.

Лист 3. Проблема, яку вирішує впровадження цієї реформи.

Лист 4. План та конкретні заходи реформи.

Лист 5. План та конкретні заходи реформи (продовження).

Лист 6. Очікувані результати.

Для участі у конкурсі треба зареєструватися шляхом заповнення електронної форми за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeFgjS763Gmvuex6tRWLlzTtGfz2-DcRcjJ4hb8cQA1cSKFvw/viewform

До форми треба обов’язково прикріпити файл з презентацією.

Дедлайн прийому заявок та презентацій: 25 жовтня 2019 року.

 

 

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН КОНКУРСУ

1 етап. 15 вересня – 25 жовтня: прийом заявок та презентацій.

2 етап. 25-30 жовтня: оцінка робіт, визначення фіналістів.

3 етап. 17 листопада: фінал конкурсу (авторська презентація та захист ідеї), м. Київ.

17 листопада: церемонія нагородження, яка відбудеться під час Міжнародної науково-практичної конференції «Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ», м. Київ, вул. Володимирська 55, Великий конференц-зал Національної Академії Наук України.

Учасники третього етапу Конкурсу (фіналісти) запрошуються до Києва організаторами Конкурсу для участі в фінальних змаганнях та в урочистій церемонії нагородження. Організатори Конкурсу не сплачують учасникам конкурсу (фіналістам) проживання та транспортні витрати до місця проведення фіналу та зворотно. Ці витрати учасники конкурсу несуть самостійно або через залучення спонсорів.

ПРИЗОВИЙ ФОНД

Всі фіналісти отримають можливість безкоштовної участі в Міжнародної науково-практичної конференції «Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ» та отримають сертифікат фіналіста конкурсу та сертифікат учасника конференції, їх пропозиції буде надруковано в збірнику матеріалів конференції та включено в текст резолюції за підсумками конференції з рекомендаціями щодо реформування освітньої системи України.

На переможців (I, ІІ, ІІІ місця) чекають дипломи та призи.

Серед головних призів за I та ІІ місця – можливість безкоштовної участі (грант на покриття оргвнеску) в Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасна європейська освіта: виклики, вимоги, пріоритети», 11-14 лютого 2020 року в м. Прага (Чехія).

КОНТАКТИ

Заступник голови оргкомітету конкурсу: Тетяна Серкутан, кандидат економічних наук, доцент,

E-mail: t.serkutan@gmail.com

Тел.: +380506661285

Увага! Увага! Увага!

Дивиться повну програму конкурсів, конгресів, форумів, конференцій та інших наукових, освітніх та благодійні заходів Асоціації SPACETIME до Всесвітнього Дня науки за мир та розвиток GLOBAL SPACETIME SCIENCE DAYS (9-17 листопада 2019р., м. Київ) на офіційному сайті асоціації: http://s-time.org

Закордонні конференції та стажування від партнерів:

http://s-time.org/index.php/2019-03-03-10-54-03/anonsy-partneriv

КОНКУРС НАУКОВИХ СТАТЕЙ «YOUNG ECONOMIST 2019» ТА ГРАНТИ НА УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНОМУ НАУКОВОМУ ФОРУМІ «NEW ECONOMICS» ДЛЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ

Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

та Академія економічних наук України

Оголошують конкурс наукових статей молодих вчених-економістів!

Номінації конкурсу

Економіка майбутнього: глобальні тренди

Виклики новій економіці

Умови сталого розвитку

Україна у глобалізованому світі

Маркетинг та менеджмент в пошуках ефективності

Економічна теорія: революційні гіпотези

ПРИЗОВИЙ ФОНД КОНКУРСУ

На переможців конкурсу (один переможець в номінації) чекають:

  • диплом за перемогу в конкурсі від організаторів,
  • грант на участь (компенсацію оргвнеску) у Міжнародному науковому форумі «New economics». Детальна інформація щодо форуму на сайті: http://s-time.org/index.php/component/spsimpleportfolio/item/1-responsive-news-template
  • публікація статті у науковому фаховому виданні «Вісник економічної науки України»,
  • інші призи та подарунки від спонсорів.

 

УМОВИ УЧАСТІ

До участі у конкурсі запрошуються молоді науковці віком від 20 до 30 років.

Участь у конкурсі: безкоштовно!

Стаття повинна бути оформлена згідно редакційних вимог журналу «Вісник економічної науки України». Вимоги та приклади  оформлення статей та анотацій дивіться на офіційному сайті журналу: http://www.venu-journal.org

Для участі у конкурсі треба зареєструватися шляхом заповнення електронної форми за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2GbV1xc1uRkPcqQUmvykarAV3XBmyiSfTGvGynaR6d-I2sg/viewform

До форми треба обов’язково прикріпити файл зі статтею.

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН КОНКУРСУ

1 етап. 15 вересня – 15 жовтня: прийом заявок та статей.

2 етап. 16 – 20 жовтня: оцінка статей, визначення переможців.

14 листопада: нагородження переможців, яке відбудеться під час Міжнародного наукового форуму «New economics», м. Київ, проспект Перемоги, 54/1, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.

КОНТАКТИ

Секретар оргкомітету конкурсу: к.е.н. Петрова Ірина Павлівна

Тел.: +38(066)825-44-81

Е-mailmsirynapetrova@gmail.com

Увага! Увага! Увага!

Дивиться повну програму конкурсів, конгресів, форумів, конференцій та інших наукових, освітніх та благодійні заходів Асоціації SPACETIME до Всесвітнього Дня науки за мир та розвиток GLOBAL SPACETIME SCIENCE DAYS (9-17 листопада 2019р., м. Київ) на офіційному сайті асоціації: http://s-time.org

Закордонні конференції та стажування від партнерів:

http://s-time.org/index.php/2019-03-03-10-54-03/anonsy-partneriv

Всеукраїнський студентський конкурс інноваційних ідей «СТРАТЕГІЯ БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ» 15 вересня – 12 листопада 2019 року

Організатор конкурсу

Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

за підтримки Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати, Академії економічних наук України, Української Асоціації Маркетингу, Школи бізнесу Празького економічного університету (Чехія), Вищої школи бізнесу Національний Сан Луіс Університет (Польща), Компанії «Bionity», Благодійного фонду «Омріяна Україна»

МІСІЯ КОНКУРСУ: сприяння інноваційному розвитку України та заохочення молоді для творчої інтелектуальної самореалізації!

