Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, щодо політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій у формі онлайн-опитування 07.11.2022-11.11.2022 р. методом анкетування (анкета SQ12) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «З конфліктними ситуаціями за участю кого і як часто особисто Ви стикалися у межах ДонНУЕТ?» відповіді респондентів розділись наступним чином:

«студент-студент» – 90% здобувачів вищої освіти відповіли «ніколи не стикався (стикалася)»; 10% – «майже не стикався (стикалася)»;

«студент-викладач» – 100% здобувачів вищої освіти відповіли «ніколи не стикався (стикалася)»;

«батьки-адміністрація/викладач» 100% респондентів відповіли «ніколи не стикався (стикалася)».

На запитання «Чи добре Ви знайомі з процедурою розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ?» 80% відповіли «скоріше так», 10% «скоріше ні»; 10% «важко відповісти».

На запитання «У яких офіційних документах міститься порядок розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ?» 80% респондентів зазначили «Положення, представлені на сайті Університету», 20% «Правила поведінки в ДонНУЕТ; Кодекс етики та гідності Університету».

На запитання «З якими конфліктними ситуаціями «студент-студент» ви стикалися у межах ДонНУЕТ» та «З якими конфліктними ситуаціями «студент-викладач» ви стикалися у межах ДонНУЕТ» всі респонденти зазначили, що не стикалися із жодною.

На блок запитань «Які Ви можете надати пропозиції щодо покращення процедури врегулювання конфліктних ситуацій «студент-студент» у ДонНУЕТ?» та «Які Ви можете надати пропозиції щодо покращення процедури врегулювання конфліктних ситуацій «студент-викладач» у ДонНУЕТ?» студенти зазначили, що їх все влаштовує.

На запитання «Як Ви вважаєте, наскільки ефективним є порядок реагування адміністрації»:

«на доведені випадки булінгу» респонденти зазначили: «мені такі випадки не відомі» – 90%, «цілком ефективні» – 10%;

«на доведені випадки сексуальних домагань» респонденти зазначили: «мені такі випадки не відомі» – 90%, «цілком ефективні» – 10%;

«на доведені випадки дискримінації» респонденти зазначили: «мені такі випадки не відомі» – 90%, «цілком ефективні» – 10%;

«на доведені випадки корупції» респонденти зазначили: «мені такі випадки не відомі» – 90%, «цілком ефективні» – 10%.

Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:

– респонденти загалом ознайомлені з процедурою розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ, а також з офіційними документах, які містять порядок розв’язання конфліктних ситуацій. Неоднозначність відповідей пов’язана з тим, що студенти навчаючись в Університеті з конфліктними ситуаціями не стикалися у межах ДонНУЕТ;

– здобувачі вищої освіти вважають, що конфліктна ситуація «студент-студент» у ДонНУЕТ розв’язується спільними зусиллями батьків-адміністрації/викладачів;

– студенти вважають, що якщо будуть доведені випадки булінгу, сексуальних домагань чи дискримінації, адміністрація Університету здійснить ефективний порядок реагування на конфліктні ситуації.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання (протокол № 4 від 29.11.2022р.).

За результатами запропоновано ознайомлювати студентів з офіційними документами, які міститься порядок розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ в перший тиждень навчальних занять кожного року.

160 разів прочитано