ОПИТУВАННЯ МАГІСТРІВ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «ЕКОНОМІКА ТРАНСФОРМАЦІЙ» ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ФОРМ, МЕТОДІВ НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ ВИМОГАМ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ
У жовтні 2021 р. було проведено анонімне опитування магістрів ОПП Економіка трансформацій щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу.
За результатами опитування установлено, що:
магістрів, які взяли участь у опитуванні (респондентів) |
задоволені рівнем викладання навчального матеріалу на лекціях, семінарських та практичних заняттях, знаннями, вміннями та навичками, які вони отримують в Університеті, вважають їх достатніми для їх майбутньої професійної діяльності; |
зазначають, що викладачі надають їм вичерпну інформації про організацію освітнього процесу з дисциплін, критеріїв оцінювання їх досягнень; | |
відзначають, що критерії оцінювання знань, умінь та навичок є для них зрозумілими, відповідають реальним вимогам до якості підготовки; процедури контролю забезпечують об’єктивну оцінку; | |
задоволені можливостями дистанційного навчання в Університеті; | |
респондентів |
зазначили, що вони беруть участь у науковій діяльності, їх задовольняє можливості участі у науковій діяльності, наявні в Університеті;
зазначили, що викладачі часто використовують під час викладання навчальних дисциплін метод дискусії; |
респондентів |
високо оцінюють результативність занять з точки зору досягнення їх цілей;
стверджують, що навчальні ресурси, що використовуються у процесі викладання дисциплін викладачами в Університеті є кісними, сучасними та цікавими; |
стверджують, що навчальні ресурси, що використовуються у процесі викладання дисциплін викладачами в Університеті є якісними, сучасними та цікавими; |
На засіданні кафедри економіки та міжнародних економічних відносин, що було присвячено обговоренню результатів анкетування, було прийнято рішення:
Продовжувати роботу щодо актуалізації контенту дисциплін.
Розглянути можливість щодо розширення інтерактивних форм та методів роботи на заняттях.
Активніше заохочувати здобувачів ВО до участі у науковій діяльності Університету.
Активніше застосовувати технології Peer Learning та Flipped Classroom під час викладання дисциплін.