Опитування здобувачів ОП Туризм другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо дотримання академічної доброчесності та її популяризації
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Туризм» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_9 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо дотримання академічної доброчесності та її популяризації» проводилось у формі онлайн-опитування 05.04-16.04.2021р. із використанням сервісу Microsoft Forms.
В опитуванні взяли участь 6 здобувачів ВО денної і заочної форми здобуття вищої освіти, що навчаються за ОП «Туризм» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Відповідаючи на запитання «Як Ви вважаєте, виходячи з Вашого особистого досвіду, наскільки практика плагіату поширена серед студентів нашого Університету? (оберіть тільки один варіант відповіді)?», опитані здобувачі вищої освіти розділились наступним чином:
1 респондент обрав варіант відповіді «Важко відповісти», 1 респондент обрав варіант «До плагіату вдаються всі, але у певних ситуаціях (брак часу, занадто складні завдання тощо)»; 3 респондента обрали відповідь «Більшість студентів намагаються уникати плагіату при виконанні навчальних завдань або написанні наукових робіт»; 1 студент дав відповідь ствердну на питання «Наскільки я знаю, ніхто зі студентів не вдається до плагіату».
У табл. 3 систематизовано варіанти отриманих відповідей здобувачів вищої освіти на запитання «Чи знайомі ви з нормативними документами Університету щодо запобігання та виявлення плагіату?».
Таблиця 3 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання Чи знайомі ви з нормативними документами Університету щодо запобігання та виявлення плагіату?» осіб
Варіанти відповіді | Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді |
Важко відповісти | 1 |
Ні | 1 |
Так | 4 |
Скоріше так | 0 |
Скоріше ні | 0 |
Загалом | 6 |
Наведений розподіл обраних варіантів відповідей дозволяє стверджувати, що респонденти у більшості ознайомлені зі стандартами і процедурами дотримання академічної доброчесності в Університеті.