Студенти Університету Туган-Барановського можуть постажуватися в Апараті Верховної Ради України

Апарат Верховної Ради України спільно із громадської організацією «Ліга інтернів» щорічно проводять піврічне стажування для молоді в Апараті Верховної Ради України.

Відповідно до розпорядженням в. о. Керівника Апарату Верховної Ради України від 8 жовтня 2021 року № 1704-к оголошено конкурс на участь у Програмі стажування молоді в Апараті Верховної Ради України у 2022 році.

Під час стажування організовуються зустрічі інтернів з представниками органів державної влади, міністерствами, центральними органами виконавчої влади, політичними та громадськими діячами, представниками міжнародних організацій та випускниками Програми.

Протягом шести місяців стажування учасники Програми залучаються до законопроектної роботи, здійснюють аналітичні дослідження та готують інформаційно-довідкові матеріали, допомагають в організації проведення комітетських і парламентських слухань, круглих столів, інших фахових заходів тощо.

Учасникам Програми за формою стажування повного робочого часу виплачується стипендія у розмірі двох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

Тривалість програми: січень – липень 2022

Інформація про участь у конкурсі Ліга_інтернів_

Готуємо з Університетом Туган-Барановського

ПОВІТРЯНІ МЕРЕНГИ від студентів спеціальностей «Харчові технології» та «Готельно-ресторанна справа»

Лабораторні заняття у студентів груп: ХТ-20, ХТ-19, ХТ-18, ГРС-20, ГРС-19 з приготування меренги в рамках  дисципліни «Основи кондитерського та пекарського мистецтва».

Існує три види меренги: Meringue ordinaire (і її професійна версія meringue suisse), meringue italienne та meringue cuite або sur le feu. Перший вид роблять із збитих яєчних білків та цукру. Використовують у десертах «Пливучі острови» і «Печена Аляска» або у якості глазурі для багатьох інших десертів. Якщо цей вид запікати в духовці, виходять так звані меренгові льодяники, яким потім надається колір, смак та різна начинка, або, залежно від вихідної мети, спеціальні коржі для торту «Вашерін». Іноді додають мигдаль або фундук. Другий вид – по-італійськи. Гарячий цукровий сироп виливають на збиті білки яєчні. У чистому вигляді рідко вживається, в основному ж, італійську меренгу використовують як глазурі для тортів, фланів (тістечок з густим заварним кремом) та ін. десертів, для польської бріоші, або цей вид меренги домішують до сорбе.  Третій вид. Суміш збитих білків та цукру підігрівають на повільному вогні та випікають. Використовують для створення меренгових коржів та птіфур, для прикраси десертів та кексів.

На дегустацію  студентами були представлені вироби:

  • меренговий рулет с банановою начинкою ;
  • різноманітні види французького та швейцарського безе:
  • класичне,
  • горіхове,
  • шоколадне;
  • лимонна меренга;
  • меренга з джемом.

 

 

Студенти ННІБГ Університету Туан-Барановського долучилися до дебатного турніру «Країна починається з тебе»

19 листопада студенти ННІБГ Університету Туан-Барановського Когтєв Євгеній (студент 2 курсу дПТБД-20-Б), Науменко Анастасія (студентка 2 курсу дГРС 20 Б), Коломоєць Аріна (студентка 1 курсу дГРС -21- Б) та Копитов Марк (студент 4 курсу дПТБД-18-Б) взяли участь у міському студентському дебатному турнірі «Країна починається з тебе», який було організовано Маріупольською спілкою молоді

Опонентом нашої команди «Покоління Next» була команда з АМІ (морський університет). Для дебатів було обрано дві теми: «Випробування на тваринах: злочин чи вимога виробництва?»; «Українська мова в повсякденному спілкування: бути чи не бути?»

Нажаль розрив у 4 бали був не на користь нашої команди. Але це тільки перші кроки.

Висловлюємо вдячність нашим студентам за активність та небайдужість!!!!!

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на ОП «Маркетинг»

Опитування здобувачів ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_4 «Опитування здобувачів вищої освіти (фокус-груп) щодо навчального навантаження» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 14.09.2021 р. по 24.09.2021 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.

В опитуванні взяли участь 21 (78%) здобувач ВО денної і заочної форми здобуття вищої освіти, що навчаються за ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

За результатами анкетування встановлено, що:

– доступність організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу за шкалою від 1 до 5, де «1» – «повністю не задовольняє, «5» – «повністю задовольняє», 57% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 19% здобувачів ВО оцінили на 4 бали; 24% – 3 бали. Розподіл оцінок доступності організаційно-методичного та інформаційного забезпечення за такими критеріями як «графік організації навчального процесу», «розклад занять», «навчальний план», «індивідуальний план» наведено у табл. 1.

 

Таблиця 1 – Розподіл балів здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» при оцінці доступності організаційно-методичного та інформаційного забезпечення

 

Найменування критерію Оцінка критерію Середня оцінка
1 2 3 4 5
1 Графік організації навчального процесу   2 4 8 7 4,0
2 Розклад занять   1 8 5 7 3,9
3 Навчальний план     1 8 12 4,5
4 Індивідуальний план     3 5 13 4,5

 

– оперативність реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження 62% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 24% здобувачів ВО оцінили на 4 бали, 14% здобувачів ВО – на 3 бали;

– актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) 62% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 28% здобувачів ВО оцінили на 4 бали, 10% здобувачів ВО – на 3 бали;

– рівень обізнаності щодо норм навчального навантаження (одиниця навчального навантаження, кількість годин в кредиті, кількість кредитів в семестрі, навчальному році тощо) 57% здобувачів ВО оцінила на 5 бали, 29% здобувачів ВО оцінили на 4 бали; 14% здобувачів ВО – на 3 бали;

– 76% здобувачів обізнані щодо видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни;

Розподіл оцінок оптимальності розподілу навчального навантаження наведено у табл. 2.

 

Таблиця 2 – Розподіл балів здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» при оцінці оптимальності розподілу навчального навантаження

 

Найменування критерію Оцінка критерію Середня оцінка
1 2 3 4 5
1 Оптимальність загального навчального навантаження в день (загальна кількість навчальних пар) згідно з Вашим розкладом занять     3 8 10 4,3
2 Оптимальність лекційного навантаження в день (загальна кількість пар лекційних занять) згідно з Вашим розкладом занять   1 1 10 9 4,3
3 Оптимальність навчального навантаження в день з однієї дисципліни згідно з Вашим розкладом занять     2 9 10 4,4
4 Оптимальність частки самостійної роботи з навчальних дисциплін     7 6 8 4,0
5 Оптимальність термінів виконання завдань самостійної роботи з навчальних дисциплін   1 3 7 10 4,2
6 Оптимальність термінів виконання індивідуальних завдань з навчальних дисциплін   1 7 4 9 4,0

 

– повністю задоволеними достатністю часу для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін є 43% здобувачів ВО, 57% є скоріше задоволеними та задоволеними;

– 57% респондентів оцінили свій рівень обізнаності щодо порядку та термінів здачі робіт, порядку та критеріїв оцінювання видів робіт, які потрібно виконати на 5 балів, 38% здобувачів ВО оцінили на 4 бали, 5% – на 3 бали.

Таким чином, опитування здобувачів ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження свідчить, що здобувачів ВО оцінили обсяг навчального навантаження як скоріше оптимальний, час відведений на самостійну роботу та виконання індивідуальних завдань не повністю відповідає потребам здобувачів ВО, кількість аудиторного навантаження сприяє формуванню програмних результатів навчання.

 

 

Опитування здобувачів вищої освіти ОП «Стратегічний маркетинг»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Стратегічний маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_4 «Опитування здобувачів вищої освіти (фокус-груп) щодо навчального навантаження» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 14.09.2021 р. по 24.09.2021 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.

В опитуванні взяли участь 75% здобувач ВО денної і заочної форми здобуття вищої освіти, що навчаються за ОП «Стратегічний маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти.

