Контакти
50005 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16.
Телефон: +38 (068) 684 – 46 – 59
Email: office@donnuet.edu.ua
Приймальна комісія
- +38 (068) 222 – 60 – 54
- http://vstup.donnuet.edu.ua/
50005 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16.
Телефон: +38 (068) 684 – 46 – 59
Email: office@donnuet.edu.ua
Приймальна комісія
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП barabanova@donnuet.edu.ua Барабанова В.В., к.e.н.
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми«Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування».
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП bohatyryova@donnuet.edu.ua Богатирьова Г.А., к.пeд.н.
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми
«Публічне управління та адміністрування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування».
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП bondarenko_oo@donnuet.edu.ua Бондаренко O.O., к.e.н.
До громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх та зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
Мова та література (англійська, німецька). Переклад (перший рівень вищої освіти)
Германська філологія (англійська, німецька). Переклад (другий рівень вищої освіти)
Прикладна лінгвістика та переклад (Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів просимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: ostapenko@donnuet.edu.ua
Пропонуємо для обговорення освітньо – професійну програму «Організація обліку та оподаткування» магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування».
Зауваження та пропозиції прохання надсилати на електронну пошту: shevchenko@donnuet.edu.ua.
Пропонуємо для громадського обговорення проєкти освітньо – професійних програм за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»:
«Фінанси, банківська справа, страхування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
«Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Зауваження та пропозиції до проєктів прохання надсилати до 28.06.2023р. на електронну пошту: nieizviestna@donnuet.edu.ua.
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
181 “Харчові технології” (перший рівень освіти освіти)
241 “Готельно-ресторанна” (перший рівень освіти освіти)
076 “Підприємництво та торгівля” (перший рівень освіти освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: nicolaichuk@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
051 «Економіка» (перший рівень вищої освіти)
051 «Економіка» (другий рівень вищої освіти)
292 «Міжнародні економічні відносини» (перший рівень вищої освіти)
292 «Міжнародні економічні відносини» (другий рівень вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: bocharova@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
Проєкт ОП Туризм за спеціальністю 242 Туризм і рекреація (перший бакалаврський рівень ВО)
Проєкт ОП Туризм за спеціальністю 242 Туризм і рекреація (другий магістерський рівень ВО)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: gorina@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
133 «Галузеве машинобудування» (перший рівень вищої освіти)
142 «Енергетичне машинобудування» (перший рівень вищої освіти)
133 «Галузеве машинобудування» (другий рівень вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: ido@donnuet.edu.ua
СТРАТЕГІЯ
РОЗВИТКУ ДОНЕЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
імені МИХАЙЛА ТУГАН-БАРАНОВСЬКОГО
НА 2021-2025 рр.
Готуємо з Університетом Туган-Барановського
/in Новини /by adminПОВІТРЯНІ МЕРЕНГИ від студентів спеціальностей «Харчові технології» та «Готельно-ресторанна справа»
На дворі вирує Соvid-19, у розпалі карантинні обмеження, але це не впливає на оволодіння премудростями кондитерського та пекарського мистецтва студентами спеціальностей «Харчові технології» та «Готельно-ресторанна справа». На власних кухнях, під чуйним керівництвом викладачів кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва Сімакової Ольги Олександрівни та Пусікової Олени Анатоліївни в режимі «он-лайн», хлопці та дівчата продовжують відшліфовувати свою майстерність.
Лабораторні заняття у студентів груп: ХТ-20, ХТ-19, ХТ-18, ГРС-20, ГРС-19 з приготування меренги в рамках дисципліни «Основи кондитерського та пекарського мистецтва».
Меренга (безе) – збиті з цукром яєчні білки, запечені в духовці; французький десерт, існує також в італійській та швейцарській варіаціях. Меренга – це не тільки висушені в духовці безе, але й повітряний прошарок для торта, основа для бісквітних коржів, суфле, мусу та легкого крему, чудовий декор для маффінів, капкейків та інших десертів. Тому збивати білки із цукром правильно потрібно вміти всім. Знаючи всі правила і тонкощі технології, можна легко впоратися не тільки з безе, але й освоїти приготування французьких макаронс, «Київського» торта та десерту «Павлова», навчитися пекти хрумкі коржі, готувати повітряні прошарки та всілякі декоративні трояндочки.
