Опитування студентів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування»
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Фінанси, банківська справа та страхування» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ 5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу» проводилось у формі онлайн-опитування 08.06.2021 – 11.06.2021 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.
В опитуванні взяли участь 5 здобувачів ВО денної і заочної форми здобуття вищої освіти, що навчаються за ОП «Фінанси, банківська справа та страхування» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Читайте також: https://donnuet.edu.ua/opytuvannia-studentiv-spetsialnosti-finansy-bankivska-sprava-ta-strakhuvannia-5/
Таблиця 7 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Наскільки особисто Вас задовольняють можливості участі у науковій діяльності, наявні в Університеті?», осіб
Варіанти відповіді | Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді |
Повністю задовольняють | 3 |
Скоріше задовольняють | 2 |
Важко відповісти | 0 |
Загалом | 5 |
Отримані результати свідчать про необхідність визначення чинників, що заважають участі у науковій діяльності здобувачів вищої освіти, що навчаються на 1 курсі освітнього рівня «магістр».
Зведена інформація із розподілом відповідей 5 опитаних здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Фінанси, банківська справа та страхування» другого (магістерського) рівня вищої освіти узагальнена у табл. 8.
Таблиця 8 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Оцініть загальне враження від навчальних ресурсів (підручники, посібники, тексти, відео та аудіо тощо), які використовуються у процесі викладання дисциплін викладачами в Університеті, за наведеними критеріями», осіб
№
з/п |
Найменування критерію | Оцінка критерію | Середня оцінка | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
1 | 1 – Сучасні, 7 – Застарілі | 1 | 2 | 2 | 2,5 | ||||
2 | 1 – Цікаві, 7 – Нудні | 1 | 1 | 3 | 2,4 | ||||
3 | 1 – Різноманітні, 7 – Одноманітні | 1 | 3 | 1 | 2,7 | ||||
4 | 1 – Якісні, 7 – Неякісні | 2 | 2 | 1 | 2,3 | ||||
5 | 1 – Пізнавальні, 7 – Малоінформативні | 2 | 2 | 1 | 2,8 |
Наразі, відповіді респондентів переважно концентруються у позитивній частині шкали оцінок, однак їх розподіл відрізняється за різними критеріями, про що свідчить середня оцінка.