Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти

За результатами опитування SQ_6 щодо відповідності методів навчання і викладання принципам академічної свободи,було виявлено, що 78 % респондентів обізнані з цього питання. 22 % зосередили свою увагу на варіантах відповідей «свобода навчання» та «свобода викладання» респондентів.

Усі респонденти дали однозначну відповідь «так» на питання «Чи використовують Ваші викладачі під час викладання навчальної дисципліни методи дискусії?».

Усі 100  % опитаних здобувачів ВО відповіли, що вони мають змогу під час вивчення навчальних дисциплін обговорювати теми, які відповідають цільовим завданням навчальних дисциплін, але є соціально, політично або етично контраверсійними (суперечливими). Щодо питання «Чи заважають викладачі Вам та іншим студентам висловлювати власні думки під час обговорення контраверсійних тем?» думки респондентів розділилися таким чином: 67% опитаних дали відповідь «Скоріше ні», 22% – відповідь «Ні», та ще11 завагалися з відповіддю. Усі респонденти, які взяли участь в даному анкетному опитуванні, відповіли, що викладачі під час вивчення навчальних дисциплін спонукаютьздобувачів вищої освіти до дослідницької діяльності.

На питання «Чи надають Ваші викладачі Вам та іншим студентам право вільно обирати теми для досліджень, виконання індивідуальних завдань тощо?» 78% учасників анкетування обрали відповідь «Скоріше так», але інші 22% обрали відповідь «Скоріше ні».

На питання «Чи надає Університет студентам можливість оприлюднення результатів власної дослідницької діяльності?» всі респонденти дали позитивні відповіді. 100% позитивних відповідей було отримано і на питання «Чи надає Університет  студентам інформацію щодо можливості участі у проєктних та грантових програмах?». На питання «Чи сприяє Університет участі студентів у всеукраїнських та міжнародних конкурсах, конференціях?» отримано 100% відповідей «Так».

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технології в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва було вирішено:

  • методи навчання та викладання в Університеті відповідають сучасним принципам академічної свободи, однак слід звернути увагу на обізнаність здобувачів вищої освіти з цього питання;
  • викладачам надати більше прав студентам при виборі теми для досліджень, виконання індивідуальних завдань тощо.

Результати анкетного опитування за формою SQ_12 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій»

Результати анкетного опитування за формою SQ_12 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти освітньої програми «Туризм» щодо політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій проводилось за затвердженою формою анкети SQ_12 в онлайн-формі з використанням сервісу Microsoft Forms у період з 07.11.2022 по 11.11.2022.

На відповідь «Чи добре Ви знайомі з процедурою розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ?» 80% респондентів надали відповідь «скоріше так», 20% – відповіли «скоріше ні». 33% респондентів послалися на Кодекс етики та гідності Університету.

Серед заходів, що вживаються в Університеті для запобігання виникнення конфліктних ситуацій, 33% респондентів указали варіант ознайомлення з офіційними документами щодо запобігання та врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ, 30% – указали тематичні заходи, присвячені запобіганню окремих видів конфліктів і ще третина респондентів не змогли навести жодного виду заходів із запропонованих у варіантах відповідей.

Серед видів конфліктних ситуацій, були згадані «Різниця у ціннісних орієнтаціях» (33% респондентів) та «Нетолерантна поведінка у спілкуванні» (33% респондентів). Інші 33% опитаних вказали, що не стикалися із жодною подібною конфліктною ситуацією.

Серед причин конфліктів на рівні «студент-викладач» учасниками анкетного опитування було вказано варіанти «Методика викладання (незрозуміле пояснення, безсистемність викладу матеріалу, складна мова пояснень, часткове чи поверхове розкриття теми тощо)» (12% респондентів), «Упереджене ставлення до студента» (0%), «Проведення опитування чи контрольних заходів з неопрацьованих тем» (12%) та «Завищені вимоги до студента(ів)» (18%). 73% не стикалися з жодною із представлених у варіантах відповідей причин конфліктних ситуацій на рівні «студент-викладач». 100% респондентів відповіли, що випадків булінгу в Університеті не було.

