Результати анкетування ЗдВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти

У опитуванні за формою SQ_12 щодо відповідності політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій в Університеті взяли здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньої програми «Ресторанні технології» за спеціальністю 181 «Харчові технології». Анкетування проводилося з 2 по 5 листопада 2024 р. в онлайн формі з використанням сервісу MicrosoftForms.

Відповіді учасників анкетного опитування у форматі середніх арифметичних значень оцінок за 4-бальною шкалою щодо розповсюдженості конфліктних ситуацій в Університеті, де оцінка «0» відповідає відсутності визначеної відповіді, оцінка «1» відповідає повній відсутності конфліктних ситуацій, а оцінка «4» свідчить про розповсюдженість конфліктних ситуацій, наступні: студент-студент (3,0), студент-викладач (3,0), батьки-адміністрація/викла­дач (1,0).

На відповідь «Чи добре Ви знайомі з процедурою розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ?» 87,5 % респондентів  надали відповідь «скоріше так», проте 12,5 % респондентів відповіли «скоріше ні». 62,5 % учасників анкетного опитування знайомі з офіційними документами Університету, які містять порядок розв’язання конфліктних ситуацій, 37,5 % у своїх відповідях послалися  на Кодекс етики та гідності Університету.

Серед заходів,що вживаються в Університеті для запобігання виникнення конфліктних ситуацій, 50 % респондентів указали варіант ознайомлення учасників освітнього процесу із офіційними документами щодо запобігання та врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ, 37,5 % людей указали тематичні заходи, присвячені запобіганню окремих видів конфліктів і ще 12,5 % респондентів не змогли навести жодного виду заходів із запропонованих у варіантах відповідей.

На питання «Ким зазвичай (найчастіше) розв’язується конфліктна ситуація між учасниками освітнього процесу в Університеті» було отримано різноманітний розподіл відповідейв залежності від учасників конфліктних ситуацій. Це і студенти (53-80 %), і директор ННІ (7-80 %), і проректор (20-33 %), і викладачі (13 %), і МОНУ (7 %), і батьки (20 %). Деяким респондентам було важко відповісти.Серед видів конфліктних ситуацій, з якими учасники анкетного опитування стикалися на рівні «студент-студент», були згадані «Різниця у ціннісних орієнтаціях» (37,5 % респондентів) та «Нетолерантна поведінка у спілкуванні» (також 37,5 % респондентів). Інші 25 % опитаних вказали, що не стикалися із жодною подібною конфліктною ситуацією.Конкретних пропозицій щодо покращення процедури врегулювання конфліктних ситуацій «студент-студент» у ДонНУЕТ учасниками анкетного опитування надано не було.

Серед причин конфліктів на рівні «студент-викладач» учасниками анкетного опитування було вказано варіанти «Методика викладання» (12,5 % респондентів), «Упереджене ставлення до студента» (25 %), «Проведення опитування чи контрольних заходів з неопрацьованих тем» (12,5 %) та «Завищені вимоги до студента(ів)» (25 %). 75 % не стикалися з жодною із представлених у варіантах відповідей причин конфліктних ситуацій на рівні «студент -викладач». Щодо питання, наскільки ефективним є порядок реагування адміністрації на доведені випадки боулінгу, сексуальних домагань, дискримінації та корупції в Університеті, 100 % респондентів обрали варіант відповіді, що їм такі випадки не відомі.

Таким чином, результати даного анкетного опитування свідчать, що політика та процедури врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ є ефективною, конфліктні ситуації вирішуються безпосередньо учасниками конфліктних ситуацій. За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва пропонується доводити інформацію про механізми врегулювання можливих конфліктів до здобувачів освіти не тільки через нормативні документи на інформаційних ресурсах Університету та посилання на них під час загальних організаційних зборів, а й у всі інші можливі способи, щоби досягти високого рівня обізнаності цільової аудиторії з відповідних питань (викладачі, гарант, зав. кафедри).

Результати анкетування ЗдВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти

У опитуванні за формою SQ_11 щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам взяли участь здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньої програми «Ресторанні технології» за спеціальністю 181 «Харчові технології». Анкетування проводилося з 2 по 5 вересня 2024 р. в онлайн формі з використанням сервісу MicrosoftForms. У даній анкеті респондентам пропонувалось оцінити судження щодо рівня та ефективності організації освітнього середовища Університету за 5-ти бальною шкалою, де 1 – «повністю не згоден», 5 – «повністю згоден».