УМОВИ УЧАСТІ

До участі у конкурсі запрошуються студенти ВНЗ України віком до 25 років.

Участь у конкурсі: безкоштовно!

До участі в конкурсі приймаються інноваційні ідеї продуктів та технологій у формі інноваційного проекту.

Кількість авторів інноваційної ідеї – один! Від одного автора може буди подано декілька проектів.

Інноваційний проект подається у вигляді презентації у форматі PDF за наступною структурою:

Лист 1. Титул (назва проекту, його автор, назва університету, контакти автора).

Лист 2. Головна інноваційна ідея проекту.

Лист 3. Проблема, яку вирішує впровадження цієї інновації.

Лист 4. Клієнти (загальна характеристика).

Лист 5. Конкуренти (загальна характеристика).

Лист 6. Оцінка ринку (обсяг, динаміка, тенденції).

Лист 7. Фінансова оцінка ринкових перспектив інновації.

Лист 8. Карта корисності для споживача: продуктивність та простота.

Лист 9. Карта корисності для споживача: зручність та мінімізація ризиків.

Лист 10. Карта корисності для споживача: цікавість та імідж, екологічність.

Лист 11. Бюджет стартового впровадження.

Лист 12. Очікувані фінансові результати.

 

РЕЄСТРАЦІЯ

Для участі у конкурсі треба зареєструватися шляхом заповнення електронної форми за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKVTIrm7InPL5em1RmfO9vGQf44kgrfjkFB0bQ_kCzEeZcAg/viewform

До форми треба обов’язково прикріпити файл з презентацією.

Дедлайн прийому заявок та презентацій: 15 жовтня 2019 року.

Учасники третього етапу Конкурсу (фіналісти) запрошуються до Києва організаторами Конкурсу для участі в фінальних змаганнях та в урочистій церемонії нагородження. Організатори Конкурсу не сплачують учасникам конкурсу (фіналістам) проживання та транспортні витрати до місця проведення фіналу та зворотно. Ці витрати учасники конкурсу несуть самостійно або через залучення спонсорів.

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН КОНКУРСУ

1 етап. 15 вересня – 15 жовтня: прийом заявок та презентацій.

2 етап. 15-20 жовтня: оцінка робіт, визначення фіналістів.

3 етап. 11 листопада: фінал конкурсу (авторська презентація та захист ідеї), м. Київ.

12 листопада: церемонія нагородження, яка відбудеться під час Міжнародного інноваційного бізнес-форуму «Інвестиції в інновації: конвергенція науки та бізнесу» в м. Київ, вул. Володимирська 55, Великий конференц-зал Національної Академії Наук України.

ПРИЗОВИЙ ФОНД

На переможців чекають дипломи та призи:

І місце: можливість безкоштовного проходження стажування в Школі бізнесу Празького економічного університету та тревел-грант на стажування. Детальна інформація щодо стажування за посиланням: http://s-time.org/index.php/2019-03-03-10-54-03/anonsy-partneriv

II місце: тревел-грант на відвідування IV Міжнародної науково-практичній конференції «Пріоритети наукових досліджень: теоретична та практична цінність», 26-30 листопада 2019, м. Новий Сонч, Польща. Детальна інформація щодо конференції за посиланням: https://www.facebook.com/events/2566558360074994/

або https://wsb-nlu.clouda.edu.pl/WydarzeniaZapisy/Formularz/57

IIІ місце: спеціальний призи від Міжнародної Торгової Палати та Української Асоціації Маркетингу.

Крім того, переможці конкурсу будуть мати можливість представити свої інноваційні ідеї на Міжнародному інноваційному бізнес-форумі «Інвестиції в інновації: конвергенція науки та бізнесу», який відбудеться в м. Київ 12 листопада 2019 року.

Всіх фіналістів чекають сертифікати фіналіста та подарунки від організаторів.

Увага! Спеціальний приз!

На всіх фіналістів, які є авторами інноваційних ідей в сфері біотехнологій, чекає спеціальний приз від компанії «Bionity»!

КОНТАКТИ

Заступник голови оргкомітету конкурсу, член Експертної ради Асоціації SPACETIME, д-р економічних наук, професор

Белінська Янина Василівна.

E-mail: 071065@ukr.net

Увага! Увага! Увага!

Дивиться повну програму конкурсів, конгресів, форумів, конференцій та інших наукових, освітніх та благодійні заходів Асоціації SPACETIME до Всесвітнього Дня науки за мир та розвиток GLOBAL SPACETIME SCIENCE DAYS (9-17 листопада 2019р., м. Київ) на офіційному сайті асоціації: http://s-time.org

Закордонні конференції та стажування від партнерів:

http://s-time.org/index.php/2019-03-03-10-54-03/anonsy-partneriv

IV Міжнародна науково-практична конференція «Пріоритети наукових досліджень: теоретична та практична цінність» 26-30 листопада 2019 р., Новий Сонч, Польща

Організатор Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University http://www.wsb-nlu.edu.pl/

за інформаційної підтримки Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

Голова організаційного комітету: Dariusz Woźniak Dr of Economics, Rector Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University (Poland)

Секції

  1. Актуальні проблеми соціальних наук (економічні науки, психологія і соціологія, політологія).
  2. Перспективні напрями досліджень в гуманітарних науках (педагогіка, історія, філософія, культурологія, філологія).
  3. Пріоритети прикладних наукових досліджень (інформаційні технології, медицина, інженерія, архітектура та будівництво, аграрні науки).

