Контакти
50005 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16.
Телефон: +38 (068) 684 – 46 – 59
Email: office@donnuet.edu.ua
Приймальна комісія
- +38 (068) 222 – 60 – 54
- http://vstup.donnuet.edu.ua/
50005 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16.
Телефон: +38 (068) 684 – 46 – 59
Email: office@donnuet.edu.ua
Приймальна комісія
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП barabanova@donnuet.edu.ua Барабанова В.В., к.e.н.
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми«Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування».
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП bohatyryova@donnuet.edu.ua Богатирьова Г.А., к.пeд.н.
Пропонується до обговорення проєкт освітньо-професійної програми
«Публічне управління та адміністрування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування».
Зауваження та пропозиції надсилати на адресу гаранта ОП bondarenko_oo@donnuet.edu.ua Бондаренко O.O., к.e.н.
До громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх та зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
Мова та література (англійська, німецька). Переклад (перший рівень вищої освіти)
Германська філологія (англійська, німецька). Переклад (другий рівень вищої освіти)
Прикладна лінгвістика та переклад (Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів просимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: ostapenko@donnuet.edu.ua
Пропонуємо для обговорення освітньо – професійну програму «Організація обліку та оподаткування» магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування».
Зауваження та пропозиції прохання надсилати на електронну пошту: shevchenko@donnuet.edu.ua.
Пропонуємо для громадського обговорення проєкти освітньо – професійних програм за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»:
«Фінанси, банківська справа, страхування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
«Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Зауваження та пропозиції до проєктів прохання надсилати до 28.06.2023р. на електронну пошту: nieizviestna@donnuet.edu.ua.
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
181 “Харчові технології” (перший рівень освіти освіти)
241 “Готельно-ресторанна” (перший рівень освіти освіти)
076 “Підприємництво та торгівля” (перший рівень освіти освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: nicolaichuk@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
051 «Економіка» (перший рівень вищої освіти)
051 «Економіка» (другий рівень вищої освіти)
292 «Міжнародні економічні відносини» (перший рівень вищої освіти)
292 «Міжнародні економічні відносини» (другий рівень вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: bocharova@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
Проєкт ОП Туризм за спеціальністю 242 Туризм і рекреація (перший бакалаврський рівень ВО)
Проєкт ОП Туризм за спеціальністю 242 Туризм і рекреація (другий магістерський рівень ВО)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: gorina@donnuet.edu.ua
Для громадського обговорення пропонуються проєкти удосконалених відповідно до пропозицій внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів освітньо-професійних програм:
133 «Галузеве машинобудування» (перший рівень вищої освіти)
142 «Енергетичне машинобудування» (перший рівень вищої освіти)
133 «Галузеве машинобудування» (другий рівень вищої освіти)
Зауваження та пропозиції до проєктів проcимо надсилати до 28 червня 2023 року на e-mail: ido@donnuet.edu.ua
СТРАТЕГІЯ
РОЗВИТКУ ДОНЕЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
імені МИХАЙЛА ТУГАН-БАРАНОВСЬКОГО
НА 2021-2025 рр.
Університет Туган-Барановського інформує: День молоді
/in Новини /by adminУніверситет Туган-Барановського інформує: 10 листопада відзначається День молоді.
Адміністрація Університету вітає активну молодь зі святом! Бажаємо натхнення, успіхів у справах і ділах, перемоги України та ваших власних перемог! Зі святом!
Підписуйтесь на YouTube-канал Університету Туган-Барановського, залишайте ваші коментарі, вподобайки та діліться з друзями.
Університет Туган-Барановського інформує: День бухгалтерії
/in Новини /by adminУніверситет Туган-Барановського інформує: 10 листопада відзначається Міжнародний день бухгалтерії. В Україні відзначають своє професійне свято двічі на рік: у липні та листопаді.
Вітаємо з професійним святом колектив бухгалтерів Університету Туган-Барановського! Вдячні за те, що ви робите, в такі складні для України часи!
Єднаємось! Переможемо!
Про результати опитування за анкетою SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу»
/in Новини /by donnuet donnuetОпитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 25.09.2023 р. по 30.09.2023 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.