Середні значення виставлених учасниками анкетного опитування оцінок наступні:

4,8 – в Університеті забезпечується дотримання санітарно-гігієнічних норм, в Університеті забезпечується дотримання норм протипожежної безпеки, інтернет-ресурси Університету повністю доступні для здобувачів вищої освіти;

4,7 – освітнє середовище в Університеті є безпечним для життя та здоров’я здобувачів вищої освіти, на території Університету забезпечуються громадська безпека і порядок, в Університеті забезпечується добрий стан приміщень для проведення занять та високий рівень оснащення сучасною технікою (мультимедійною, тощо), в Університеті забезпечується висока ефективність системи інформаційно-консультативної підтримки здобувачів вищої освіти, інформаційні ресурси Університету за моєю освітньою програмою повністю доступні, здобувачі вищої освіти мають можливість потрапити на особистий прийом до директора ННІ, в Університеті забезпечені умови для реалізації права на освіту для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються за освітньою програмою, в Університеті наявні ефективні процедури врегулювання адміністрацією конфліктних ситуацій, пов’язаних із сексуальними домаганнями, дискримінацією та проявами корупційних дій;

4,6 – адміністрація Університету оперативно реагує на запити і потреби здобувачів вищої освіти щодо підвищення рівня безпеки навчання в Університеті, інформація щодо проведення запланованих заходів в Університеті повністю доступна, в Університеті наявна ефективна система соціальної підтримки здобувачів вищої освіти, в Університеті повністю доступна інформації щодо реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами, Адміністрацією Університету оперативно вирішуються питання здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами;

4,5 – питання здобувача вищої освіти ефективно вирішуються директором ННІ;

4,3 – в Університеті наявна інфраструктура для людей з особливими потребами.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва встановлено, що рівень та ефективність організації освітнього середовища Університету за різними критеріями респондентами були оцінені від 4,3 до 4,8 балів; здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня підтверджують практично повну відповідність освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва визначено необхідність зав. кафедри підготувати пропозиції щодо удосконалення інфраструктури для людей з особливими потребами та передати їх на розгляд в планово-економічний відділ.

 

Бібліотека Університету Туган-Барановського інформує: день демократії

У межах плану дій Центру європейської інтеграції, який створено в ДонНУЕТ відповідно до цілей та задач за грантовим проєктом “Підвищення освітньої та наукової ролі ДонНУЕТ як внутрішньо переміщеного закладу вищої освіти у громаді Донецької області”, у бібліотеці ДонНУЕТ відбулась презентація, присвячена Міжнародному дню демократії.

15 вересня щороку відзначається Міжнародний день демократії. Таке рішення було ухвалено Генеральною асамблеєю ООН у 2007 році. Головною метою цього дня є привернення уваги до того, наскільки цінними для кожного громадянина є свобода думки та дотримання прав людини.

Міжнародний день демократії

Результати анкетування ЗдВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти

У опитуванні за анкетою форми SQ_9 щодо дотримання академічної доброчесності та її популяризації взяли участь здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньої програми «Ресторанні технології» за спеціальністю 181 «Харчові технології». Анкетування проводилось з 02.09.24 по 05.09.24 р. в онлайн формі з використанням сервісу MicrosoftForms.

За результатами анкетування було виявлено, що із визначенням терміну «академічна доброчесність» знайомі 37,5 % опитаних або скоріше знайомі 62,5 % опитаних. Абсолютно подібні результати було отримано з питання володіння учасниками анкетного опитування визначенням терміну «академічний плагіат».

100 % опитаних відповіли, що знають як перевірити текст на плагіат за допомогою онлайн-ресурсів або спеціалізованих програм. На питання «Чи перевіряли Ви коли-небудь власні наукові роботи, статті, тези на плагіат самостійно?» лише 25 % опитаних дали відповідь «Так, іноді» та 75 % відповіли, що ніколи цього не робили.

На питання «Чи знаєте Ви про випадки плагіату в Університеті?» 87,5 % респондентів повідомили, що такі випадки їм не відомі та 12,5 % опитаних було важко відповісти на це питання.Всі учасники анкетного опитування відповіли, що вони особисто ніколи не ставали жертвою плагіату.