ЗАГАЛЬНИЙ ГРАФІК КОНФЕРЕНЦІЇ

 

26 листопада. Вівторок.

Прибуття в Новий Сонч.

14.00 – 17.00 Реєстрація учасників конференції (Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University, м. Новий Сонч).

 

27 листопада. Середа.

10.00 – 10.30 Відкриття конференції.

10.30 – 13.00 Пленарне засідання (перша частина).

13.00 – 13.30 Кава-брейк.

13.30 – 15.00 Пленарне засідання (друга частина).

15.00 – 17.00 Час для індивідуальних консультацій, дискусій.

 

28 листопада. Четвер.

10.00 – 13.00 Секційні засідання

13.00 – 13.30 Кава-брейк

13.30 – 15.00 Секційні засідання.

 

29 листопада. П’ятниця

Час для індивідуальних консультацій, дискусій, відпочинку.

18.00 – 20.00 Урочиста вечеря.

 

30 листопада. Субота.

Виїзд учасників конференції.

УМОВИ УЧАСТІ

Вартість участі у конференції складає 80 євро. Термін сплати участі у конференції – 1 листопада 2019 р. Учасники організованого трансферу з України мають можливість сплатити участь у конференції по приїзду в університет.

Для студентів віком до 25 років (бакалавріат та магістратура), які безпосередньо очно беруть участь у конференції, участь у конференції – безкоштовно!

Доплата за кожного співавтора, якщо він безпосередньо приймає участь у конференції – 60 євро, якщо дистанційно – 40 євро. Співавтору теж надається сертифікат та програма. Наукові керівники студентів прирівнюються до співавторів.

За підсумками конференції учасникам конференції надається відповідний сертифікат, а тези доповідей протягом місяця будуть опубліковані у електронному збірнику матеріалів конференції, який буде розміщено в бібліографічному репозиторії Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University. Збірнику надається ISBN.

ТРАНСФЕР ТА ПРОЖИВАННЯ

Трансфер та проживання учасники конференції забезпечують собі самостійно.

З України, для бажаючих, можливий організований виїзд (26 – 30 листопада 2019 р.) Орієнтована вартість організованого трансферу та проживання – 185 євро, куди входить проїзд комфортабельним автобусом за маршрутом Львів – Новий Сонч – Львів, трансфер від готелю до університету та зворотно, проживання в готелі 3-4 зірки (чотири ночі) зі сніданками у двомісних номерах, можливе проживання в одномісному номері за додаткову плату.

З питань організованого трансферу з України консультації телефоном: +38 096 83 177 94

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДІ

В ЗБІРНИКУ МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

Мова тез: англійська, польська, українська, російська. Обсяг тез – до п’яти сторінок формату А4 без таблиць і рисунків! Кількість авторів – не більше трьох. Параметри сторінки: всі поля – 2 см, орієнтація сторінки – книжкова. Міжрядковий інтервал – одинарний. Розмір абзацного відступу – 1,25 см. Шрифт – Times New Roman, розмір шрифту – 14 пт. Посилання на джерела згідно національних стандартів до публікацій у фахових виданнях.

Структура тексту:

1 – ім’я та прізвище автора (жирний шрифт, праворуч, розмір шрифту – 14 пт);

2 – відомості про автора: науковий ступінь скорочено, вчене звання повністю, посада, місце роботи/навчання, країна (звичайний шрифт, праворуч, розмір шрифту – 14 пт, без виділення);

3 – вільний рядок;

4 – назва доповіді (великі літери, жирний шрифт, по центру, розмір шрифту – 14 пт);

5 – вільний рядок;

6 – ключові слова англійською мовою (розмір шрифту – 12 пт);

7 – вільний рядок;

8 – текст;

9 – вільний рядок;

10 – назва «Список використаних джерел» (жирний шрифт, по ширині, розмір шрифту – 14),

11 – вільний рядок;

12 – перелік використаних джерел (звичайний шрифт, по ширині, розмір шрифту – 14).

ТЕРМІН ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ І ЗАЯВОК

Всі, хто планує взяти участь у конференції, повинні до 15 жовтня 2019 року надіслати заявку та тези доповіді на електронну адресу:

bwz@wsb-nlu.edu.pl

Тема листа: Конференція-листопад Польща Прізвище та Ім’я учасника

Вкладені файли, які будуть надіслані на електронну адресу, повинні мати обов’язкові назви, а саме:

  • Заявка прізвище (учасника);
  • Тези прізвище. Секція №…

Або можна зареєструватися на конференцію на сайті університету:

https://wsb-nlu.clouda.edu.pl/WydarzeniaZapisy/Formularz/57

ЗАЯВКА

на участь у IV Міжнародній науково-практичній конференції

«Пріоритети наукових досліджень: теоретична та практична цінність»

 

In English Мовою матеріалів доповіді
Прізвище, ім’я, по-батькові
Науковий ступінь, вчене звання
Місце роботи
Посада
Назва доповіді
Номер и назва секції, в якій буде представлена доповідь
Номер мобільного телефона
Е-mail
Бажаю взяти участь у стажуванні (так/ні)
Згода на обробку персональних даних (так/ні)
Прізвище, ім’я відповідно до закордонного паспорта
Дата народження (у форматі дд.мм.рррр)
Серія і номер закордонного паспорта
Для учасників з України:
Необхідність організованого трансферу і проживання (так / ні)

Для учасників з країн, які не входять до Євросоюзу, також необхідно:

СТАЖУВАННЯ

Бажаючі мають можливість пройти науково-педагогічне стажування за програмою «Організація навчального процесу, програми підготовки, інноваційні технології та наукова робота в Wyższa Szkoła Biznesu – NationalLouis University» (180 годин) 29 жовтня – 29 листопада 2019 р. Вартість проходження стажування складає 150 євро. Деталі щодо стажування дивіться на сайті університету: https://wsb-nlu.clouda.edu.pl/WydarzeniaZapisy/Index

Для проходження стажування участь у конференції не обов’язкова.

