Університет Туган-Барановського інформує: День молоді

Університет Туган-Барановського інформує: 10 листопада відзначається День молоді.

Адміністрація Університету вітає активну молодь зі святом! Бажаємо натхнення, успіхів у справах і ділах, перемоги України та ваших власних перемог! Зі святом!

Підписуйтесь на YouTube-канал Університету Туган-Барановського, залишайте ваші коментарі, вподобайки та діліться з друзями.

Університет Туган-Барановського інформує: День бухгалтерії

Університет Туган-Барановського інформує: 10 листопада відзначається Міжнародний день бухгалтерії. В Україні відзначають своє професійне свято двічі на рік: у липні та листопаді.

Вітаємо з професійним святом колектив бухгалтерів Університету Туган-Барановського! Вдячні за те, що ви робите, в такі складні для України часи!

Єднаємось! Переможемо!

Про результати опитування за анкетою SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 25.09.2023 р. по 30.09.2023 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.

За результатами анкетування встановлено, що:

– 100% опитаних здобувачів ВО повністю влаштовують можливості обирати дисципліни для вивчення, які надає університет;

– 50% опитуваних здобувачів ВО стверджує, що знання, вміння й навички, які отримуються в Університеті є достатніми для їх майбутньої професійної діяльності, 50% опитуваних вважають відповідні знання та вміння скоріше достатніми;

– 100% респондентів стверджує, що їх повністю задовольняє рівень викладання навчального матеріалу на лекціях;

– 100% опитуваних студентів зазначило, що їх повністю задовольняє викладання навчального матеріалу на семінарських і практичних заняттях;

– на думку здобувачів ВО, які взяли участь у анкетуванні, найбільш ефективними з точки зору засвоєння навчального матеріалу є наступні форми роботи на заняттях: «брати участь в обговореннях», «виконувати творчі, нестандартні завдання», «брати участь у розробці різного роду проектів і реалізовувати їх», «брати участь у групових формах роботи», «розв’язувати проблемні завдання, доходити самостійних висновків»;

– 100% опитуваних здобувачів ВО зазначило, що викладачі здійснюють інформування про організацію освітнього процесу з дисципліни щодо кількості модулів та годин у кожному з них, змісту та мети модулів, критеріїв оцінювання тощо;

– 100% респондентів стверджує, що викладачі надають вичерпну інформацію щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень;

– 100% здобувачів ВО зазначило, що їм повністю зрозумілі критерії оцінювання знань, умінь і навичок, що застосовуються викладачами та підтвердили, що відповідні критерії відповідають реальним вимогам до якості підготовки;

– 100% студентів підтвердило, що їм завжди зрозумілі цілі, що ставляться на занятті;

– 50% опитуваних надало відповідь, що загальна результативність занять з точки зору досягнення їх цілей є високою, тоді як 50% оцінило результативність як скоріш висока;

– 50% здобувачів ВО зазначило, що на їх погляд забезпечується об’єктивна оцінка рівня їх академічних досягнень чинними процедурами контролю, тоді як 50% визначило рівень скоріше забезпечується;

– можливості дистанційного вивчення навчальних дисциплін, які надає Університет повністю задовольняє 100% студентів;

– 100% опитуваних надало відповідь, що вони брали участь в науковій діяльності в Університеті раніше та беруть зараз та їх повністю задовольняють можливості участі у науковій діяльності, наявні в Університеті;

– 100% опитуваних студентів зазначило, що викладачі використовують під час викладання навчальних дисциплін групові проекти часто або час від часу.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри фінансів, обліку та оподаткування прийняті наступні рішення:

1) НПП, які викладають дисципліни на освітній програмі, на першому занятті більше приділити увагу оцінці рівня академічних досягнень здобувачів ВО чинними процедурами контролю;

2) гаранту ОП «Місцеві фінанси» продовжувати позитивну практику залучення здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти, до участі у науковій діяльності, що підвищить їх рівень академічних досягнень.

Про результати опитування за анкетою SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу»

Про результати опитування за анкетою SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 17.10.2022 р. по 21.10.2022 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.