Щодо питання, наскільки ефективним є порядок реагування адміністрації на доведені випадки боулінгу, сексуальних домагань, дискримінації та корупції в Університеті, 100% респондентів обрали варіант відповіді, що їм такі випадки в не відомі.

Таким чином, система попередження та врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ сьогодні є дієвою та ефективною, проте інформація про механізми врегулювання можливих конфліктів повинна доводитись до здобувачів освіти не лише через нормативні документи на інформаційних ресурсах Університету, а й у всі інші можливі способи для максимального охоплення та досягнення високого рівня обізнаності цільової аудиторії з відповідних питань.

В результаті обговорення результатів анкетування на засіданні кафедри туризму та країнознавства прийнято наступні рішення та пропозиції (протокол № 4 від 21.11.2022 ):

1. Гаранту ОП повторно ознайомити здобувачів ВО з процедурою розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ та з положеннями Про запобігання та протидію булінгу (R DonNUET 02-08-2019) та Про процедури вирішення конфліктних ситуацій (R DonNUET 02-09-2019).

2. Гаранту ОП, викладачам, які забезпечують навчальний процес за ОП розглянути можливість включити до переліку тем циклу соціально-гуманітарних дисциплін питання щодо психологічних засад вирішення конфліктних ситуацій у середовищі професійного спілкування.

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі  «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіт

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі  «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, за змістом анкети SQ 5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу» проводилось у формі онлайн-опитування 17.10.2022 – 21.10.2022 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.

Можливості обирати дисципліни для вивчення, які надає Університет повністю влаштовують»  80% респондентів, «скоріше влаштовують» – 20 %. На питання «Чи є, на Вашу думку, знання, вміння й навички, які отримуються в Університеті, достатніми для Вашої майбутньої професійної діяльності?» 40% опитаних відповіли «так, достатні», 60% осіб – «скоріше достатні». На запитання «Наскільки особисто Вас задовольняє рівень викладання навчального матеріалу на лекціях?» 80% здобувачів відповіли «повністю задовольняє» – 80%, «скоріше задовольняє» – 20 %. На запитання «Наскільки особисто Вас задовольняє рівень викладання навчального матеріалу на семінарських і практичних заняттях?» 80% осіб обрали варіант відповіді «Повністю задовольняє», 20 % – «Скоріше задовольняє». 100% опитаних здобувачів відповіли, що  викладачі кафедри завжди інформують про організацію освітнього процесу з дисципліни щодо кількості модулів та годин у кожному з них, змісту та мети модулів, критеріїв оцінювання тощо». На запитання «Чи надають Вам викладачі вичерпну інформацію щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень?» всі опитані здобувачі вищої освіти надали відповідь «Так». 100% здобувачів зазначили зрозумілість критеріїв. 85% респондентів визначили, що критерії оцінювання знань, умінь і навичок, що застосовуються викладачами, відповідають реальним вимогам до якості підготовки, 15% – «скоріше задовольняють». 75% опитаних оцінили результативність занять як «висока», 25% – «скоріше висока». Можливості дистанційного вивчення навчальних дисциплін в  Університеті задовольняють 100% респондентів. 51% опитаних відповіли, що вони брали участь у науковій діяльності Університету впродовж навчання і вони на 100 % задоволені можливостями наукової діяльності в Університеті. 100% респондентів дали відповідь, що викладачі часто використовують під час викладання навчальних дисциплін ігрові та альтернативні методи навчання методи дискусії. Загальне враження від навчальних ресурсів, що використовуються в Університеті викладачами у процесі викладання дисциплін (підручники, посібники, тексти, відео та аудіо тощо) оцінюється респондентами від 6 до 8,2 балів за 10-бальною шкалою.