62,5 % респондентів обрали відповідь «Плагіат – це неправильно; хай це важче, але намагатимусь уникати таких дій», 25 % – «Плагіат – це погано, але я не знаю/не вмію правильно, або мені важко так зробити, тому краще запозичити матеріал звідкись» та ще 12,5 % обрали варіант «Плагіат не схвалюється, але яка різниця, якщо це дозволяє зекономити сили та час».

62,5 % опитаних студентів намагаються уникати плагіату при виконанні навчальних завдань або написанні наукових робіт, проте 25 %  обрали варіант відповіді, що до плагіату вдаються всі, але у певних ситуаціях  і ще 12,5 % було важко відповісти на це питання.

Із нормативними документами Університету щодо запобігання та виявлення плагіату, за результатами даного анкетного опитування, знайомі 75 % респондентів, 25 % – скоріше знайомі.

100 % учасників даного анкетного опитуваннявважають за правильне намагатись дотримуватися всіх принципів академічної доброчесності.

Також, за думкою 100 % респондентів, усне або письмове зобов’язання студентів дотримуватись принципів академічної доброчесності посилить (37,5 % відповідей) або скоріше посилить (62,5 % відповідей) їх намагання діяти доброчесно.

На питання «Чи повідомите Ви викладача, наукового керівника або представника адміністрації Університету про плагіат іншого студента, якщо Вам стане відомий такий факт?» 75 % респондентів обрали варіант відповіді «Важко відповісти», по 12,5 % відповіли «Скоріше ні» і «Скоріше так».

Справедливими заходами по відношенню до винуватця у разі виявлення плагіату з боку здобувача вищої освіти 100 % респондентів вважають недопущення роботи до захисту та/або публікації та скасування результатів оцінювання знань.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва встановлено, що поняття «академічна доброчесності» та «академічний плагіат» зрозуміле здобувачам вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньої програми «Ресторанні технології» за спеціальністю 181 «Харчові технології», проте слід продовжувати роз’яснювальну роботу з метою повного виключення проявів академічного плагіату в Університеті.

 

 

Результати анкетування ЗдВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти

У опитуванні з 02.09.24 р. по 05.09.24 р. щодо організації контрольних заходівв Університеті за анкетою форми SQ_8 взяли участь здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньої програми «Ресторанні технології» за спеціальністю 181 «Харчові технології». Виявлено, що всіх здобувачів ВО, які взяли участь в анкетному опитуванні, було ознайомлено з документом, який регулює процес організації контрольних заходів ще під час навчальних занять. 100 % опитаних вважають, що правила проведення контрольних заходів в Університеті є доступними для всіх учасників освітнього процесу, що форми контрольних заходів та критерії оцінювання були повною мірою доведені до їх відома та були зрозумілі ними.

На відповідь «В якому документі можна знайти критерії оцінювання рівня знань за окремою дисципліною?» 37,5 % респондентів обрали відповідь «В робочій програмі навчальної дисципліни», а інші 62,5 % посилаються на викладача.

87,5 % респондентів визнають правила проведення контрольних заходів досить чіткими і зрозумілими. На питання «Чи була інформація про контрольні заходи та критерії їх оцінювання заздалегідь оприлюднена?» позитивно відповіли також 87,5 %. За питанням «Чи завжди інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною?» було отримано наступні результати: 50 % здобувачів ВО обрали відповідь «Так», 37,5 % здобувачів ВО обрали відповідь «Швидше так», 12,5 % обрали відповіді «Так, але не за всіма дисциплінами». Процедура проведення контрольних заходів повністю достатньо відповідає принципам прозорості за думкою 75 % респондентів.

87,5 % респондентів визнали критерії оцінювання контрольних заходів чіткими та зрозумілі за всіма контрольними заходами. 100% учасників анкетного опитування своїми відповідями визнали, що  методи контролю знань під час сесії були досить валідними.

На думку 75 % респондентів правила проведення контрольних заходів, що використовуються в Університеті, повністю забезпечують об’єктивність екзаменаторів. Усі 100 % опитаних своїми відповідями засвідчили те, що в Університеті повністю дотримуються правил організації контрольних заходів.