За результатами анкетування встановлено, що:

– переважну більшість здобувачів ВО (80%) повністю влаштовують можливості обирати дисципліни для вивчення, які надає університет;

– 60% опитуваних здобувачів ВО стверджує, що знання, вміння й навички, які отримуються в Університеті є достатніми для їх майбутньої професійної діяльності, 20% опитуваних вважають відповідні знання та вміння скоріше достатніми і 20% скоріше недостатніми;

– 80% респондентів стверджує, що їх повністю задовольняє рівень викладання навчального матеріалу на лекціях, відповідно 20% обрали відповідь «скоріше задовольняє»;

– 60% опитуваних студентів зазначило, що їх повністю задовольняє викладання навчального матеріалу на семінарських і практичних заняттях і 40% обрали відповідь «скоріше задовольняє»;

– на думку здобувачів ВО, які взяли участь у анкетуванні, найбільш ефективними з точки зору засвоєння навчального матеріалу є наступні форми роботи на заняттях: «брати участь в обговореннях», «виконувати творчі, нестандартні завдання», «брати участь у розробці різного роду проектів і реалізовувати їх», «брати участь у групових формах роботи», «розв’язувати проблемні завдання, доходити самостійних висновків»;

– 100% опитуваних здобувачів ВО зазначило, що викладачі здійснюють інформування про організацію освітнього процесу з дисципліни щодо кількості модулів та годин у кожному з них, змісту та мети модулів, критеріїв оцінювання тощо;

– 100% респондентів стверджує, що викладачі надають вичерпну інформацію щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень;

– 60% здобувачів ВО зазначило, що їм повністю зрозумілі критерії оцінювання знань, умінь і навичок, що застосовуються викладачами та підтвердило, що відповідні критерії відповідають реальним вимогам до якості підготовки і 40% обрали відповідь «скоріше зрозумілі»;

– 60% студентів підтвердило, що їм завжди зрозумілі цілі, що ставляться на занятті, 40% стверджує, що цілі зазвичай зрозумілі;

– 60% опитуваних надало відповідь, що загальна результативність занять з точки зору досягнення їх цілей є високою, тоді як 40% оцінило результативність як скоріш висока;

– 60% здобувачів ВО зазначило, що на їх погляд забезпечується об’єктивна оцінка рівня їх академічних досягнень чинними процедурами контролю, тоді як 40% визначило рівень скоріше забезпечується;

– можливості дистанційного вивчення навчальних дисциплін, які надає Університет повністю задовольняє 80% студентів, 20% надало відповідь «скоріше задовольняють»;

– 20% опитуваних надало відповідь, що вони брали участь в науковій діяльності в Університеті раніше, але припинили, 20% респондентів стверджує, що брали участь раніше та беруть зараз та їх повністю задовольняють можливості участі у науковій діяльності, наявні в Університеті, проте 60% не брали участь у науковій діяльності взагалі;

– 100% опитуваних студентів зазначило, що викладачі використовують під час викладання навчальних дисциплін групові проекти часто або час від часу.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри фінансів, обліку та оподаткування прийняті наступні рішення:

  • НПП, які викладають дисципліни на освітній програмі, на першому занятті більше приділити увагу критеріям оцінювання знань, умінь та навичок здобувачів;
  • гаранту ОП «Місцеві фінанси» продовжувати позитивну практику залучення здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти, до участі у науковій діяльності, що підвищить їх рівень академічних досягнень.

Університет Туган-Барановського інформує: онлайн-марафон «About ОСВІТА» від АрселорМіттал Кривий Ріг

Онлайн-марафон «About ОСВІТА» від АрселорМіттал Кривий Ріг – це  допомога у виборі місця навчання та майбутньої професії!

Що буде?

  • Тиждень онлайн-зустрічей з представниками закладів освіти міста
  • Знайомство зі спеціальностями, на які можна вступати
  • Вебінари з вибору професії
  • Розіграші подарунків
  • Можливість задати питання з приводу навчання та професії

Дата заходу: 28.11 – 03.12

Місце: онлайн, через платформу Microsoft Teams

Реєструйтеся на онлайн-марафон «About ОСВІТА» аби першими дізнаватися деталі заходу 👇

https://forms.office.com/r/GjygTJDKJG

та долучайтеся до чат-боту у Telegramhttps://t.me/about_osvita_bot

Магістри Університету Туган-Барановського долучилися до вебінару «Пошук та аналіз патентної інформації» від Clarivate

Магістри ННІРГБТ взяли участь у практичному вебінарі «Пошук та аналіз патентної інформації» від Clarivate.

1 листопада 2022 р. здобувачі вищої освіти ОП «Ресторанні технології» ОС «магістр» ННІГРБТ в рамках вивчення дисципліни «Інтелектуальна власність та патентознавство» (лектор к. т. н., доцент Слащева Аліна Вячеславівна) взяли участь у вебінарі на тему «Пошук та аналіз патентної інформації», яку на платформі Webex проводила фахівець компанії Clarivate, к. б. н. Ірина Тихонкова.

Clarivate – це найвідоміша незалежна компанія, яка управляє базами даних, інформаційними системами та колекціями з інтелектуальної власності. На вебінарі мабутні магістри в області ресторанних технологій мали можливість засвоїти корисну інформацію щодо контенту, можливостей та особливостей використання патентної бази Derwent Innovаtions Index, однієї з 15 баз на платформі Web of Science.