На запитання «Наскільки часто викладачі використовують під час викладання навчальних дисциплін групові проєкти?» отримано відповіді: застосування з різною періодичністю – 87% респондентів, 67 % опитаних відповіли «час від часу», що можна пояснити можливістю використовувати групове проєктування лише в певних навчальних дисциплінах; 13% респондентів вагалися з відповіддю. Застосування методу як Flipped Classroom було підтверджено 85% опитаних, 15% не змогли визначитися з відповіддю. Застосування методу Peer Learning підтверджено 100% респондентами. Пропозицій щодо покращення освітнього процесу в Університеті» опитані здобувачі не надали.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва запропоновано: викладачам навчальних дисциплін розширити застосування форм роботи, які спрямовані на групові методи роботи та творчу складову.

Студенти Університету Туган-Барановського на вебінарі з фінансового моніторингу

Магістри, які навчаються на освітніх програмах «Місцеві фінанси», «Місцеве самоврядування», «Облік і оподаткування» 30.11.2022 р. за допомогою платформи ZOOM мали змогу вдосконалити свої знання з фінансового моніторингу разом з д.е.н., професором, заслуженим економістом України, лектором Академії фінансового моніторингу Внуковою Н.М. на вебінарі «Міжнародні стандарти FATF і воєнний стан: антилегалізаційні виклики». Цей вебінар був присвячений Дню працівника системи фінансового моніторингу – святу, що відзначається в Україні 28 листопада. Цей день започаткований Президентом України Володимиром Зеленським, ураховуючи значний внесок працівників системи фінансового моніторингу в утвердження статусу України як надійного партнера міжнародної спільноти у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

В умовах воєнного стану Україна стикається з проблемами виконання вимог FATF, тому представлена доповідь набуває особливої актуальності і допомагає магістрам краще розуміти напрямки роботи системи фінансового моніторингу.

Про результати опитування за анкетою SQ_11 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам»

Про результати опитування за анкетою SQ_11 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_11 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 07.11.2022р. по 11.11.2022р. із використанням сервісу Microsoft Forms.

Виходячи із результатів опитування 80% опитаних вважають освітнє середовище в Університеті повністю безпечним для життя та здоров’я здобувачів вищої освіти.

Виходячи зі значень середніх оцінок, найвище респонденти оцінили реалізованість таких аспектів освітнього середовища, важливих для задоволення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти:

– питання здобувача вищої освіти ефективно вирішуються директором ННІ (5 балів);

– в Університеті забезпечується дотримання норм протипожежної безпеки (5 балів);

– інформація щодо проведення запланованих заходів в Університеті повністю доступна (5 балів).

Також, на рівні 4,6 балів здобувачі оцінили:

  • забезпечення на території Університету громадської безпеки і порядку;
  • стан приміщень для проведення занять та високий рівень оснащення сучасною технікою (мультимедійною, тощо);
  • систему інформаційно-консультативної підтримки здобувачів вищої освіти;
  • ефективні процедури врегулювання адміністрацією конфліктних ситуацій, пов’язаних із сексуальними домаганнями, дискримінацією та проявами корупційних дій;
  • стан доступності інформаційних ресурсів Університету за освітньою програмою «Місцеві фінанси»;
  • доступність Інтернет-ресурсів Університету для здобувачів вищої освіти;
  • забезпечення умов для реалізації права на освіту для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються за освітньою програмою, тощо.

Хоча низькі оцінки здобувачів даної освітньої програми за вказаними критеріями носять одиничний характер, тобто проблеми, що їх викликали, не носять системного характеру, однак мета загального удосконалення освітнього середовища і підвищення рівня задоволеності здобувачів вищої освіти вимагають посиленої уваги до цих критеріїв. Проте, під час опитування пропозицій щодо покращення організації освітнього середовища Університету від студентів не надійшло.

Практичне заняття з дисципліни «Основи кондиціювання повітря» в Університеті Туган-Барановського

Проведення практичного заняття з дисципліни «Основи кондиціювання повітря» на тему «Тепломасообмінні процеси під час кондиціювання повітря в холодильних камерах плодоовочесховища» відбулося 22 листопада 2022 року із залученням технічного представника ТОВ «СЕРВИС 24» Савустьяна С.М.