Дистанційна частина стажування (з 29 жовтня по 25 листопада) містить у собі: вивчення організаційної структури університету та програм підготовки через доступ до офіційного сайту університету; ознайомлення з примірниками навчально-методичного забезпечення навчального процесу; вивчення досвіду дистанційної освіти та проходження дистанційного курсу з предмету за вибором (перелік предметів та код доступу надається); робота з репозиторієм університету та електронним бібліотечним фондом (електронний код доступу надається); ознайомлення з примірниками віртуальних лекційних курсів викладачів університету з різних дисциплін.

Очна частина стажування (з 26 по 29 листопада) містить у собі презентацію університету, безпосереднє ознайомлення з матеріально-технічною частиною університету, аудиторну та позааудиторну роботу у відповідності до змісту програми стажування, консультації, професійні дискусії, роботу з бібліотечним фондом університету.

Термін подання заявок на стажування – до 15 жовтня 2019 року.

Контакти:

Консультації та питання: Natalia Gut, International Projects Coordinator bwz@wsb-nlu.edu.pl

ngut@wsb-nlu.edu.pl

Міжнародна науково-практична конференція «Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ»

Міжнародна науково-практична конференція «Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ»

за сприяння Міністерства освіти та науки України

16 – 17 листопада 2019 року, м. Київ, вул. Володимирська, 55, Великий конференц-зал Національної академії наук України

ОРГАНІЗАТОРИ

Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

Національна академія педагогічних наук України

Національний Еразмус+ офіс в Україні

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Україна)

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Україна)

Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського (Україна)

Національна Академія Управління (Україна)

Класичний приватний університет (Україна)

Кам’янецьПодільський національний університет імені

Івана Огієнка (Україна)

Зугдідський незалежний університет (Грузія)

Тбіліський державний політехнічний університет (Грузія)

Університет Науки та Технології (Польща)

Запорізький національний університет (Україна)

Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського (Україна)

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (Україна)

Донецький національний університет імені Василя Стуса (Україна)

Інститут управління і права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (Україна)

Центр продвинутого навчання (Китай)

Донецький державний університет управління (Україна)

Вища школа бізнесу Національний Луіс-Університет (Польща)

ТОВ «Універсальний освітній простір «АКЦЕНТ» (Україна)

 

 

 

ПРОГРАМНИЙ КОМІТЕТ

 

Співголови програмного комітету:

Володимир Луговий, доктор педагогічних наук, професор, перший віце-президент Національної академії педагогічних наук України,

Андрій Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, директор Департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації та ліцензування Міністерства освіти та науки України,

Світлана Шитікова, кандидат педагогічних наук, координатор проекту ЄС «Мережа національних Еразмус+ офісів та національних команд експертів з реформування вищої освіти»,

Олександр Кендюхов, доктор економічних наук, професор, президент Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME.

Члени програмного комітету:

Віктор Андрущенко, доктор філософських наук, професор, дійсний член (академік) НАПН України, член кореспондент НАН України, заслужений діяч науки техніки України, ректор Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Україна),

Любовь Карташова, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з дистанційного навчання Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» НАПН України, (Україна),

Наталія Лазаренко, кандидат педагогічних наук, професор, ректор Вінницького державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Україна),

Оксана Чернега, доктор економічних наук, професор, ректор Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського (Україна),

Даріуш Возняк, д-р, ректор Вищої школи бізнесу Національного Луіс-Університету (Польща),

Сергій Єрохін, доктор економічних наук, професор, ректор Національної академії управління (Україна),

Лаша Кобалія – доктор економічних наук, професор, проректор Зугдідського незалежного університету (Грузія),

Вадим Стрієлковськи, доктор наук, професор, директор Празького інституту підвищення кваліфікації (Чехія),

Юлія Янг, заступник декана Південно-східного Інституту Північна Кароліна (США),

Алла Череп, доктор економічних наук, професор, декан економічного факультету Запорізького національного університету (Україна),

Олександр Церцвадзе – доктор економічних наук, професор Тбіліського державного політехнічного університету (Грузія),

Вікторія Собчик доктор сільськогосподарських наук, професор, Dr. hab. inż., prof. (Польща),

Ольга Покатаєва, доктор економічних наук, доктор юридичних наук, професор, перший проректор Класичного приватного університету (Україна),

Ілля Хаджинов, доктор економічних наук, професор, проректор з наукової роботи Донецького національного університету імені Василя Стуса (Україна),

Ольга Прокопенко, доктор економічних наук, професор, лектор-дослідник Талліннського університету технологій (Естонія),

Ольга Балуєва, доктор економічних наук, професор, проректор з наукової роботи Донецького державного університету управління (Україна),

Дорен Ясен,  директор Центру продвинутого навчання (Китай),

Юрій Вовк, кандидат економічних наук, доцент, проректор з науково-педагогічної роботи Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (Україна).

Наталія Рідей, доктор педагогічних наук, професор кафедри освіти дорослих Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Україна).

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

 

Голова оргкомітету

Олександр Кендюхов, доктор економічних наук, професор, президент Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME.

