ОПИТУВАННЯ БАКАЛАВРІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «ЕКОНОМІКА» ЩОДО ПЕРЕГЛЯДУ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
ОПИТУВАННЯ БАКАЛАВРІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «ЕКОНОМІКА» ЩОДО ПЕРЕГЛЯДУ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
У жовтні 2021 р. було проведено анонімне опитування бакалаврів ОПП Економіка щодо перегляду структури та змісту освітніх програм.
За результатами опитування установлено, що:
60% респондентів вважають, що освітня програма (ОП) не потребує перегляду; 40% вважають що потребує за вимогами роботодавців та пропозиціями ЗВО;
50% респондентів не знають про зміни власної ОП; 50% – знають;
100% респондентів вважають, що ОП формує академічні знання та навички на високому рівні; добре сприяє особистому розвитку; має добре вплинути на майбутню кар’єру; відповідає потребам ЗВО та сучасним потребам суспільства; відповідає сучасним потребам ринку праці та суспільства;
50% респондентів вважають, що ОП необхідно змінювати у зв’язку зі зміною потреб ринку праці та суспільства; 50% – у зв’язку з необхідністю постійного вдосконалення ОП у світлі найновіших досліджень;
80% респондентів вважають, що перелік обов’язкових дисциплін ОП не потребує перегляду; 30% – що потребують перегляду дисципліни циклу загальної підготовки;
80% респондентів не мають зауважень до графіку організації навчального процесу та до навчального плану;
100% респондентів вважають, що ресурси (інтелектуальні, матеріально-технічні) Університету достатні для досягнення цілей за ОП;
90% респондентів в цілому задоволені результатами навчання за ОП;
100% респондентів вважають ОП достатньою для працевлаштування і сучасною та затребуваною;
80% респондентів задоволені формою атестації за ОП, 20% хотіли би внести зміни;
Результати опитування здобувачів ОПП Економіка були розглянуті на засіданні кафедри економіки та міжнародних економічних відносин, було прийнято рішення:
Результати опитування здобувачів вищої освіти взяти до відома.
Кураторам академічних груп, гаранту ОПП Економіка проінформувати здобувачів про обговорення змін до ОП, можливість та шляхи залучення здобувачів до цього процесу.