Практичне заняття відвідали студенти спеціальностей 133 «Галузеве машинобудування» і 142 «Енергетичне машинобудування», першого (бакалаврського) рівня, завідувач кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання Омельченко О.В., викладачі Цвіркун Л.О., Перекрест В.В.

На практичному занятті було зазначено, що для камер зберігання овочів та фруктів вкрай важливим є регулювання необхідної вологості задля зниження швидкості висушування продукції, яка зберігається. Для удосконалення технології зберігання овочів та фруктів, раціональних способів зниження втрат продуктів було розглянуто тепломасообмінні процеси, що відбуваються в овочесховищах.

Савустьян С.М. звернув увагу, що поточні параметри мікроклімату в сховищах залежать від великої кількості чинників, багато з яких є змінними, що пов’язане зі змінами в часі біологічного середовища і мінливістю температури, вологовмісту, швидкості руху, тиску зовнішнього повітря тощо. Розглянуто холодильне та вентиляційне обладнання, яке підтримує в холодильній камері оптимальну температуру і рівень вологості. Сконцентровано увагу на тому, що під час зберігання, необхідно враховувати особливості кожного продукту та їх сумісність при короткостроковому і тривалому зберіганні; режими зберігання визначені температурою, відносною вологістю і швидкістю руху повітря мають бути постійні та рівномірно розподілені по об’єму камери.

Заняття супроводжувалося влучно підібраним різноманітним презентаційним матеріалом, фактами, прикладами, які демонстрували ясність викладу матеріалу. Ефективність заняття була зумовлена вдалою комбінацією застосовування прийомів, а саме розповіді, пояснення, коментування, що дозволило зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття.

Університет Туган-Барановського інформує: онлайн-марафон “About.Освіта”

ШАНОВНІ БАТЬКИ, ДОСИТЬ ШУКАТИ, У ЯКИЙ ВУЗ ВСТУПИТИ ВАШІЙ ДИТИНІ!

Більше НЕ треба моніторити сайти університетів чи коледжів, аби дізнатися, які спеціальності там є, які майстерні та що потрібно для вступу на бюджет.

Ми зібрали всю інформацію щодо економічних, технічних, юридичних та гуманітарних спеціальностей міста в одному заході – онлайн-марафоні “About.Освіта”.

На Вас чекають:
✅Онлайн-зустрічі із закладами освіти Кривого Рогу
✅Ексклюзивні вебінари з вибору майбутньої професії/спеціальності
✅Розіграші подарунків
І багато іншого!

Дата заходу: 28.11 – 03.12
Місце: онлайн, через платформу Microsoft Teams
Захід безкоштовний

Отримайте детальний розклад виступу закладів після реєстрації за посиланням:
https://cutt.ly/vNJYB5B

About.Освіта – унікальний шанс дізнатися відповіді про все, що хвилює старшокласників та їх батьків!

Telegram: @about_osvita_bot
Номер телефону: 0678425698

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

 

Опитування щодо оцінки здобувачами вищої освіти навчального навантаження (SQ_4) стосувалось виявлення рівня задоволеності респондентів доступністю організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу, інформованості щодо різних аспектів навчального навантаження, обсягом навчального навантаження, термінами виконання різних видів робіт та проводилось у формі онлайн-опитування з 03.10.2022 р. по 07.10.2022  р. із використанням сервісу Microsoft Forms..

З огляду на порівняно вузьку тему опитування і подібність оцінюваних показників, анкета мала вигляд переліку критеріїв, які респонденти мали оцінити за 5-бальною шкалою (від «1» – «повністю не задовольняє» до «5» – «повністю задовольняє»).