 

Члени організаційного комітету:

Владислава Любарець, заступник голови оргкомітету, кандидат педагогічних наук, доцент Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, генеральний директор LTD «Universal education space «ACCENT» (Україна),

Яніна Белінська, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної економіки Національного університету державної фіскальної служби України, директор Департаменту сприяння розвитку співробітництва освітніх закладів та наукових установ з міжнародними фондами, програмами, організаціями Асоціації SPACETIME (Україна),

Ольга Матяш, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри завідувач кафедри алгебри та методики навчання математики Вінницького державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Україна),

Катерина Ягельська, доктор економічних наук, голова Комітету сприяння розвитку міжнародного академічного співробітництва з країнами Європи, Середземноморського та Чорноморського регіонів Асоціації SPACETIME (Україна),

Дмитро Солоха, доктор економічних наук, професор, декан економічного факультету Донецького державного університету управління (Україна),

Володимир Горнік, доктор економічних наук, професор, директор Інституту управління, економіки та природокористування Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського (Україна),

Вікторія Яновська, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Державного університету інфраструктури та технологій (Україна),

Наталія Кочубей, доктор філософських наук, професор кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Україна),

Наталія Бахмат, доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії та методики початкової освіти, заступник декана педагогічного факультету з наукової роботи та інформатизації освітнього процесу Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (Україна),

Юрій Ткаченко, кандидат наук, доцент, директор Інституту управління і права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (Україна),

Олександр Кравцов, кандидат економічних наук, фундатор Науково-освітнього центру «Академ сервіс» (Україна),

Наталія Бунтова, кандидат економічних наук, професор кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (Україна).

СЕКЦІЇ

  1. Шкільна освіта в епоху глобалізації: кращі освітні практики, ключові тенденції та пріоритети розвитку.
  2. Вища освіта в епоху глобалізації: можливості для кожного, переваги для кращих.
  3. Тенденції розвитку та реформування вищої освіти в Україні та закордоном.
  4. Професійна та фахова передвища освіта: передовий досвід та пріоритети розвитку.

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

16 листопада

9.00 – 10.00 Реєстрація учасників конференції

10.00 – 10.30 Відкриття конференції

10.30 – 12.00 Пленарне засідання

12.00 – 13.00 Перерва

13.00 – 14.00 Церемонія нагородження переможців Всеукраїнського дитячого конкурсу пропозицій з удосконалення інтелектуальної складової системи шкільної освіти  «INTELLECT SPACE»

14.00 – 15.30 Секція №1 «Шкільна освіта в епоху глобалізації: кращі освітні практики, ключові тенденції та пріоритети розвитку»

15.30 – 15.45 Перерва

15.45 – 17.00  Секція №2 «Вища освіта в епоху глобалізації: можливості для кожного, переваги для кращих»

18.00 – 20.00 Урочиста вечеря

 

17 листопада

10.00 – 11.30 Секція №3 «Тенденції розвитку та реформування вищої освіти в Україні та закордоном»

11.30 – 12.30 Церемонія нагородження переможців Всеукраїнського студентського конкурсу проектів освітніх реформ, направлених на інтеграцію освітньої системи України в європейський науково-освітній простір «EUROPEAN STUDY SPACE», присвяченого Міжнародному дню студента

12.30 – 13.30 Перерва

13.30 – 14.45 Секція №4 «Професійна та фахова передвища освіта: передовий досвід та пріоритети розвитку»

14.45 – 15.00 Перерва

15.00 – 16.30 Круглий стіл «Діджиталізація освіти: виклики глобалізації і нові можливості для України»

16.30 Підведення підсумків, прийняття резолюції конференції.

 

УМОВИ УЧАСТІ

Організаційний внесок для участі у конференції:

  • участь у якості слухача здійснюється на безкоштовній основі;
  • участь у якості доповідача – 250 грн. (учасник отримує сертифікат, програму конференції, публікацію у збірнику матеріалів форуму та безпосередньо збірник);
  • участь за дистанційною формою – 200 грн. (учасник отримує сертифікат, програму конференції, публікацію в збірнику матеріалів конференції; учаснику забезпечується пересилання збірника матеріалів та сертифіката Новою поштою).

Організаційний внесок сплачується на рахунок співорганізатора конференції ТОВ «Універсальний освітній простір «АКЦЕНТ».

Доплата за кожного співавтора тез доповіді 100 грн. Допускається не більше трьох співавторів. Співавтор отримує сертифікат учасника та програму конференції (передається через основного автора, який безпосередньо бере участь у конференції).

Для волонтерів Асоціації SPACETIME участь у конференції: безкоштовно.

Електронний збірник матеріалів конференції надсилається в бібліотеки профільних університетів та наукових установ та розміщується на сайтах організаторів конференції.

Участь в урочистій вечері до організаційного внеску не входить та сплачується окремо. Вартість участі в урочистій вечері 600 грн.

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ

В ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

Кількість авторів: не більше трьох.

Мова тез: українська, англійська. Обсяг – до 5 сторінок формату А4. Кількість авторів – не більше трьох. Параметри сторінки: всі поля – 2 см, орієнтація сторінки – книжкова. Міжрядковий інтервал – одинарний. Розмір абзацного відступу – 1,25 см. Шрифт – Times New Roman, розмір шрифту – 14 пт. Посилання на джерела згідно національних стандартів до публікацій у фахових виданнях (Зразки оформлення бібліографічних описів відповідно Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання» (http://knmu.kharkov.ua/attachments/3659_8302-2015.PDF), по тексту подаються у квадратних дужках. Ключові слова українською та англійською мовами.

Структура тексту:

1 – прізвище, ім’я, по-батькові автора (авторів) (жирний шрифт, праворуч, кегль – 14);

2 – відомості про автора: вчене звання повністю, науковий ступінь скорочено, посада, місце роботи/навчання, місто, країна (курсив, праворуч, кегль – 14, без виділення);

3 – вільний рядок;

4 –  назва доповіді (великі літери, жирний шрифт, по центру, кегль – 14);

5 – вільний рядок;

6 – ключові слова: мовою тез (кегль – 12);

7 – ключові слова: переклад на англійську мову (кегль – 12);

8 – вільний рядок;

9 – текст;

10 – вільний рядок;

11 – назва «Список використаних джерел» (жирний шрифт, по ширині, кегль – 14),

12 – вільний рядок;

13 – перелік використаних джерел (звичайний шрифт, по ширині, кегль – 14).

ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ

 

УЧАСТЬ У НАПИСАННІ КОЛЕКТИВНОЇ МОНОГРАФІЇ

«ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО: КОНЦЕПЦІЇ, МЕТОДИ, ПІДХОДИ»

За результатами роботи конференції планується видання колективної монографії. Вартість участі в монографії складає 80 грн/сторінка.