87,5 % здобувачів ВО вважають, що електронна форма сьогодні є найбільш прийнятною формою проведення контрольних заходів і забезпечує повну відповідність рівня знань та оцінки. Але 12,5 % до сьогодні вважають, що електронна форма лише частково забезпечує відповідність рівня знань та оцінки.

100 % опитуваних відповіли, що із документом, яким регулюється процедура повторного проходження контрольних заходів (ліквідації академічних заборгованостей), вони знайомі і визнали, що правила повторного проходження контрольних заходів є досить чіткими та зрозумілими. Ніхто із опитаних не стикався з випадками необ’єктивного оцінювання рівня знань під час повторного проходження контрольних заходів.

Додаткових пропозицій щодо покращення організації контрольних заходів під час даного анкетування не надходило.

Отже, обрані Університетом форми проведення контрольних заходів  та критерії оцінювання є об’єктивними та зрозумілими для більшості здобувачів ВО ступеня магістра за освітньою програмою «Ресторанні технології».

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва було прийнято рішення щодо подальшого розширення банку тестових завдань для поточного та підсумкового контролю знань.

Бібліотека Університету Туган-Барановського інформує: Арнольд Шенберг

У межах плану дій Центру європейської інтеграції, який створено в ДонНУЕТ відповідно до цілей та задач за грантовим проєктом “Підвищення освітньої та наукової ролі ДонНУЕТ як внутрішньо переміщеного закладу вищої освіти у громаді Донецької області”, у бібліотеці ДонНУЕТ відбулась презентація, присвячена

Арнольд Шенберг (13 вересня 1874, Відень – 13 липня 1951) — австрійський композитор, художник, педагог, музичний теоретик, диригент єврейського походження. Найбільший представник музичного експресіонізму, засновник Нової віденської школи, автор таких технік, як додекафонія і серійна техніка.

Вважається одним з найвпливовіших композиторів початку ХХ-го століття.

150 років від дня народження Арнольда Шенберга

Результати анкетування ЗдВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти про якість та вчасність інформування щодо цілей, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання за формою SQ_7

За результатами анкетного опитування 44 % його учасників відповіли, що зазвичай дізнаються про цілі, зміст та очікувані результати навчання під час навчання, інші 56 %, з їх слів, отримують таку інформацію перед вивченням дисципліни.

Про порядок та критерії оцінювання 33 % респондентів  дізнаються під час навчання, а інші 67 % – перед вивченням дисципліни.

Основним джерелом інформації про цілі, зміст та очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання для більшості респондентів виступають

викладач (78 %) або робоча програма чи силабус дисципліни (22 %).

67 % опитаних здобувачів вищої освітизнають про види робіт, які необхідно буде виконувати в рамках навчальної дисципліни. Інші 22 % повідомили, що вони скоріше володіють такою інформацією перед вивченням навчальної дисципліни. І лише 11 % відповіли, що скоріше не володіють такою інформацією.

78 % відповіли, що знають або скоріше знають заздалегідь про кількість балів, у які оцінюються всі види роботи, передбачені із дисципліни.

Основним джерелом інформації про «політику навчальної дисципліни» в Університеті виступають викладач (за думкою 78 % респондентів), адміністрація ННІ або Університету (за думкою 22 % респондентів).

89 % своїми відповідями засвідчили, що «політика навчальної дисципліни» не змінюється або скоріше не змінюється під час вивчення навчальної дисципліни.

На жаль, конкретних пропозицій щодо покращення освітнього процесу в Університеті стосовно інформування щодо цілей, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання від учасників даного анкетного опитування не надходило.

Таким чином, за результатами анкетного опитуванняможна зробити висновок, що якість та вчасність інформування щодо цілей, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання в Університеті за відповідною освітньою програмою знаходяться на високому рівні та задовольняє переважну більшість студентів.

За результатами обговорення результатів анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва необхідно: викладачам максимально висвітлювати цілі, задачі, зміст навчання, критерії оцінювання саме перед вивченням дисципліни; намагатися не змінювати цілі, зміст та очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання під час вивчення дисципліни; доводити до всіх студентів без винятку інформацію про кількість балів, у які оцінюються всі види роботи, передбачені із дисципліни.