Бажаємо студентам завжди бути в пошуку нових задумів і ідей, ніколи не розлучатися з натхненням, з кожним днем наповнюючи цей світ своїми чудовими шедеврами і приголомшливими роботами!
Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Галузеве машинобудування»
/in Новини /by adminОпитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Галузеве машинобудування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей проводилось у формі онлайн-опитування методом анкетування (анкета SQ 3) із використанням сервісу Microsoft Forms.
На запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? 1. Оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії» отримано результати, що узагальнено у табл. 1.
Таблиця 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? 1. Оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії?»
У продовження анкетування передбачено надання відповіді на запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? 2. Формування, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті»
Із 10 респондентів відповіді розподілилися наступним чином:
У відсотковому виразі співвідношення складає 90% до 10 %.
На запитання «Наскільки, на Вашу думку, було досягнуто такі цілі практики, яку Ви проходили? студенти продемонстрували таку відповідь: скоріше досягнуто – 4, досягнуто повністю – 6.
Комплексне питання стосувалось типових труднощів, з якими респонденти могли зіткнутись при проходженні практики (табл.1).
Таблиця 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Чи доводилось Вам зіткатися при проходженні практики з труднощами?», осіб
0
0
0
0
Серед запропонованих варіантів можливих труднощів більшість було позначено як такі, з якими респонденти не зустрічались при проходженні практики.
У наступному блоці з двох питань респондентам пропонувалось оцінити в цілому свою взаємодію з керівниками практики (від Університету та від підприємства (cоб’єкта господарювання)) за шкалою від 1 до 10, де 1 – «повністю не задоволена(ний), 10 – «повністю задоволена(ний)».
Відповіді на обидва питання відображають значний рівень задоволеності здобувачів вищої освіти щодо організації консультування та взаємодією з керівниками практики.
Відповідаючи на питання «Як Ви вважаєте, чи достатньою є тривалість практики для досягнення її цілей та завдань?» 10 респондентів обрали варіант відповіді «Так, тривалість практики є достатньою».
На виявлення особливостей сприйняття результатів практики здобувачами вищої освіти було спрямоване питання, що містило пари протилежних за змістом тверджень щодо вибору професії, достатності отриманих знань, корисності практики для розуміння вимог професії та результативності практики загалом. Респонденти мали обрати твердження, що, на їх думку, найбільше підходять (табл. 2).
Таблиця 2 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «З якими твердженнями щодо практики, яку Ви проходили, Ви згодні?», осіб
Студенти обрали позитивні твердження із запропонованих варіантів, правильності обрання професії та формального консультативного підходу керівника від бази практики.
На оцінку загальної задоволеності від проходження практики було спрямовано також питання щодо бажання респондентів пройти практику у тій же самій організації (підприємстві) ще раз.
Більшість опитаних здобувачів вищої освіти обрали варіант відповіді «Так, хотів (хотіла) б» (6 респондентів) та «Скоріше так» (2 респондента), «Скоріше ні» (1 респондент). Обрав негативний варіант відповіді «Ні, не хотів» – 1 респондент.
Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:
– рівень задоволеності респондентів оцінюваними аспектами проходження практики є переважно високим;
– рівень досягнення основних цілей практики респонденти оцінили як високий;
– більшість з типових труднощів при проходженні практики опитані здобувачі вищої освіти позначили як такі, з якими вони не зіткались;
– респонденти продемонстрували значний рівень задоволеності взаємодією з керівниками практики (як від Університету, так і від підприємства);
– серед запропонованих тверджень для опису результатів практики більшість респондентів обрали «позитивні» твердження із запропонованих варіантів;
– більшість опитаних здобувачів вищої освіти обрали варіанти відповіді «Так, хотів (хотіла) б» та «Скоріше так» стосовно бажання пройти практику на тому ж підприємстві (організації) ще раз.
За результатом анкетування групою забезпечення запропоновано:
1, При взаємодії з керівниками практики від суб’єктів господарювання (баз практики) звертати увагу на необхідність створення умов для повноцінного засвоєння здобувачами вищої освіти вимог практичної діяльності.
