Університет Туган-Барановського запрошує науковців до написання монографії
Кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Університету Туган-Барановського (м. Кривий Ріг) запрошує науковців, фахівців та практиків взяти участь у написанні колективної монографії на тему: «Проблеми та перспективи управління інноваційним маркетингом: теорія, методологія, практика» (в межах виконання держбюджетної теми «Механізми управління інноваційним маркетингом в умовах нестабільності зовнішнього середовища», номер державної реєстрації НДР: 0120U101462, 2020-2022 рр.)
Монографії присвоюється Міжнародний стандартний номер (ISBN), УДК
Орієнтовні частини:
1. Теоретично-методичні складові механізму управління інноваційним маркетингом в умовах нестабільного ринкового середовища
2. Процеси створення і випровадження інновацій у маркетинговій діяльності підприємств
3. Концептуальні підходи до впровадження інноваційного маркетингу в публічне управління, підприємницькій діяльності, в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі
4. Ефективні інструменти управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища
Контрольні дати:
- Термін надання авторами матеріалів – до 07.04.2022 р.
- Оплата участі в монографії – до 17.04.2022 р.
- Розсилка авторам електронного формату монографії – до 05.05.2022 р.
Детальна інформація в інформаційному листі – Інформ лист_колект моногр_ДонНУЕТ_2022
Сподіваємося на плідну співпрацю!