Монографію планується видати в твердій обкладинці протягом трьох місяців після завершення конференції. Підрозділ в монографію має відповідати темі монографії та відповідному розділу. Обсяг матеріалів в монографію – не менш 10 сторінок. Кількість авторів – один.

Автори монографії отримають один друкований екземпляр. Замовлення додаткового екземпляру монографії – 200 грн. Монографії будуть надсилатися авторам за рахунок отримувача.

Матеріали в монографію треба надсилати на електрону адресу заступника головного редактора. Також на цю адресу треба надіслати авторську довідку та скан (фото) квитанції про оплату. Консультації щодо написання монографій проводять заступники головного редактора.

 

Розділи монографії

Розділ 1. Дошкільна та початкова освіта: мотивація інтелектуального розвитку дитини.

Розділ 2. Шкільна освіта в епоху глобалізації та діджиталізації: кращі освітні практики, ключові тенденції та пріоритети розвитку.

Розділ 3. Професійна та фахова передвища освіта: передовий досвід та стратегічні виклики та завдання.

Розділ 4. Вища освіта майбутнього: можливості для кожного, переваги для кращих.

АВТОРСЬКА ДОВІДКА УЧАСНИКА МОНОГРАФІЇ

 

Назва монографії
Назва розділу
Назва свого підрозділу, кількість сторінок
Прізвище, ім’я, по-батькові
Науковий ступінь, вчене звання
Місце роботи
Посада
Номер мобільного телефона
Е-mail

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПІДРОЗДІЛУ В МОНОГРАФІЮ

Кількість авторів: один.

Мова: українська (в україномовну монографію), англійська (в англомовну монографію). Обсяг – від10 сторінок формату А4. Параметри сторінки: всі поля – 2 см, орієнтація сторінки – книжкова. Міжрядковий інтервал – одинарний. Розмір абзацного відступу – 1,25 см. Шрифт – Times New Roman, розмір шрифту – 14 пт. Посилання на джерела згідно національних стандартів до публікацій у фахових виданнях (Зразки оформлення бібліографічних описів відповідно Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання» (http://knmu.kharkov.ua/attachments/3659_8302-2015.PDF), по тексту подаються у квадратних дужках. Ключові слова українською та англійською мовами.

Графічний матеріал слід виконувати в доступних для подальшого редагування програмах: таблиці – у редакторі Microsoft Word; діаграми – у редакторі Microsoft Excel; рисунки – у вигляді організаційних діаграм за допомогою панелі малювання редактора Microsoft Word; формули – у редакторі формул.

Структура тексту:

1 – відомості про автора (науковий ступінь скорочено, вчене звання повністю, наприклад д.е.н., професор) (звичайний шрифт, зліва, кегль – 14, без виділення); прізвище, ім’я, по-батькові автора (жирний шрифт, зліва, кегль – 14);

2 – вільний рядок;

3 –  назва підрозділу (звичайні літери, жирний шрифт, по центру, кегль – 14);

4 – вільний рядок;

5 – вільний рядок;

7 – текст;

8 – вільний рядок;

9 – назва «Список використаних джерел» (жирний шрифт, по ширині, кегль – 14),

10 – вільний рядок;

11 – перелік використаних джерел (звичайний шрифт, по ширині, кегль – 14).

Матеріали в монографію та авторську довідку направляти на адресу: v.v.lubarets@ukr.net

 

 

Контакти:

Заступник голови оргкомітету, заступник головного редактора монографії

Владислава Любарець,  кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, генеральний директор LTD «Universal education space «ACCENT» (Україна), тел.:+380681238730.

Секретарі оргкомітету:

Наталія Бунтова, кандидат економічних наук, професор кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (Україна), тел.:+380980488015.

Ірина Міскевич, аспірант Державної установи «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку» НАН України (Україна)

тел: +380634352797

Електрона адреса оргкомітету для консультацій: v.v.lubarets@ukr.net

 

ТЕРМІН ПОДАННЯ ТЕЗ І ЗАЯВОК

Всі, хто планують взяти участь у конференції, повинні пройти електронну реєстрацію та направити до оргкомітету тези  до 11 жовтня 2019 року!

 

РЕЄСТРАЦІЯ НА КОНФЕРЕНЦІЮ ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1OhEfoxRsoz4zu4K2ex1hFGlUEGbPQuwViw7ImwfXiW1RHA/viewform

Рахунок на оплату оргвнеску виставляться після отримання заявки.

Дедлайн сплати оргвнеску: 20 жовтня 2019 року!

Дедлайн подання розділу в монографію: 25 жовтня 2019 року!

Рахунок на оплату участі у монографії надсилається після отримання підрозділу та авторської довідки.

Дедлайн сплати участі у монографії: 1 листопада 2019 року!

Закордонні конференції та стажування від партнерів:

http://s-time.org/index.php/2019-03-03-10-54-03/anonsy-partneriv

 

Міжнародний конгрес «SCIENCE FOR PEAСE AND DEVELOPMENT»

10-11 листопада 2019 року

м. Київ, вул. Володимирська, 55,

Великий конференц-зал Національної академії наук України

До Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку

За підтримки

Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати

 

Мета конгресу: популяризація науки та передових наукових досягнень, сприяння глобалізації науки та стимулювання міжнародних наукових досліджень в ім’я миру та розвитку.