Опитування здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо дотримання академічної доброчесності та її популяризації

У опитуванні щодо дотримання академічної доброчесності та її популяризації за анкетою форми SQ_9 взяли участь респонденти – здобувачіи вищої освіти другого (магістерського) рівня ОП «Готельно-ресторанний бізнес» . Анкетування проводилось в період 02.09.2024-09.09.2024 р. в он-лайн формі з використанням сервісу Microsoft Forms.

За результатами анкетування було виявлено, що із визначенням терміну «академічна доброчесність» 100% опитаних знайомі. Абсолютно подібні результати було отримано з питання володіння учасниками анкетного опитування визначенням терміну «академічний плагіат». Усі опитані відповіли, що знають як перевірити текст на плагіат за допомогою он-лайн-ресурсів або спеціалізованих програм. 80% опитаних регулярно перевіряють свої наукові роботи на плагіат, в першу чергу, для самоконтролю.

На питання «Чи знаєте Ви про випадки плагіату в Університеті?» 100% респондентів повідомили, що такі випадки ним не відомі. Всі учасники анкетного опитування відповіли, що вони особисто ніколи не ставали жертвою плагіату.

80% респондентів вважають, що плагіат – це неправильно. Виходячи з особистого досвіду респондентів, більшість здобувачів (80%) намагаються уникати плагіату при виконанні навчальних завдань або написанні наукових робіт. 20% було важко відповісти на це питання. Із нормативними документами Університету щодо запобігання та виявлення плагіату, за результатами даного анкетного опитування, знайомі 80% респондентів та ще 20% завагалися з відповіддю.

Усі 100% учасників даного анкетного опитування вважають за правильне намагатись дотримуватися всіх принципів академічної доброчесності, усне або письмове зобов’язання студентів дотримуватись принципів академічної доброчесності посилить (80%) або скоріше посилить (20%) їх намагання діяти доброчесно. На питання «Чи повідомите Ви викладача, наукового керівника або представника адміністрації Університету про плагіат іншого студента, якщо Вам стане відомий такий факт?» більшість респондентів (20%) обрали варіант відповіді «Важко відповісти», 10% відповіли «Скоріше ні» і 70% обрали варіант відповіді «Так».

Справедливими заходами по відношенню до винуватця у разі виявлення плагіату з боку здобувача вищої освіти 80% респондентів вважають недопущення роботи до захисту та/або публікації та скасування результатів оцінювання знань, 20% – адміністративна відповідальність, винесення догани. За думкою респондентів забезпечення дотримання правил академічної доброчесності суттєво (80%) або скоріше (20%) вплине на підвищення якості освіти.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва (протокол №2 від 09.09.2024 р.) запропоновано: продовжувати на ОП «Готельно-ресторанний бізнес» роботу щодо популяризації академічної доброчесності та роз’яснення всіх негативних наслідків, пов’язаних із її порушенням; в ході проведення інформаційних зустрічей із здобувачами ОП проводити інформування щодо діючої в Університеті політики, стандартів і процедур дотримання академічної доброчесності (додаткове ознайомлення із змістом відповідних положень ДонНУЕТ).

Опитування здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо організації контрольних заходів

У опитуванні щодо організації контрольних заходів в Університеті за анкетою форми SQ_8 в онлайн-формі з використанням сервісу Microsoft Forms в період з 02.09.2024-05.09.2024 р. взяли участь здобувачі вищої освіти ОП «Готельно-ресторанний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти.

За результатами опитування було виявлено, що всіх здобувачів ВО було ознайомлено з документом, що регулює процес організації контрольних заходів ще під час навчальних занять. Всі опитані засвідчили те, що правила проведення контрольних заходів в Університеті є доступними для всіх учасників освітнього процесу. За думкою респондентів, проінформованість про форми контрольних заходів та критерії оцінювання за окремими дисциплінами є повною, достатньою та вчасною. 100% респондентів критерії оцінювання знаходить в робочій програмі або дізнаються про них від викладача. Спосіб інформування про форми контрольних заходів та критерії оцінювання повністю задовольняє потреби всіх опитаних здобувачів ВО.

100% респондентів визнають правила проведення контрольних заходів досить чіткими і зрозумілими; 100% вважають, що інформація про контрольні заходи та критерії їх оцінювання були оприлюднені заздалегідь. За питанням «Чи завжди інформація про графіки проведення контрольних заходів є вчасною, повною та доступною?» всі опитані надали схвальну відповідь. Процедура проведення контрольних заходів достатньо (20%) та повністю (80%) відповідає принципам прозорості. 100% респондентів визнали критерії оцінювання контрольних заходів чіткими та зрозумілі.