П ДонНУЕТ 05.02-01-2020 враховувати побажання здобувачів ВО, які мають можливість самостійно, за погодженням із керівником групи забезпечення освітньої програми, підбирати для себе базу практики для набуття практичних навичок.
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на ОП «Енергетичне машинобудування»
/in Новини /by adminОпитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Енергетичне машинобудування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження (фокус-груп) у формі онлайн-опитування методом анкетування (анкета SQ4) із використанням сервісу Microsoft Forms.
На комплексне запитання «Доступність організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу графік організації навчального процесу, розклад занять, навчальний план, індивідуальний план)» отримані результати було зведено в таблицю 1.
Таблиця 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Доступність організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу
(графік організації навчального процесу, розклад занять, навчальний план,
індивідуальний план)», осіб
Відповідаючи на питання «Оперативність реагування адміністрації Університету на Ваші запити щодо навчального навантаження» де «1» – «повністю не задовольняє», а «5» – «повністю задовольняє» відповіді респондентів розділилися таким чином: «3» – 2 студенти, «4» – 3 студенти, «5» – 5 студентів.
На наступне запитання «Актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо), де «1» – «повністю не задовольняє», «5» – «повністю задовольняє», студенти відповіли («4» – 4 студенти, «5» – 6 студентів).
Респонденти показують задоволеність оперативним реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження та актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо).
На комплексне запитання щодо рівня обізнаності норм навчального навантаження, видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни, загального навчального навантаження в день тощо, отримані результати було зведено в таблицю 2.
Таблиця 3 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на комплексне запитання щодо рівня обізнаності норм навчального навантаження, видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни, загального навчального навантаження в день тощо, осіб
Відповіді показують, що студенти обізнані щодо видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни та норм навчального навантаження (одиниця навчального навантаження, кількість годин в кредиті, кількість кредитів в семестрі, навчальному році тощо).
На комплексне запитання «Оптимальність навчального навантаження» отримані результати було зведено в таблицю 3.
Таблиця 3 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на комплексне запитання «Оптимальність навчального навантаження», осіб
На запитання «Достатність часу для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін», де «1» – «повністю не задовольняє», «5» – «повністю задовольняє» студенті відповіли наступними чином: «4» – 5 респондентів, «5» – 5 респондентів.
«Ваші пропозиції щодо покращення навчального навантаження студентів Університету»:
більше проекторних показів – 1 респондент;
більше пар зранку, менше увечері – 1 респондент;
відсутні – 2 респондент;
все добре – 21 респондент;
нема – 4 респондент.
Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:
– студентам користуються доступною для них інформацією (організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу, графіком організації навчального процесу, розкладом занять, навчальним план, індивідуальним план);
– респонденти показують задоволеність оперативним реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження та актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) ;
– студенти обізнані щодо норм навчального навантаження, видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни, загального навчального навантаження в день тощо;
– оптимальність навчального навантаження задовільняє студентів, що свідчить про активну пізнавальну діяльність у процесі самостійної роботи та виконані індивідуальних завдань з навчальних дисциплін.
Викладачі Університету Туган-Барановського на Дніпровському економічному форумі
/in Новини /by admin18 листопада 2021 року викладачі кафедри технологій у ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва Університету Туган-Барановського Ніколайчук О.А. та Приймак Н.С. взяли участь у Дніпровському економічному форумі у м. Дніпро.
Форум організовано Днпропетровською обласною державною адміністрацією та Дніпропетровською торгово-промисловою палатою.
Місія DEF – активна робота з інвесторами, комплексний підхід до питань національного та регіонального розвитку, побудова ефективного діалогу між бізнесом, державою та міжнародними партнерами; допомога підприємцям Дніпропетровської області та України в набутті актуальних знань і встановленні нових ділових контактів.
Захід розпочала пленарна панель “Українська і світова економіка: стимули зростання після пандемії”, у якій взяли участь у якості спікерів:
Далі обговорювали стратегії бізнесу у часи невизначеності, ефективне урядування та шляхи реалізації потенціалу України.
Дякуємо Криворізькому представництву Дніпропетровської торгово-промислової палати за можливість взяти участь у заході!