 

ОРГАНІЗАТОРИ

Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

Академія економічних наук України

Інститут економіки промисловості НАН України,

Національна Академія Управління (Україна)

Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського (Україна)

Таврійський національний університет ім. Вернадського (Україна)

Вища школа бізнесу Національного Луіс-Університету (Польща)

Херсонський державний аграрний університет (Україна)

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Україна)

Дніпровський медичний інститут традиційної і нетрадиційної медицини (Україна)

Національний університет водного господарства та

природокористування (Україна)

АРТ академія сучасного мистецтва імені Сальвадора Далі

Інститут управління і права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (Україна)

Запорізький національний університет «Запорізька політехніка» (Україна)

Донецький державний університет управління (Україна)

Навчально-науковий інститут економіки і менеджменту

Національного університету «Львівська політехніка» (Україна)

Інститут соціально-економічних ініціатив (Україна)

Науково-освітнього центр «Академсервіс» (Україна)

Економічний факультет Запорізького національного університету (Україна)

Науково-освітній центр «Science Study Service» (Україна)

ТОВ «Навчально-тренінгова платформа «ОК-ЦЕНТР»»

Благодійний фонд «Омріяна Україна»

 

КОМІТЕТ КОНГРЕСУ

 

Олександр Кендюхов, доктор економічних наук, професор, президент Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME, віце-президент Академії економічних наук України, голова комітету,

Світлана Алексєєва, кандидат педагогічних наук, доцент, Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук (Україна), секретар комітету,

Олександр Амоша, доктор економічних наук, професор, академік Національної академії наук України, директор Інституту економіки промисловості НАН України, президент Академії економічних наук України;

Оксана Чернега, доктор економічних наук, професор, ректор Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського (Україна),

Даріуш Возняк, д-р, ректор Вищої школи бізнесу Національного Луіс-Університету (Польща),

Інституту соціально-економічних ініціатив (Україна),

Оксана Фурса, доктор педагогічних наук, професор, ректор АРТ академії сучасного мистецтва ім. С. Далі, президент спілки дизайнерів України,

Сергій Єрохін, доктор економічних наук, професор, ректор Національної академії управління (Україна),

Наталія Лазаренко, кандидат педагогічних наук, професор, ректор Вінницького державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Україна),

Володимир Байбаков, доктор медичних наук, професор, заступник директора Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини (Україна),

Олександр Аверчев, доктор сільськогосподарських наук, професор, проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності Херсонського державного аграрного університету (Україна),

Аль Абабнех Хасан Али Касем, PhD, професор кафедри ділового адміністрування та електронного маркетингу Ірбідського   національного університету (Йорданія),

Ольга Покатаєва, доктор економічних наук, доктор юридичних наук, професор, перший проректор Класичного приватного університету (Україна),

Анатолій Самохін, доктор медичних наук, професор, академік АН Вищої освіти України, керівник міського Центру та відділення травматології МОЗ України ГУОЗ МЗС м. Києва (Україна),

Ольга Броварець, доктор фізико-математичних наук, провідний науковий співробітник відділу молекулярної та квантової біофізики, Інститут молекулярної біології та генетики НАН Україні (Україна),

Ігор Худецький, доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри біобезпеки і здоров’я людини Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»,

Ольга Балуєва, доктор економічних наук, професор, проректор з наукової роботи Донецького державного університету управління (Україна),

Микола Білопольський, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри обліку і аудиту Приазовського державного технічного університету, віце-президент Академії економічних наук України,

Алла Череп, доктор економічних наук, професор, декан економічного факультету Запорізького національного університету (Україна),

Ігор Тодоров, доктор історичних наук, професор, професор кафедри міжнародних студій та суспільних комунікацій Ужгородського національного університету  (Україна),

Володимир Кухар, доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри обробки металів тиском Приазовського державного технічного університету (Україна),

Тетяна Гарник, доктор медичних наук, професор, академік Академії наук вищої школи України, завідувач кафедри фітотерапії, гомеопатії та
біоенергоінформаційної медицини ПВНЗ «Київський медичний університет» (Україна),

Олексій Толкачов, президент Благодійного фонду «Омріяна Україна»,

В’ячеслав Ляшенко, доктор економічних наук, професор, перший віце-президент Академії економічних наук України,

Сергій Ілляшенко, доктор економічних наук, професор Вищої економіко-гуманітарної школи (WSEH), м. Бєльсько-Бяла (Польща),

Олег Кузьмін, доктор економічних наук, професор, директор Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» (Україна),

Дмитро Солоха, доктор економічних наук, професор, декан економічного факультету Донецького державного університету управління (Україна),

Сергій Уліганець, кандидат географічних наук, доцент, заступник декана географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка,

Яніна Белінська, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної економіки Національного університету державної фіскальної служби України, директор Департаменту сприяння розвитку співробітництва освітніх закладів та наукових установ з міжнародними фондами, програмами, організаціями Асоціації SPACETIME (Україна),

Ольга Прокопенко, доктор економічних наук, професор, лектор-дослідник Талліннського університету технологій (Естонія),

Катерина Ягельська, доктор економічних наук, голова Комітету сприяння розвитку міжнародного академічного співробітництва з країнами Європи, Середземноморського та Чорноморського регіонів Асоціації SPACETIME (Україна),

Володимир Горнік, доктор економічних наук, професор, директор Інституту управління, економіки та природокористування Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського (Україна),

Олена Чернявська, доктор економічних наук, професор, директор Інституту соціально-економічних ініціатив (Україна),

Вікторія Яновська, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Державного університету інфраструктури та технологій (Україна),

Світлана Ковальчук, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету,

Марина Балджи, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки та управління національним господарством Одеського національного економічного університету (Україна),

Світлана Хамініч, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки, маркетингу Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (Україна),

Олександр Кравцов, кандидат економічних наук, фундатор Науково-освітнього центру «Академсервіс» (Україна),

Мар’яна Мальчик, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування (Україна),

Юрій Ткаченко, кандидат технічних наук, доцент, директор Інституту управління і права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (Україна),

Наталія Терещенко, генеральний директор ТОВ «Навчально-тренінгова платформа «ОК-ЦЕНТР»» (Україна),

Оксана Марухленко, кандидат економічних наук, доцент, фундатор Науково-освітнього центру «Science Study Service» (Україна),

Юлія Маляренко, кандидат медичних наук, доцент кафедри фізичної терапії та ерготерапії Запорізького національного університету «Запорізька політехніка», директор Департаменту сприяння розвитку міжнародного наукового та освітнього співробітництва в галузі медичних інноваційних технологій діагностики та реабілітації,

Ольга Мусієнко, директор Департаменту міжнародних стипендій та індивідуальних грантів на навчання Асоціації SPACETIME,

Вікторія Паєнтко, молодший науковий співробітник Інституту хімії поверхні НАН України.

