OPEN-SPASE на кафедрі маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування
29 жовтні 2019 року буде проведено OPEN-SPASE СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО – МІФИ І РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ!!!
Якщо ви небайдужі до розвитку країни, до соціальних проблем людства та України, запрошуємо взяти участь у OPEN-SPASE, що буде проведений керівником програми «Консалтинг та маркетинг» КП «Інститут розвитку міста» Оксаною Лаже та викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування.
Адреса заходу: ауд .№ 314 ДонНУЕТ (Кривий Ріг, вул..Трамвайна, 16).
Основна мета заходу– залучити молодь міста до співпраці в межах соціального партнерства та розробки проектів соціальної реклами для міста та регіону.
Тематика тренінгу:
– визначення змісту поняття “соціальна реклама”;
– проекти соціальної в межах розвитку інфраструктури, транспорту, логістики (шлях від ідеї до макету);
– значущість соціальної реклами для сучасного соціуму.
Програма тренінгу:
10.00 -10.30 | Реєстрація | Реєстрація учасників тренінгу у форматі open spaсе |
10.30 -10.45 | Актуалізація проблематики заходу | Соціальна реклама тренд кретивної економіки
(виступ – презентація). Спікер: Оксана Лаже, керівник програми “Консалтинг та маркетинг” КП “Інститут розвитку міста Кривого Рогу “ |
10.45- 11.30 | Представлення напрямів тематики проектів та правил open spaсе | Соціальна реклама – особливості реалізації проектів в україні
(виступ – мотивація). Спікер: Гладкова Ірини, соціолог програми “Консалтинг та маркетинг” КП “Інститут розвитку міста Кривого Рогу ” КМР |
11.30 -12.00 | Обговорення формату заповнення протоколів open spaсе | Соціальна реклама – проектування формату, види та форми, (тренінг).
Модератори: Оксана Лаже, керівник програми “Консалтинг та маркетинг” КП “Інститут розвитку міста Кривого Рогу “КМР; Ірина Карабаза, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Наталя Іванова, доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування |
12.00 -13.00 | Обговорення ідей у малих групах. | Обговорення ідей, тем, проблем у малих групах.
Учасники переміщуються між групами та вирішують в якому обговоренні вони беруть участь та який формат представлення теми обирають (в процесі студенти спеціальності “маркетинг” здійснюють протоколювання) |
13.00 -13.30 | Кава брейк | Перерва на каву |
13.30.- 14.30 | Тиражування протоколів | Заповнення формулярів open spaсе |
Представлення планів дій малих груп та обговорення ідей | Презентація проектів учасників та обговорення ідей
Модератори: Оксана Лаже, керівник програми “Консалтинг та маркетинг” КП “Інститут розвитку міста”; Ірина Карабаза, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Наталя Іванова, доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування |
|
14.30 -15.00 | Обмін думками вручення сертифікатів | Підведення підсумків та нагородження учасників тренінгу
Модератор: Костянтин Касьяненко, директор КП “Інститут розвитку міста Кривого Рогу ” КМР |
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!