За результатами анкетування встановлено, що:
– 100% опитаних здобувачів ВО повністю влаштовують можливості обирати дисципліни для вивчення, які надає університет;
– 50% опитуваних здобувачів ВО стверджує, що знання, вміння й навички, які отримуються в Університеті є достатніми для їх майбутньої професійної діяльності, 50% опитуваних вважають відповідні знання та вміння скоріше достатніми;
– 100% респондентів стверджує, що їх повністю задовольняє рівень викладання навчального матеріалу на лекціях;
– 100% опитуваних студентів зазначило, що їх повністю задовольняє викладання навчального матеріалу на семінарських і практичних заняттях;
– на думку здобувачів ВО, які взяли участь у анкетуванні, найбільш ефективними з точки зору засвоєння навчального матеріалу є наступні форми роботи на заняттях: «брати участь в обговореннях», «виконувати творчі, нестандартні завдання», «брати участь у розробці різного роду проектів і реалізовувати їх», «брати участь у групових формах роботи», «розв’язувати проблемні завдання, доходити самостійних висновків»;
– 100% опитуваних здобувачів ВО зазначило, що викладачі здійснюють інформування про організацію освітнього процесу з дисципліни щодо кількості модулів та годин у кожному з них, змісту та мети модулів, критеріїв оцінювання тощо;
– 100% респондентів стверджує, що викладачі надають вичерпну інформацію щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень;
– 100% здобувачів ВО зазначило, що їм повністю зрозумілі критерії оцінювання знань, умінь і навичок, що застосовуються викладачами та підтвердили, що відповідні критерії відповідають реальним вимогам до якості підготовки;
– 100% студентів підтвердило, що їм завжди зрозумілі цілі, що ставляться на занятті;
– 50% опитуваних надало відповідь, що загальна результативність занять з точки зору досягнення їх цілей є високою, тоді як 50% оцінило результативність як скоріш висока;
– 50% здобувачів ВО зазначило, що на їх погляд забезпечується об’єктивна оцінка рівня їх академічних досягнень чинними процедурами контролю, тоді як 50% визначило рівень скоріше забезпечується;
– можливості дистанційного вивчення навчальних дисциплін, які надає Університет повністю задовольняє 100% студентів;
– 100% опитуваних надало відповідь, що вони брали участь в науковій діяльності в Університеті раніше та беруть зараз та їх повністю задовольняють можливості участі у науковій діяльності, наявні в Університеті;
– 100% опитуваних студентів зазначило, що викладачі використовують під час викладання навчальних дисциплін групові проекти часто або час від часу.
За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри фінансів, обліку та оподаткування прийняті наступні рішення:
1) НПП, які викладають дисципліни на освітній програмі, на першому занятті більше приділити увагу оцінці рівня академічних досягнень здобувачів ВО чинними процедурами контролю;
2) гаранту ОП «Місцеві фінанси» продовжувати позитивну практику залучення здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти, до участі у науковій діяльності, що підвищить їх рівень академічних досягнень.
Про результати опитування за анкетою SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу»
/in Новини /by adminПро результати опитування за анкетою SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу»
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Місцеві фінанси» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 17.10.2022 р. по 21.10.2022 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.
За результатами анкетування встановлено, що:
– переважну більшість здобувачів ВО (80%) повністю влаштовують можливості обирати дисципліни для вивчення, які надає університет;
– 60% опитуваних здобувачів ВО стверджує, що знання, вміння й навички, які отримуються в Університеті є достатніми для їх майбутньої професійної діяльності, 20% опитуваних вважають відповідні знання та вміння скоріше достатніми і 20% скоріше недостатніми;
– 80% респондентів стверджує, що їх повністю задовольняє рівень викладання навчального матеріалу на лекціях, відповідно 20% обрали відповідь «скоріше задовольняє»;
– 60% опитуваних студентів зазначило, що їх повністю задовольняє викладання навчального матеріалу на семінарських і практичних заняттях і 40% обрали відповідь «скоріше задовольняє»;
– на думку здобувачів ВО, які взяли участь у анкетуванні, найбільш ефективними з точки зору засвоєння навчального матеріалу є наступні форми роботи на заняттях: «брати участь в обговореннях», «виконувати творчі, нестандартні завдання», «брати участь у розробці різного роду проектів і реалізовувати їх», «брати участь у групових формах роботи», «розв’язувати проблемні завдання, доходити самостійних висновків»;
– 100% опитуваних здобувачів ВО зазначило, що викладачі здійснюють інформування про організацію освітнього процесу з дисципліни щодо кількості модулів та годин у кожному з них, змісту та мети модулів, критеріїв оцінювання тощо;
– 100% респондентів стверджує, що викладачі надають вичерпну інформацію щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень;
– 60% здобувачів ВО зазначило, що їм повністю зрозумілі критерії оцінювання знань, умінь і навичок, що застосовуються викладачами та підтвердило, що відповідні критерії відповідають реальним вимогам до якості підготовки і 40% обрали відповідь «скоріше зрозумілі»;
– 60% студентів підтвердило, що їм завжди зрозумілі цілі, що ставляться на занятті, 40% стверджує, що цілі зазвичай зрозумілі;
– 60% опитуваних надало відповідь, що загальна результативність занять з точки зору досягнення їх цілей є високою, тоді як 40% оцінило результативність як скоріш висока;
– 60% здобувачів ВО зазначило, що на їх погляд забезпечується об’єктивна оцінка рівня їх академічних досягнень чинними процедурами контролю, тоді як 40% визначило рівень скоріше забезпечується;
– можливості дистанційного вивчення навчальних дисциплін, які надає Університет повністю задовольняє 80% студентів, 20% надало відповідь «скоріше задовольняють»;
– 20% опитуваних надало відповідь, що вони брали участь в науковій діяльності в Університеті раніше, але припинили, 20% респондентів стверджує, що брали участь раніше та беруть зараз та їх повністю задовольняють можливості участі у науковій діяльності, наявні в Університеті, проте 60% не брали участь у науковій діяльності взагалі;
– 100% опитуваних студентів зазначило, що викладачі використовують під час викладання навчальних дисциплін групові проекти часто або час від часу.