Секції:

  1. Наука в ім’я вирішення глобальної проблеми миру.
  2. Наука в ім’я вирішення екологічних проблем людства.
  3. Наука в ім’я вирішення економічних та демографічних проблем людства.
  4. Наука в ім’я вирішення медико-біологічних проблем людства.
  5. Наука в ім’я вирішення енергетичних проблем людства.
  6. Наука в ім’я вирішення продовольчої проблеми людства.

 

 

Програма конгресу

10 листопада

9.00 – 10.00 Реєстрація учасників.

10.00 – 10.30 Відкриття конгресу.

10.30 – 12.00 Пленарне засідання.

12.00 – 12.30 Кава-брейк

12.30 – 13.30 Секція №1. Панельна дискусія «Наука за мир!».

13.45 – 14.00 Перерва

14.00 – 14.30  Церемонія нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу молодих екологів «ECOTIME – 2019».

14.30 – 15.30 Секція №2. Панельна дискусія «Наука за вирішення екологічних проблем людства».

15.30 – 16.00 Кава-брейк

16.00 – 17.30

Зал №1. Секція №3. Панельна дискусія «Наука за вирішення економічних та демографічних проблем людства».

Зал №2. Секція №4. Панельна дискусія «Наука за вирішення медіко-біологічних проблем людства».

11 листопада

10.00 – 11.15 Секція №5. Панельна дискусія «Наука за вирішення енергетичних проблем людства»

11.15 -11.30 Перерва

11.30 – 12.45 Секція №6. Панельна дискусія «Наука за вирішення продовольчої проблеми людства»

12.45 – 13.00 Кава-брейк.

 

УМОВИ УЧАСТІ

Участь у якості слухача: 100 грн.

Участь у якості доповідача: 500 грн, куди входить сертифікат учасника, програма конгресу, публікація у збірнику матеріалів конгресу та безпосередньо збірник, кава-брейк.

Дистанційна участь складає 350 грн, куди входить сертифікат учасника, програма конгресу, публікація в збірнику матеріалів конгресу, пересилання збірника матеріалів та сертифіката Новою Поштою учаснику.

Доплата за кожного співавтора тез доповіді 100 грн. Допускається не більше чотирьох співавторів. Співавтор також отримує сертифікат учасника та програму конгресу (передається через основного автора, який безпосередньо бере участь у конгресі.

Для волонтерів Асоціації SPACETIME участь у конгресі: безкоштовно.

Електронний збірник матеріалів конгресу надсилається в бібліотеки профільних університетів та наукових установ та розміщується на сайтах організаторів конгресу.

УВАГА! Можливість БЕЗКОШТОВНОЇ участі!

З метою сприяння глобалізації науки та стимулювання розвитку міжнародних наукових досліджень для міжнародних наукових колективів діють спеціальні умови!

Міжнародні наукові колективи чисельністю не менш 3 осіб, автори яких представляють не менш трьох країн, мають можливість взяти участь у конгресі БЕЗКОШТОВНО!

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ

В ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ КОНГРЕСУ

Кількість авторів: не більше чотирьох.

Мова тез: українська, англійська. Обсяг – до 5 сторінок формату А4. Кількість авторів – не більше трьох. Параметри сторінки: всі поля – 2 см, орієнтація сторінки – книжкова. Міжрядковий інтервал – одинарний. Розмір абзацного відступу – 1,25 см. Шрифт – Times New Roman, розмір шрифту – 14 пт. Посилання на джерела згідно національних стандартів до публікацій у фахових виданнях (Зразки оформлення бібліографічних описів відповідно Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання» (http://knmu.kharkov.ua/attachments/3659_8302-2015.PDF), по тексту подаються у квадратних дужках. Ключові слова українською та англійською мовами.

Структура тексту:

1 – прізвище, ім’я, по-батькові автора (авторів) (жирний шрифт, праворуч, кегль – 14);

2 – відомості про автора: вчене звання повністю, науковий ступінь скорочено, посада, місце роботи/навчання, місто, країна (курсив, праворуч, кегль – 14, без виділення);

3 – вільний рядок;

4 –  назва доповіді (великі літери, жирний шрифт, по центру, кегль – 14);

5 – вільний рядок;

6 – ключові слова: мовою тез (кегль – 12);

7 – ключові слова: переклад на англійську мову (кегль – 12);

8 – вільний рядок;

9 – текст;

10 – вільний рядок;

11 – назва «Список використаних джерел» (жирний шрифт, по ширині, кегль – 14),

12 – вільний рядок;

13 – перелік використаних джерел (звичайний шрифт, по ширині, кегль – 14).

Контакти:

Секретар оргкомітету Світлана Алексєєва, кандидат педагогічних наук, доцент.

Тел.: +38 066 766 90 67

Електрона адреса оргкомітету для консультацій: SvetlanaV@i.ua

 

РЕЄСТРАЦІЯ НА КОНГРЕС ЗА ПОСИЛАННЯМ:

https://docs.google.com/forms/u/3/d/e/1FAIpQLSe0T9TMNX-T3Q-QTzh0Wj9Y-MVPqEdPGajWFLOltXxcyduWZA/viewform

Дедлайн прийому заявок та тез доповідей до 18 жовтня 2019 року!

Дедлайн сплати оргвнеску: 25 жовтня 2019 року! Рахунок на оплату оргвнеску надсилається після отримання заявки та тез доповіді!