100% учасників анкетного опитування пітвердили, що методи контролю знань під час сесії були досить валідними, тобто здатними до перевірки. Правила проведення контрольних заходів повністю (100%) забезпечують об’єктивність екзаменаторів. Усі опитані вважають, що в Університеті повністю дотримуються правил організації контрольних заходів.

За думкою всіх опитаних здобувачів ВО електронна форма сьогодні є найбільш прийнятною формою проведення контрольних заходів. 100% респондентів вважають, що проведення контрольних заходів в електронній формі забезпечує повну відповідність рівня знань та оцінки. 100% респондентів засвідчили, що списування при проведенні контрольних заходів в електронній формі неможливе.

100% опитуваних відповіли, що із документом, яким регулюється процедура повторного проходження контрольних заходів (ліквідації академічних заборгованостей), вони знайомі і, за необхідності, до нього можна звернутися на сайті Університету. Правила повторного проходження контрольних заходів є досить чіткими та зрозумілими. При цьому 10% учасників опитування визнали, що у них були випадки повторного проходження контрольних заходів. Усі респонденти підтвердили, що в Університеті повністю дотримуються процедури запобігання та врегулювання конфлікту інтересів. Ніхто із опитаних не стикався з випадками необ’єктивного оцінювання рівня знань під час повторного проходження контрольних заходів. При цьому ніхто із респондентів не зазначив, що він мав досвід оскарження результатів контрольних заходів. Проте усі учасники анкетування вважають цілком реальною можливість підняття будь-якого питання, що стосується.

Пропозицій щодо покращення організації контрольних заходів серед здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» не надано.

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва (протокол №2 від 09.09.2024 р.) прийнято рішення щодо доцільності продовження існуючої практики інформування здобувачів ВО на початку кожного семестру та перед сесіями про порядок проведення контрольних заходів, оскарження їх результатів та врегулювання конфліктних ситуацій.

Результати анкетування ЗдВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти

За результатами опитування за анкетою SQ_6 щодо відповідності методів навчання і викладання принципам академічної свободи було виявлено, що 78 % респондентів обізнані з цього питання. 22 % зосередили свою увагу на варіантах відповідей «свобода навчання» та «свобода викладання» респондентів.

Усі респонденти дали однозначну відповідь «так» на питання «Чи використовують Ваші викладачі під час викладання навчальної дисципліни методи дискусії?».

Усі 100  % опитаних здобувачів ВО відповіли, що вони мають змогу під час вивчення навчальних дисциплін обговорювати теми, які відповідають цільовим завданням навчальних дисциплін, але є соціально, політично або етично контраверсійними (суперечливими). Щодо питання «Чи заважають викладачі Вам та іншим студентам висловлювати власні думки під час обговорення контраверсійних тем?» думки респондентів розділилися таким чином: 67 % опитаних дали відповідь «Скоріше ні», 22 % – відповідь «Ні», та ще11 завагалися з відповіддю. Усі респонденти, які взяли участь в даному анкетному опитуванні, відповіли, що викладачі під час вивчення навчальних дисциплін спонукаютьздобувачів вищої освіти до дослідницької діяльності.

На питання «Чи надають Ваші викладачі Вам та іншим студентам право вільно обирати теми для досліджень, виконання індивідуальних завдань тощо?» 78 % учасників анкетування обрали відповідь «Скоріше так», але інші 22 % обрали відповідь «Скоріше ні».

На питання «Чи надає Університет студентам можливість оприлюднення результатів власної дослідницької діяльності?» всі респонденти дали позитивні відповіді. 100 % позитивних відповідей було отримано і на питання «Чи надає Університет  студентам інформацію щодо можливості участі у проєктних та грантових програмах?». На питання «Чи сприяє Університет участі студентів у всеукраїнських та міжнародних конкурсах, конференціях?» отримано 100 % відповідей «Так».

За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва було вирішено:

  • методи навчання та викладання в Університеті відповідають сучасним принципам академічної свободи, однак слід звернути увагу на обізнаність здобувачів вищої освіти з цього питання;
  • викладачам надати більше прав студентам при виборі теми для досліджень, виконання індивідуальних завдань тощо.