Виходячи з середніх оцінок, найвище опитані здобувачі вищої освіти оцінили власну задоволеність такими аспектами навчального навантаження: оптимальність навчального навантаження в день з однієї дисципліни згідно з Вашим розкладом занять (4,9);  актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) (4,8); оптимальність лекційного навантаження в день (загальна кількість пар лекційних занять) згідно з Вашим розкладом занять (4,8); оптимальність навчального навантаження в день з однієї дисципліни згідно з Вашим розкладом занять (4,7); оптимальність термінів виконання календарного плану при написанні курсових робіт (проектів) (4,8);  рівень Вашої обізнаності щодо порядку та термінів здачі щодо видів робіт, які потрібно виконати (4,7);  рівень Вашої обізнаності щодо порядку та критеріїв оцінювання видів робіт, які потрібно виконати (4,7);

Найнижчі середні оцінки отримали такі аспекти навчального навантаження:  оперативність реагування адміністрації Університету на Ваші запити щодо навчального навантаження (4,4); оптимальність термінів виконання завдань самостійної роботи з навчальних дисциплін (4,4); оптимальність термінів виконання індивідуальних завдань з навчальних дисциплін (4,4); розклад занять (4,4).

Жоден з опитаних здобувачів вищої освіти не надав пропозицій щодо покращення навчального навантаження.

Таким чином, опитування здобувачів ОП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження свідчить, що здобувачів ВО оцінили обсяг навчального навантаження як скоріше оптимальний, час відведений на самостійну роботу та виконання індивідуальних завдань не повністю відповідає потребам здобувачів ВО, кількість аудиторного навантаження сприяє формуванню програмних результатів навчання.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва запропоновано: Гаранту ОП вжити заходів із додаткового інформування здобувачів вищої освіти щодо можливостей звертатись до представників адміністрації з власних питань та механізмів подання запитів до Дирекції; НПП, які викладають навчальні дисципліни на ОП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, провести моніторинг навчальних ресурсів, що використовуються, з метою визначення оптимальності термінів та обсягів виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань.

Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам

Про результати опитування за анкетою SQ_11 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_11 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 07.11.2022 по 11.11.2022 із використанням сервісу Microsoft Forms.

Здобувачам було запропоновано оцінити освітнє середовище Університету Туган-Барановського за 18 критеріями по шкалі від 1 до 5, де «1» – це найнижчий бал, а «5» – найвищий. Оцінки різноманітних аспектів задоволеності здобувачів отримали від респондентів «5» та «4» бали, що відповідає відповідям «повністю задоволений (задоволена)» та «скоріше задоволений (задоволена)».

За результатами аналізу анкет встановлено, що:

– 82,3% здобувачів ВО повністю задоволені освітнім середовищем в Університеті, яке є безпечним для життя та здоров’я здобувачів вищої освіти, 27,7% надали відповідь, що скоріше задоволені;

– 88,2% здобувачів ВО повністю задоволені оперативністю реагування Адміністрацію Університету на запити і потреби здобувачів вищої освіти щодо підвищення рівня безпеки навчання в Університеті, 11,8% – скоріше задоволені;

– 100% опитаних здобувачів ВО повністю задоволені рівнем дотримання санітарно-гігієнічних норм Університеті;

– 100% здобувачів ВО повністю задоволені забезпеченням дотримання в Університеті норм протипожежної безпеки;

– 100% здобувачів ВО повністю задоволені забезпеченням на території Університету громадської безпеки і порядку;

– 82,3% здобувачів ВО повністю задоволені забезпеченням в Університеті доброго стану приміщень для проведення занять та високого рівня оснащення сучасною технікою, 27,7 % здобувачів ВО відповіли, що скоріше задоволені;

– 88,2% здобувачів ВО повністю задоволені ефективністю системи інформаційно-консультативної підтримки здобувачів вищої освіти в Університеті, 11,8% – скоріше задоволені;

– 94,1% здобувачів ВО повністю задоволені доступністю до інформаційних ресурсів за ОП програмі «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в Університеті, 5,9 % здобувачів ВО відповіли, що скоріше задоволені;

– 100% здобувачів ВО повністю задоволені доступністю Інтернет-ресурсів Університету для здобувачів вищої освіти;

– 100% здобувачів ВО повністю задоволені доступністю інформації щодо проведення запланованих заходів в Університеті;