За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри фінансів, обліку та оподаткування прийняті наступні рішення:
Університет Туган-Барановського інформує: онлайн-марафон «About ОСВІТА» від АрселорМіттал Кривий Ріг
/in Новини /by adminОнлайн-марафон «About ОСВІТА» від АрселорМіттал Кривий Ріг – це допомога у виборі місця навчання та майбутньої професії!
Що буде?
Дата заходу: 28.11 – 03.12
Місце: онлайн, через платформу Microsoft Teams
Реєструйтеся на онлайн-марафон «About ОСВІТА» аби першими дізнаватися деталі заходу 👇
https://forms.office.com/r/GjygTJDKJG
та долучайтеся до чат-боту у Telegram: https://t.me/about_osvita_bot
Магістри Університету Туган-Барановського долучилися до вебінару «Пошук та аналіз патентної інформації» від Clarivate
/in Новини /by adminМагістри ННІРГБТ взяли участь у практичному вебінарі «Пошук та аналіз патентної інформації» від Clarivate.
1 листопада 2022 р. здобувачі вищої освіти ОП «Ресторанні технології» ОС «магістр» ННІГРБТ в рамках вивчення дисципліни «Інтелектуальна власність та патентознавство» (лектор к. т. н., доцент Слащева Аліна Вячеславівна) взяли участь у вебінарі на тему «Пошук та аналіз патентної інформації», яку на платформі Webex проводила фахівець компанії Clarivate, к. б. н. Ірина Тихонкова.
Clarivate – це найвідоміша незалежна компанія, яка управляє базами даних, інформаційними системами та колекціями з інтелектуальної власності. На вебінарі мабутні магістри в області ресторанних технологій мали можливість засвоїти корисну інформацію щодо контенту, можливостей та особливостей використання патентної бази Derwent Innovаtions Index, однієї з 15 баз на платформі Web of Science.
Було визначено доступні варіанти пошуку й аналізу патентів та їх родин. Впевнені, що засвоєний матеріал вебінару стане у нагоді магістрам для майбутніх наукових розробок та написання кваліфікаційної роботи.
Університет Туган-Барановського інформує: радіодиктант національної єдності
/in Новини /by adminУніверситет Туган-Барановського інформує: 9 листопада відзначається День української писемності та мови.
Традиційно, Університет Туган-Барановського бере участь у диктанті національної єдності. Радіодиктант національноїєдності у 2022 році відбудеться 9 листопада об 11:00 за Києвом. Долучитися до ньогоможуть усі охочі.
Авторка цьогорічного тексту – українська письменниця і режисерка, член Українського ПЕНу Ірина Цілик. Читатиме текст народна артистка, Герой України Ада Роговцева.
Приєднатися до написання всеукраїнського диктанту можна тут:
Єднаємось! Разом до Перемоги!
Кафедра економіки та бізнесу Університету Туган-Барановського запрошує на вебінар
/in Новини /by adminДонецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-барановського
Навчально-наукового інституту бізнесу та гостинності
Кафедра економіки та бізнесу
ЗАПРОШУЄ
На захоплюючий вебінар від лідера аналітики готельного ринку України компанії Hotel Matrix
Тривалість вебінару – 1 год. 20 хв
Посилання на зум конференцію: https://us05web.zoom.us/j/7238143659?pwd=MEdTdHE3MzJnVEVUUEZaNndWQ3ZqUT09
Ідентифікатор конференції: 723 814 3659
Код доступу до конференції: TKfdX4
Університет Туган-Барановського інформує: програма Завтра.UA
/in Новини /by adminПОДАВАЙСЯ НА ЗАВТРА.UA!
Отримай річну стипендію від програми Завтра.UA Фонду Віктора Пінчука!
Якщо ти студент 3-6 курсу денної форми навчання українського ЗВО, тоді подавай заявку на конкурс до 30 листопада 2022 року на сайті zavtra.in.ua
Презентація ZavtraUA_2022
Переможці отримують:
ПОДАВАЙ ЗАЯВКУ ТА СТАВАЙ ПЕРЕМОЖЦЕМ!
Університет Туган-Барановського долучився до вебінару «Туристичний потенціал індустріального міста»
/in Новини /by admin3 листопада 2022 р. відбувся вебінар «Туристичний потенціал індустріального міста (на прикладі Кривого Рогу)», організований кафедрою туризму та країнознавства Університету Туган-Барановського та КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу».
Ганна Літвінчук, начальниця відділу розвитку туризму КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу», гідеса розповіла про ресурсно-туристичний потенціал Кривого Рогу, співпрацю з підприємствами та міжнародними організаціями, а також стратегічне бачення розвитку туризму у місті.
Вебінар був організований задля промоцій Кривого Рогу серед науково-освітньої туристичної спільноти України, а також розширення практичних знань здобувачів вищої освіти з промислового туризму. У вебінарі взяли участь студенти, учні та викладачі: