Опитування бакалаврів Університету Туган-Барановського ОП «Готельно-ресторанний бізнес»
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Готельно-ресторанний бізнес» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ 2 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін» проводилось у формі онлайн-опитування із використанням сервісу Microsoft Forms.
Дане опитування стосувалось виявлення оцінок здобувачів вищої освіти процедури та інших особливостей процесу вибору навчальних дисциплін, інформаційно-консультаційних можливостей, а також зацікавленості у навчанні за сертифікованими навчальними курсами Університету.
В опитуванні взяли участь 30 здобувачів ВО денної і заочної форми здобуття вищої освіти, що навчаються за ОП «Готельно-ресторанна справа» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Читайте також: https://donnuet.edu.ua/opytuvannia-bakalavriv-universytetu-tuhan-baranovskoho-op-hotelno-restorannyj-biznes-6/
При виборі дисциплін вільного вибору опитані здобувачів вищої освіти звертають увагу, в першу чергу, на безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією (середня оцінка 4,47), практичну спрямованість дисципліни (середня оцінка 4,47) та особу викладача (середня оцінка 4,13) (табл. 2.6).
Таблиця 2.6. Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Оцініть значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору»
Критерії | Розподіл оцінок, кількість виборів
(за шкалою від 1 до 5, де «1» ‑ «не має значення», а «5» ‑ «дуже важливий») |
Середнє значення | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1. Назва дисципліни | ||||||
2. Викладач, який буде вести дисципліну | 3 | 2 | 13 | 12 | 4,13 | |
3. Практична спрямованість дисципліни | 1 | 3 | 7 | 19 | 4,47 | |
4. Безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією | 2 | 2 | 4 | 22 | 4,47 | |
5. Спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії | 2 | 4 | 13 | 11 | 3,7 | |
6. Легкість вивчення дисципліни та отримання оцінки за нею | 2 | 12 | 7 | 9 | 3,8 |
Найменш значущі чинники – спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії (3,7) та її «легкість» (3,8).
Інших критеріїв самі здобувачі вищої освіти не вказали, хоча їм було надано таку можливість.
Наразі, відповіді респондентів переважно концентруються у позитивній частині шкали оцінок, однак їх розподіл відрізняється за різними критеріями, про що свідчить середня оцінка.