Результати анкетного опитування за формою SQ_4«Опитування здобувачів вищої освіти щодо навчального навантаження»
/in Новини /by adminРезультати анкетного опитування за формою SQ_4«Опитування здобувачів вищої освіти щодо навчального навантаження»
У опитуванні за анкетою форми SQ_4, що проводилось перед початком семестрового контролю, взяли участь здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми «Ресторанні технології» за спеціальністю 181 «Харчові технології».
За цією формою здобувачам вищої освіти – учасникам анкетного опитування пропонувалось за кожним критерієм навчального навантаження в Університеті виставити оцінки за 5-бальної шкалою, де «1» – «повністю не задовольняє», «5» – «повністю задовольняє». У таблиці 1 представлено середні значення отриманих від респондентів оцінок.
Виходячи з середніхоцінок, здобувачівищоїосвіти, щоприймали участь в анкетуванні,найвищеоціниливласнузадоволеність такими аспектами навчальногонавантаження:
Найнижчукількістьбалівотримавкритерій «Розклад занять» – 3 бали.
П’ять критеріїв набрали однакову середню кількість балів – 4,1. Це наступні: графік організації навчального процесу, оптимальність термінів виконання індивідуальних завдань з навчальних дисциплін, достатність часу для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін, оптимальність термінів виконання календарного плану при написанні курсових робіт (проєктів), рівень обізнаності щодо порядку та термінів здачі щодо видів робіт, які потрібно виконати.
Два критерії здобувачі оцінили в середньому на 4 бали. Серед них «Рівень обізнаності щодо норм навчального навантаження (одиниця навчального навантаження, кількість годин в кредиті, кількість кредитів в семестрі, навчальному році тощо)» та «Оптимальність термінів виконання завдань самостійної роботи з навчальних дисциплін».
Інші сім критеріїв респонденти оцінили в середньому від 3,4 до 3,9 балів, а саме: навчальний план – 3,9; індивідуальний план – 3,9; актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) – 3,9; оптимальність навчального навантаження в день з однієї дисципліни згідно з Вашим розкладом занять – 3,8; оптимальність частки самостійної роботи з навчальних дисциплін – 3,6; оптимальність загального навчального навантаження в день (загальна кількість навчальних пар) згідно з Вашим розкладом занять – 3,5; оптимальність лекційного навантаження в день (загальна кількість пар лекційних занять) згідно з Вашим розкладом занять – 3,4.
Додаткових пропозицій щодо покращення навчального навантаження студентів Університету від учасників анкетного опитування не надійшло.
Отже, за результатами анкетування, можна зробити висновок, що 10 з вісімнадцяті критеріїв респонденти оцінили як добрі, решту – як задовільні. На жаль, здобувачів не влаштовує розклад, загальна кількість пар лекційних занять, загальна кількість навчальних пар. В той же час респонденти добре обізнані щодо видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни, а також порядку та критеріїв оцінювання видів робіт, які потрібно виконати.
Групою забезпечення ОП «Ресторанні технології» запропоновано:
Готуємо з ННІ бізнесу та гостинності Університету Туган-Барановського
/in Новини /by adminСтуденти ННІБГ вивчають дисципліну “Основи кулінарії”. Студенти в теорії та на практиці вивчають основи кулінарного мистецтва.
Під керівництвом викладачів кафедри економіки та бізнесу, доцента Слащевої Аліни Вячеславівни та асистента Зирянова Владислава Вікторовича, студенти набувають вмінь та навичок підготовки сировини до виробництва страв і виробів.
Практичне заняття у студентів груп ГРС-20 та ПТБД-20 на тему «Механічна кулінарна обробка овочів та приготування напівфабрикатів» відбулося у онлайн форматі.
При підготовці до практичного заняття було теоретично розглянуто: інвентар для нарізання овочів, кулінарні особливості французької та японської нарізки овочів, фігурні способи нарізання овочів, основи карвінгу.
Практичне завдання полягало у відпрацюванні способів французької нарізки овочів (батоне, бланкет, жульєн, файн-жульєн, брюнуа, сизлє, крудіте, рондель, емансе, облік, мірпуа, пейзан, нуазет, дюшес, турне, конкасе) та технік нарізання шифонад, гофре, флуте, турне, фанінг.
