Опитування магістрів Університету Туган-Барановського ОП «Готельно-ресторанний бізнес»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Готельно-ресторанний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ 2 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації права на вибір навчальних дисциплін» проводилось у формі онлайн-опитування із використанням сервісу Microsoft Forms.

Дане опитування стосувалось виявлення оцінок здобувачів вищої освіти процедури та інших особливостей процесу вибору навчальних дисциплін, інформаційно-консультаційних можливостей, а також зацікавленості у навчанні за сертифікованими навчальними курсами Університету.

В опитуванні взяли участь 5 здобувачів ВО денної і заочної форми здобуття вищої освіти, що навчаються за ОП «Готельно-ресторанний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти.

 

Читайте також: https://donnuet.edu.ua/opytuvannia-mahistriv-universytetu-tuhan-baranovskoho-op-hotelno-restorannyj-biznes-3/

 

Респонденти зазначили (табл. 5), що, здійснюючи вибір навчальних дисциплін, найбільше враховують поради  викладачів (3 осіб), одночасно поради викладачів та одногрупників (2 особи).

 

Таблиця 5. Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Чиї поради Ви враховуєте при виборі навчальних дисциплін?», осіб

Поради при виборі навчальних дисицплін Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді
Викладачів; 3
Викладачів;Одногрупників; 2
Загалом 5

 

Враховуючи відповіді здобувачів ВО, доцільно акцентувати увагу керівника ОП, завідувача кафедри та НПП, які працюють на освітній програмі, на продовження позитивної практики інформування здобувачів вищої освіти щодо особливостей навчальних дисциплін, що підлягають вибору, та розміщення необхідної інформації на сайті Університету (робочі програми дисциплін) та сайті кафедри (анотації та презентації дисциплін).

При виборі дисциплін вільного вибору опитані здобувачів вищої освіти звертають увагу, в першу чергу, на безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією (середня оцінка 4,8), спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії (4,8) особу викладача (середня оцінка 4,8) та  практичну спрямованість дисципліни (середня оцінка 4,6) (табл. 6).

 

Таблиця 6. Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Оцініть значущість критеріїв, які Ви використовуєте при виборі дисциплін вільного вибору»

Критерії Розподіл оцінок, кількість виборів

(за шкалою від 1 до 5, де «1» ‑ «не має значення», а «5» ‑ «дуже важливий»)

Серед­нє зна­чення
  1 2 3 4 5
1. Назва дисципліни     1 3 1 4
2. Викладач, який буде вести дисципліну       1 4 4,8
3. Практична спрямованість дисципліни       2 3 4,6
4. Безпосередній зв’язок дисципліни з майбутньою професією       1 4 4,8
5. Спрямованість навчальної дисципліни на формування загальних компетентностей, які будуть потрібні у будь-якій професії       1 4 4,8
6. Легкість вивчення дисципліни та отримання оцінки за нею     1 2 2 4,2

 

Найменш значущі чинники – «легкість» дисципліни (4,2) та назва дисципліни (4).

Інших критеріїв самі здобувачі вищої освіти не вказали, хоча їм було надано таку можливість.

Наразі, відповіді респондентів переважно концентруються у високих значеннях  шкали оцінок, однак їх розподіл відрізняється за різними критеріями, про що свідчить середня оцінка.

143 разів прочитано