Делегація ДонНУЕТ відвідала панельну дискусію «Маркетинг територій – досвід успішної реалізації бренду міста»

Делегація працівників та студентів Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського відвідала 12 березня 2019 року панельну дискусія на тему «Маркетинг територій – досвід успішної реалізації бренду міста», що проводилася у ДК «Центральний» під егідою Управління економіки Криворізької міської ради та КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» Криворізької міської ради.

Спікерами панельної дискусії виступили Кшиштоф Лонтке (Директор відділу неінвестиційних проектів адміністрації м. Любліна (Республіка Польща); Андрій Полтавець (заступник міського голови); Агнєшка Вєхнік (Керівник сектору маркетингу м. Люблін (Республіка Польща); Тетяна Підпалько (начальник управління економіки Криворізької міської ради); Агата Патолета (Керівник управління з туризму м. Люблін (Республіка Польща).

Метою заходу було знайомство з актуальними практиками брендингу та маркетингу територій, підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості міського простору, ознайомлення з практиками формування позитивних соціальних взаємодій між членами громади, які дозволяють залучати і нарощувати ресурси для розвитку міста, сприяють процвітанню та добробуту.

У програмі панельної дискусії підіймалися теми для обговорення:

  • Особливості процесу та фактори успіху маркетингу міста;
  • Місто Люблін – успішний бренд;
  • Концепція бренду, слогану та логотипу, правила їх використання
  • Результати досліджень іміджу міста: переваги та проблеми;
  • Участь мешканців у формуванні та втіленні маркетингової стратегії міста.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

336 разів прочитано