Враховуючи карантинні обмеження, студенти відпрацьовували навички в онлайн режимі під керівництвом викладачів, а потім презентували результати роботи в групі, продемонтувавши свою креативність та кулінарні таланти.
Університет Туган-Барановського пам’ятає: День Гідності та Свободи
/in Новини /by adminУніверситет Туган-Барановського пам’ятає: 21 листопада – День Гідності та Свободи.
Свято приурочене двом революціям, які відбулися в Україні на початку XXI століття: Помаранчевій революції 2004 року та Революції Гідності 2013 року.
Читайте також: Документальний фільм до Дня гідності і свободи
Пам’ятну дату запровадили з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження й донесення до сучасного та майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події, які мали місце в Україні на початку XXI століття.
Університет Туган-Барановського бажає мирного неба над українською землею, родинного добробуту і злагоди, незламної віри у щасливе майбутнє України та впевненості у завтрашньому дні.
Працівники ННІ бізнесу та гостинності на вебінарах «LEVEL UP разом з REIKARTZ»
/in Новини /by adminБезперервно професійно розвиваються науково-педагогічні працівники ННІ бізнесу та гостинності Університету Туган-Барановського.
У період з 18 по 31 жовтня, доцент кафедри економіки та бізнесу Слащева Аліна Вячеславівна успішно пройшла підвищення кваліфікації «LEVEL UP разом з REIKARTZ» в обсязі 30 годин від Reikartz Hotel Group http://hotelschool.com.ua/, однієї з найбільших вітчизняних готельних мереж.
Програма курсу з 6 вебінарів включала такі модулі:
🔸принципи роботи сучасної готельно-ресторанної мережі;
🔸стандарти служби прийому та розміщення;
🔸ресторанний комплекс: чек-ап роботи ресторану;
🔸організація служби хаускіпінг;
🔸основні показники ефективності готелю.
Спікери – топ-менеджери, роботодавці, фахівці-практики з багаторічним досвідом професійної діяльності, ефективного управління й лідерства в індустрії гостинності:
🔈Ірина Магалецька, керівниця відділу навчання Reikartz Hotel Group;
🔈Андрій Магалецький, Food & Beverages директор Reikartz Hotel Group;
🔈Юлія Горохова і Ірина Клуб – фахівчині з питань навчання та адаптації.
Набуті компетентності та отриманий практичний досвід Аліна Вячеславівна планує імплементувати у навчальний процес під час реалізації освітньо-професійної програми бакалаврського рівня спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа».
Дякуємо Reikartz Hotel Group за таку можливість підвищення кваліфікації для викладачів закладів вищої освіти, оскільки це – детермінанта організації якісного освітнього процесу.
Бібліотека Університету Туган-Барановського інформує: електронні видання з ресторанної справи
/in Новини /by adminДо Дня ресторану, бібліотека Університету Туган-Барановського пропонує перелік періодичних електронних видань з ресторанної справи.
Ресторатор – інформаційно-ділове видання https://uk.restorator.ua/magazine
Ukrainian food journal – науково-фахове видання http://ufj.nuft.edu.ua/index.html
Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації – наукове фахове видання за спеціальностями: 181 «Харчові технології», 241 «Готельно-ресторанна справа». http://restaurant-hotel.knukim.edu.ua/
Інновації та технології в сфері послуг і харчування – наукове видання http://itsf.chdtu.edu.ua/about
Готельний та ресторанний бізнес – інформаційно-ділове видання http://prohotelia.com/magazine/
Економіка та суспільство -наукове фахове видання. Спеціальності: 051 – Економіка; 071 – Облік і оподаткування; 072 – Фінанси, банківська справа та страхування; 073 – Менеджмент; 075 – Маркетинг; 076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; 241 – Готельно-ресторанна справа; 242 – Туризм; 292 – Міжнародні економічні відносини https://economyandsociety.in.ua/
Спеціальність “Готельно-ресторанна справа” Університету Туган-Барановського
/in Новини /by adminСьогодні, в День ресторану, Університет Туган-Барановського розкаже про освітньо-професійну програму “Готельно-ресторанна справа”. Про це у відео. Підписуйтесь на YouTube-канал Університету Туган-Барановського!