За результатами анкетування встановлено, що:

– доступність організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу за шкалою від 1 до 5, де «1» – «повністю не задовольняє, «5» – «повністю задовольняє», 67% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 33% здобувачів ВО оцінили на 4 бали. Розподіл оцінок доступності організаційно-методичного та інформаційного забезпечення за такими критеріями як «графік організації навчального процесу», «розклад занять», «навчальний план», «індивідуальний план» наведено у табл. 1.

Таблиця 1 – Розподіл балів здобувачів вищої освіти при оцінці доступності організаційно-методичного та інформаційного забезпечення

 

Найменування критерію Оцінка критерію Середня оцінка
1 2 3 4 5
1 Графік організації навчального процесу       1 2 4,7
2 Розклад занять       1 2 4,7
3 Навчальний план       1 2 4,7
4 Індивідуальний план         3 5,0

 

– оперативність реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження 67% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 33% здобувачів ВО – на 3 бали;

– актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) 67% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 33% здобувачів ВО оцінили на 4 бали;

– рівень обізнаності щодо норм навчального навантаження (одиниця навчального навантаження, кількість годин в кредиті, кількість кредитів в семестрі, навчальному році тощо) 100% здобувачів ВО оцінила на 5 бали;

– 100% здобувачів обізнані щодо видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни;

Розподіл оцінок оптимальності розподілу навчального навантаження наведено у табл. 2.

 

Таблиця 2 – Розподіл балів здобувачів вищої освіти ОП «Стратегічний маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти при оцінці оптимальності розподілу навчального навантаження

 

Найменування критерію Оцінка критерію Середня оцінка
1 2 3 4 5
1 Оптимальність загального навчального навантаження в день (загальна кількість навчальних пар) згідно з Вашим розкладом занять       1 2 4,7
2 Оптимальність лекційного навантаження в день (загальна кількість пар лекційних занять) згідно з Вашим розкладом занять       1 2 4,7
3 Оптимальність навчального навантаження в день з однієї дисципліни згідно з Вашим розкладом занять       1 2 4,7
4 Оптимальність частки самостійної роботи з навчальних дисциплін       2 1 4,3
5 Оптимальність термінів виконання завдань самостійної роботи з навчальних дисциплін       1 2 4,7
6 Оптимальність термінів виконання індивідуальних завдань з навчальних дисциплін       1 2 4,7

 

– повністю задоволеними достатністю часу для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін є 67% здобувачів ВО, 33% є скоріше задоволеними та задоволеними;

– 67% респондентів оцінили свій рівень обізнаності щодо порядку та термінів здачі робіт, порядку та критеріїв оцінювання видів робіт, які потрібно виконати на 5 балів, 33% здобувачів ВО оцінили на 4 бали.

Таким чином, опитування здобувачів ОП «Стратегічний маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження свідчить, що здобувачів ВО оцінили обсяг навчального навантаження як скоріше оптимальний, час відведений на самостійну роботу та виконання індивідуальних завдань не повністю відповідає потребам здобувачів ВО, кількість аудиторного навантаження сприяє формуванню програмних результатів навчання.

 

 

Готуємо з Університетом Туган-Барановського

ПОВІТРЯНІ МЕРЕНГИ від студентів спеціальностей «Харчові технології» та «Готельно-ресторанна справа»

На дворі вирує Соvid-19, у розпалі карантинні обмеження, але це не впливає на оволодіння премудростями кондитерського та пекарського мистецтва студентами спеціальностей «Харчові технології» та «Готельно-ресторанна справа». На власних кухнях, під чуйним керівництвом викладачів кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва Сімакової Ольги Олександрівни та Пусікової Олени Анатоліївни в режимі «он-лайн», хлопці та дівчата продовжують відшліфовувати свою майстерність.

Лабораторні заняття у студентів груп: ХТ-20, ХТ-19, ХТ-18, ГРС-20, ГРС-19 з приготування меренги в рамках  дисципліни «Основи кондитерського та пекарського мистецтва».

Меренга (безе) – збиті з цукром яєчні білки, запечені в духовці; французький десерт, існує також в італійській та швейцарській варіаціях. Меренга – це не тільки висушені в духовці безе, але й повітряний прошарок для торта, основа для бісквітних коржів, суфле, мусу та легкого крему, чудовий декор для маффінів, капкейків та інших десертів. Тому збивати білки із цукром правильно потрібно вміти всім. Знаючи всі правила і тонкощі технології, можна легко впоратися не тільки з безе, але й освоїти приготування французьких макаронс, «Київського» торта та десерту «Павлова», навчитися пекти хрумкі коржі, готувати повітряні прошарки та всілякі декоративні трояндочки.

Бажаємо студентам завжди бути в пошуку нових задумів і ідей, ніколи не розлучатися з натхненням, з кожним днем наповнюючи цей світ своїми чудовими шедеврами і приголомшливими роботами!

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Галузеве машинобудування»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Галузеве машинобудування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей проводилось у формі онлайн-опитування методом анкетування (анкета SQ 3) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? 1. Оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії» отримано результати, що узагальнено у табл. 1.

 

Таблиця 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? 1. Оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії

Запропоновані варіанти відповідей Кількість згадувань
скоріше досягнуто 2
досягнуто повністю 8

 

У продовження анкетування передбачено надання відповіді на запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? 2. Формування, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті»

Із 10 респондентів відповіді розподілилися наступним чином:

  1. «Досягнуто повністю» – 9 респонденти.
  2. «Скоріше досягнуто» – 1 респонденти.

У відсотковому виразі співвідношення складає 90% до 10 %.

На запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? студенти продемонстрували таку відповідь: скоріше досягнуто – 4, досягнуто повністю – 6.

Комплексне питання стосувалось типових труднощів, з якими респонденти могли зіткнутись при проходженні практики (табл.1).

 

Таблиця 1 –  Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Чи доводилось Вам зіткатися при проходженні практики з труднощами?», осіб

Перелік труднощів, що можуть виникати у процесі проходження здобувачами вищої освіти практики на підприємствах, установах, організаціях Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Так, доводилось Ні, не доводилось Важко відповісти Разом
1. Недостатність отриманих в ході навчання в Університеті знань 3 7 0 10
2. Недоліки в організації практики 1 9 0 10
3. Погане ставлення представників бази практики 0 10 0 10
4. Обмеження у доступі до необхідних для виконання завдань практики інформації та матеріально-технічного забезпечення 0 10  

 

0

10
5. Труднощі у підготовці звітної документації 2 8  

0

10
6. Відсутність допомоги керівника від бази практики 0 10  

0

10
7. Обмеження у доступі до методичного забезпечення практичної підготовки 0 10  

0

10

 

Серед запропонованих варіантів можливих труднощів більшість було позначено як такі, з якими респонденти не зустрічались при проходженні практики.

У наступному блоці з двох питань респондентам пропонувалось оцінити в цілому свою взаємодію з керівниками практики (від Університету та від підприємства (cоб’єкта господарювання)) за шкалою від 1 до 10, де 1 – «повністю не задоволена(ний), 10 – «повністю задоволена(ний)».

Відповіді на обидва питання відображають значний рівень задоволеності здобувачів вищої освіти щодо організації консультування та взаємодією з керівниками практики.

Відповідаючи на питання «Як Ви вважаєте, чи достатньою є тривалість практики для досягнення її цілей та завдань?» 10 респондентів обрали варіант відповіді «Так, тривалість практики є достатньою».

На виявлення особливостей сприйняття результатів практики здобувачами вищої освіти було спрямоване питання, що містило пари протилежних за змістом тверджень щодо вибору професії, достатності отриманих знань, корисності практики для розуміння вимог професії та результативності практики загалом. Респонденти мали обрати твердження, що, на їх думку, найбільше підходять (табл. 2).