– 94,1% здобувачів ВО повністю задоволені рівнем можливості потрапити на особистий прийом до директора ННІ, 0,9 % здобувачів ВО відповіли, що скоріше задоволені;

– 76,5% здобувачів ВО повністю задоволені ефективністю вирішення директором ННІ питань здобувачів ВО, 25,5 % здобувачів ВО відповіли, що скоріше задоволені;

– 82,3% здобувачів ВО повністю задоволені ефективністю наявної в Університеті система соціальної підтримки здобувачів вищої освіти, 27,7 % здобувачів ВО відповіли, що скоріше задоволені;

– 100% здобувачів ВО повністю задоволені створеними в Університеті умовами для реалізації права на освіту для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються за освітньою програмою;

– 100% здобувачів ВО повністю задоволені рівнем доступності в Університеті інформації щодо реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами;

– 100% здобувачів ВО повністю задоволені якістю інфраструктури для людей з особливими потребами;

– 76,5% здобувачів ВО повністю задоволені оперативністю Адміністрації Університету у вирішенні питань здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами, 25,5 % здобувачів ВО відповіли, що скоріше задоволені;

– 100% здобувачів ВО повністю задоволені наявними в Університеті ефективними процедурами врегулювання адміністрацією конфліктних ситуацій, пов’язаних із сексуальними домаганнями, дискримінацією та проявами корупційних дій.

Таким чином, результати опитування здобувачів ВО ОП «Туризм» (анкета SQ_11) дозволяють зробити висновок про високий рівень їх задоволеності механізмами освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки, а також освітнім середовищем, створеним у ЗВО.

В результаті обговорення результатів анкетування на засіданні кафедри туризму та країнознавства (протокол № 4 від 21.11.2022 р.) прийнято рішення продовжувати комунікацію зі студентами щодо з’ясування їх потреб та інтересів щодо зручності, безпечності та якості освітнього середовища. У разі виникнення конкретних побажань здобувачів спряти їх врахуванню.

Опитування здобувачів ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження.

Опитування здобувачів ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження.

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_4 «Опитування здобувачів вищої освіти (фокус-груп) щодо навчального навантаження» проводилось у формі онлайн-опитування із використанням сервісу Microsoft Forms. В опитуванні у період з 03.10.2022 р. по 07.10.2022 р. взяли участь здобувачі ВО денної і заочної форми здобуття вищої освіти, що навчаються за ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

За результатами анкетування встановлено:

– доступність організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу за шкалою від 1 до 5, де «1» – «повністю не задовольняє, «5» – «повністю задовольняє», 57% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 19% здобувачів ВО оцінили на 4 бали; 24% – 3 бали;

– оперативність реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження 62% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 24% здобувачів ВО оцінили на 4 бали, 14% здобувачів ВО – на 3 бали;

– актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) 62% здобувачів ВО оцінила на 5 балів, 28% здобувачів ВО оцінили на 4 бали, 10% здобувачів ВО – на 3 бали;

– рівень обізнаності щодо норм навчального навантаження (одиниця навчального навантаження, кількість годин в кредиті, кількість кредитів в семестрі, навчальному році тощо) 57% здобувачів ВО оцінила на 5 бали, 29% здобувачів ВО оцінили на 4 бали; 14% здобувачів ВО – на 3 бали;

– 76% здобувачів обізнані щодо видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни;

– повністю задоволеними достатністю часу для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін є 43% здобувачів ВО, 57% є скоріше задоволеними та задоволеними;

– 57% респондентів оцінили свій рівень обізнаності щодо порядку та термінів здачі робіт, порядку та критеріїв оцінювання видів робіт, які потрібно виконати на 5 балів, 38% здобувачів ВО оцінили на 4 бали, 5% – на 3 бали.

Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування (протокол № 4 від 31.10.2022). За результатом анкетування запропоновано:

1. впровадити регулярні консультації щодо норм навчального навантаження;

2. переглянути терміни виконання календарного плану при написанні самостійних робіт;

3. на початку кожного семестру визначати чіткі терміни для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін.