OPEN-SPASE на кафедрі маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування

29 жовтні 2019 року буде проведено OPEN-SPASE СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО – МІФИ І РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ!!!

Якщо ви небайдужі до розвитку країни, до соціальних проблем людства та України, запрошуємо взяти участь у OPEN-SPASE, що буде проведений керівником програми «Консалтинг та маркетинг» КП «Інститут розвитку міста» Оксаною Лаже та викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування.

Адреса заходу: ауд .№ 314 ДонНУЕТ (Кривий Ріг, вул..Трамвайна, 16).

Основна мета заходу– залучити молодь міста до співпраці в межах соціального партнерства та розробки проектів соціальної реклами для міста та регіону.

Тематика тренінгу:

– визначення змісту поняття “соціальна реклама”;

– проекти соціальної в межах розвитку інфраструктури, транспорту, логістики (шлях від ідеї до макету);

– значущість соціальної реклами для сучасного соціуму.

Програма тренінгу:

10.00 -10.30 Реєстрація Реєстрація учасників тренінгу у форматі open spaсе
10.30 -10.45 Актуалізація проблематики заходу Соціальна реклама тренд кретивної економіки

(виступ – презентація).

Спікер: Оксана Лаже, керівник програми “Консалтинг та маркетинг” КП “Інститут розвитку міста Кривого Рогу “

10.45- 11.30 Представлення напрямів тематики проектів та правил open spaсе Соціальна реклама – особливості реалізації проектів в україні

(виступ – мотивація).

СпікерГладкова Ірини, соціолог програми “Консалтинг та маркетинг” КП “Інститут розвитку міста Кривого Рогу ” КМР

11.30 -12.00 Обговорення формату заповнення протоколів open spaсе Соціальна реклама – проектування формату, види та форми, (тренінг).

Модератори: Оксана Лаже, керівник програми “Консалтинг та маркетинг” КП “Інститут розвитку міста Кривого Рогу “КМР;

Ірина Карабаза, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування

Наталя Іванова, доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування

12.00 -13.00 Обговорення ідей у малих групах. Обговорення ідей, тем, проблем у малих групах.

Учасники переміщуються між групами та вирішують в якому обговоренні вони беруть участь та який формат представлення теми обирають (в процесі студенти спеціальності “маркетинг” здійснюють протоколювання)

13.00 -13.30 Кава брейк Перерва на каву
13.30.- 14.30 Тиражування протоколів Заповнення формулярів open spaсе
Представлення планів дій малих груп та обговорення ідей Презентація проектів учасників та обговорення ідей

Модератори: Оксана Лаже, керівник програми “Консалтинг та маркетинг” КП “Інститут розвитку міста”;

Ірина Карабаза, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування

Наталя Іванова, доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування

14.30 -15.00 Обмін думками вручення сертифікатів Підведення підсумків та нагородження учасників тренінгу

Модератор: Костянтин Касьяненко, директор КП “Інститут розвитку міста Кривого Рогу ” КМР

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

298 разів прочитано