Таблиця 2 –  Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «З якими твердженнями щодо практики, яку Ви проходили, Ви згодні?», осіб

Твердження, з якими потрібно було погодитись або ні Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Практика Разом
На практиці я переконався (переконалась) у правильності вибору професії. 2 2
Практика показала, що я можу самостійно виконувати більшість робочих завдань. 2 2
Завдяки практиці я отримав (отримала) знання та навички, необхідні для майбутньої роботи за фахом. 1 1
Практика дозволила зрозуміти вимоги професії, необхідні для майбутньої роботи за фахом. 1 1
На практиці я переконався (переконалась) у правильності вибору професії. 1 1
Завдяки практиці я отримав (отримала) знання та навички, необхідні для майбутньої роботи за фахом. 2 2
Практика дозволила зрозуміти вимоги професії, необхідні для майбутньої роботи за фахом. 1 1

 

Студенти обрали позитивні твердження із запропонованих варіантів, правильності обрання професії та формального консультативного підходу керівника від бази практики.

На оцінку загальної задоволеності від проходження практики було спрямовано також питання щодо бажання респондентів пройти практику у тій же самій організації (підприємстві) ще раз.

Більшість опитаних здобувачів вищої освіти обрали варіант відповіді «Так, хотів (хотіла) б» (6 респондентів) та «Скоріше так» (2 респондента), «Скоріше ні» (1 респондент). Обрав негативний варіант відповіді «Ні, не хотів» – 1 респондент.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– рівень задоволеності респондентів оцінюваними аспектами проходження практики є переважно високим;

– рівень досягнення основних цілей практики респонденти оцінили як високий;

– більшість з типових труднощів при проходженні практики опитані здобувачі вищої освіти позначили як такі, з якими вони не зіткались;

– респонденти продемонстрували значний рівень задоволеності взаємодією з керівниками практики (як від Університету, так і від підприємства);

– серед запропонованих тверджень для опису результатів практики більшість респондентів обрали «позитивні» твердження із запропонованих варіантів;

– більшість опитаних здобувачів вищої освіти обрали варіанти відповіді «Так, хотів (хотіла) б» та «Скоріше так» стосовно бажання пройти практику на тому ж підприємстві (організації) ще раз.

За результатом анкетування групою забезпечення запропоновано:

1, При взаємодії з керівниками практики від суб’єктів господарювання (баз практики) звертати увагу на необхідність створення умов для повноцінного засвоєння здобувачами вищої освіти вимог практичної діяльності.

  1. Згідно з Положенням про практичну підготовку здобувачів вищої освіти

П ДонНУЕТ 05.02-01-2020 враховувати побажання здобувачів ВО, які мають можливість самостійно, за погодженням із керівником групи забезпечення освітньої програми, підбирати для себе базу практики для набуття практичних навичок.

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на ОП «Енергетичне машинобудування»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Енергетичне машинобудування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження (фокус-груп) у формі онлайн-опитування методом анкетування (анкета SQ4) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На комплексне запитання «Доступність організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу графік організації навчального процесу, розклад занять, навчальний план, індивідуальний план)» отримані результати було зведено в таблицю 1.

Таблиця 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Доступність організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу

(графік організації навчального процесу, розклад занять, навчальний план,

індивідуальний план)», осіб

Доступність Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Повністю не задовольняє Повністю задовільняє Разом
1 2 3 4 5
Організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу     1 7 2 10
Графік організації навчального процесу       5 5 10
Розклад занять     1 4 5 10
Навчальний план       4 6 10
Індивідуальний план     1 3 6 10

 

Відповідаючи на питання «Оперативність реагування адміністрації Університету на Ваші запити щодо навчального навантаження» де «1» – «повністю не задовольняє», а «5» – «повністю задовольняє» відповіді респондентів розділилися таким чином: «3» – 2 студенти, «4» – 3 студенти, «5» – 5 студентів.

На наступне запитання «Актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо), де «1» – «повністю не задовольняє», «5» – «повністю задовольняє», студенти відповіли («4» – 4 студенти, «5» – 6 студентів).

Респонденти показують задоволеність оперативним реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження та актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо).

 

На комплексне запитання щодо рівня обізнаності норм навчального навантаження, видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни, загального навчального навантаження в день тощо, отримані результати було зведено в таблицю 2.

Таблиця 3 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на комплексне запитання щодо рівня обізнаності норм навчального навантаження, видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни, загального навчального навантаження в день тощо, осіб

Рівень обізнаності здобувача ВО Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Повністю не задовольняє Повністю задовільняє Разом
1 2 3 4 5
Норм навчального навантаження (одиниця навчального навантаження, кількість годин в кредиті, кількість кредитів в семестрі, навчальному році тощо)     2 5 3 10
Видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни     1 3 6 10
Порядку та критеріїв оцінювання видів робіт, які потрібно виконати     1 4 5 10

 

Відповіді показують, що студенти обізнані щодо видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни та норм навчального навантаження (одиниця навчального навантаження, кількість годин в кредиті, кількість кредитів в семестрі, навчальному році тощо).

На комплексне запитання «Оптимальність навчального навантаження» отримані результати було зведено в таблицю 3.

 

Таблиця 3 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на комплексне запитання «Оптимальність навчального навантаження», осіб

Оптимальність навантаження Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Повністю не задовольняє Повністю задовільняє Разом
1 2 3 4 5
Загального навчального навантаження в день (загальна кількість навчальних пар) згідно з Вашим розкладом занять       5 5 10
Лекційного навантаження в день (загальна кількість пар лекційних занять) згідно з Вашим розкладом занять     1 3 6 10
Навчального навантаження в день з однієї дисципліни згідно з Вашим розкладом занять       5 5 10
частки самостійної роботи з навчальних дисциплін     2 7 1 10
Термінів виконання завдань самостійної роботи з навчальних дисциплін       5 5 10
Термінів виконання індивідуальних завдань з навчальних дисциплін     1 5 4 10
Термінів виконання календарного плану при написанні курсових робіт (проектів)     1 3 5 10

 

На запитання «Достатність часу для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін», де «1» – «повністю не задовольняє», «5» – «повністю задовольняє» студенті відповіли наступними чином: «4» – 5 респондентів, «5» – 5 респондентів.

«Ваші пропозиції щодо покращення навчального навантаження студентів Університету»:

більше проекторних показів – 1 респондент;

більше пар зранку, менше увечері – 1 респондент;

відсутні – 2 респондент;

все добре – 21 респондент;

нема – 4 респондент.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– студентам користуються доступною для них інформацією (організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу, графіком організації навчального процесу, розкладом занять, навчальним план, індивідуальним план);

– респонденти показують задоволеність оперативним реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження та актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) ;

– студенти обізнані щодо норм навчального навантаження, видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни, загального навчального навантаження в день тощо;

– оптимальність навчального навантаження задовільняє студентів, що свідчить про активну пізнавальну діяльність у процесі самостійної роботи та виконані індивідуальних завдань з навчальних дисциплін.

Викладачі Університету Туган-Барановського на Дніпровському економічному форумі

18 листопада 2021 року викладачі кафедри технологій у ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва Університету Туган-Барановського Ніколайчук О.А. та Приймак Н.С. взяли участь у Дніпровському економічному форумі у м. Дніпро.

Форум організовано Днпропетровською обласною державною адміністрацією та Дніпропетровською торгово-промисловою палатою.

Місія DEF – активна робота з інвесторами, комплексний підхід до питань національного та регіонального розвитку, побудова ефективного діалогу між бізнесом, державою та міжнародними партнерами; допомога підприємцям Дніпропетровської області та України в набутті актуальних знань і встановленні нових ділових контактів.

Захід розпочала пленарна панель  “Українська і світова економіка: стимули зростання після пандемії”, у якій взяли участь у якості спікерів:

  • Олексій Кучер, Голова  Державної регуляторної служби України;
  • Ігор Ліскі, Голова наглядової ради групи компаній «Ефективні інвестиції»;
  • Геннадій Чижиков, президент Торгово – промислової палати України;
  • Катерина Глазкова, виконавчий директор Спілки українських підприємців;
  • Володимир Власюк,  голова комітету з промислової модернізації ТПП України, СЕО «Укрпромзовнішекспертиза».

Далі обговорювали стратегії бізнесу у часи невизначеності, ефективне урядування та шляхи реалізації потенціалу України.

Дякуємо Криворізькому представництву Дніпропетровської торгово-промислової палати за можливість взяти участь у заході!