Було визначено доступні варіанти пошуку й аналізу патентів та їх родин. Впевнені, що засвоєний матеріал вебінару стане у нагоді магістрам для майбутніх наукових розробок та написання кваліфікаційної роботи.

Університет Туган-Барановського інформує: радіодиктант національної єдності

Університет Туган-Барановського інформує: 9 листопада відзначається День української писемності та мови.

Традиційно, Університет Туган-Барановського бере участь у диктанті національної єдності. Радіодиктант національноїєдності у 2022 році відбудеться 9 листопада об 11:00 за Києвом. Долучитися до ньогоможуть усі охочі.

Авторка цьогорічного тексту – українська письменниця і режисерка, член Українського ПЕНу Ірина Цілик. Читатиме текст народна артистка, Герой України Ада Роговцева.

Приєднатися до написання всеукраїнського диктанту можна тут:

Єднаємось! Разом до Перемоги!

Кафедра економіки та бізнесу Університету Туган-Барановського запрошує на вебінар

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-барановського

Навчально-наукового інституту бізнесу та гостинності

Кафедра економіки та бізнесу

ЗАПРОШУЄ

  • 11 листопада 2022р. о 11.00 по Києву

На захоплюючий вебінар від лідера аналітики готельного ринку України компанії Hotel Matrix

  • Тема: Технологічні рішення Revenue Management для організації бізнес процесу в готелі.
  • Спікер: Міщенко Ольга Миколаївна, керівник проекту Hotel Matrix з двадцятирічним досвідом діяльності у готелях України від Криму до Трускавця. Hotel Matrix – програмна технологія бенчмаркінгу, яка дозволяє своєчасно регулювати ціну та отримувати більший дохід

Тривалість вебінару – 1 год. 20 хв

Посилання на зум конференцію: https://us05web.zoom.us/j/7238143659?pwd=MEdTdHE3MzJnVEVUUEZaNndWQ3ZqUT09

Ідентифікатор конференції: 723 814 3659

Код доступу до конференції: TKfdX4

Університет Туган-Барановського інформує: програма Завтра.UA

ПОДАВАЙСЯ НА ЗАВТРА.UA!

Отримай річну стипендію від програми Завтра.UA Фонду Віктора Пінчука!

Якщо ти студент 3-6 курсу денної форми навчання українського ЗВО, тоді подавай заявку на конкурс до 30 листопада 2022 року на сайті zavtra.in.ua

Презентація ZavtraUA_2022

Переможці отримують:

  •  3 727 гривень щомісяця протягом року
  • членство у найбільшій мережі талановитої молоді в Україні
  • участь у онлайн та офлайн заходах (форумах, публічних лекціях, таборах, тренінгах і т.д)
  • експертну, фінансову та інформаційну підтримку
  • досвід волонтерства на важливих світових подіях

ПОДАВАЙ ЗАЯВКУ ТА СТАВАЙ ПЕРЕМОЖЦЕМ!

Університет Туган-Барановського долучився до вебінару «Туристичний потенціал індустріального міста»

3 листопада 2022 р. відбувся вебінар «Туристичний потенціал індустріального міста (на прикладі Кривого Рогу)», організований кафедрою туризму та країнознавства Університету Туган-Барановського та КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу».

Ганна Літвінчук, начальниця відділу розвитку туризму КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу», гідеса розповіла про ресурсно-туристичний потенціал Кривого Рогу, співпрацю з підприємствами та міжнародними організаціями, а також стратегічне бачення розвитку туризму у місті.

Вебінар був організований задля промоцій Кривого Рогу серед науково-освітньої туристичної спільноти України, а також розширення практичних знань здобувачів вищої освіти з промислового туризму. У вебінарі взяли участь студенти, учні та викладачі:

  • Університету Туган-Барановського (кафедра туризму та країнознавства, кафедра технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва, кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування)
  • Львівського торговельно-економічного університету (кафедра туризму та готельно-ресторанної справи)
  • Львівського національного університету природокористування (кафедра туризму)
  • Національного університету «Запорізька політехніка» (кафедра туристичного, готельного та ресторанного бізнесу)
  • КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради (кафедра менеджменту та туризму)
  • Університету імені Альфреда Нобеля (кафедра міжнародного туризму і готельно-ресторанного бізнесу)
  • Маріупольського державного університету (кафедра маркетингу та туризму)
  • Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (кафедра туристичного бізнесу та гостинності)
  • Уманського національного університету садівництва (кафедра туризму т а готельно-ресторанної справи)
  • Комунального позашкільного навчального закладу «Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району» Криворізької міської ради
  • Комунального позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району» Криворізької міської ради
  • Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (кафедра туризму)
  • Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського (кафедра бізнес адміністрування, маркетингу і туризму).