Бібліотека Університету Туган-Барановського інформує: популярні видання з менеджменту
Шановні студенти, бібліотека Університету Туган-Барановського пропонує вам ознайомитись з популярними виданнями з менеджменту:
Як керують найкращі / Брайан Трейсі. – Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2019. – 208 с.
В книзі «Як керують найкращі» немає складних теорій або, навпаки, узагальнених концепцій — тільки перевірені та слушні поради про те, як стати найкращим лідером й досягати високих результатів.
Моє життя та робота / Г. Форд. – К. : КМ – БУКС, 2019. – 312с.
Про Генрі Форда ще за його життя складали легенди, та й досі певні факти його біографії не є остаточно підтвердженими чи спростованими. Проте, незаперечним залишається те, що сенсом його життя була робота. Форд невтомно шукав відповіді на складні питання людської історії, як-от: чому існує бідність; що робить гроші грошима і які можливі трюки в рамках нинішньої фінансової системи, через які різні нації й народи потрапляють під контроль небагатьох людей; чого очікувати від майбутнього.
Це не лише мемуари геніального інженера, а й квінтесенція життєвої мудрості із перших уст «батька» автопромисловості США, філософія великого бізнесу й досвід заснування найбільшої в людській історії індустрії..
Переможець. Усе, що ви хотіли знати про роботу керівника, але боялися запитати / Джек Велч, Сьюзі Велч. – К. : Наш формат, 2017. – 264 с.
Джек Велч (Jack Welch) — відомий американський бізнесмен. Журнал Fortune назвав його менеджером ХХ століття. Нині він консультує керівників найвідоміших компаній, виступає перед бізнес-спільнотою та викладає. Він також заснував Інститут менеджменту Джека Велча — унікальну програму з отримання MBA онлайн.
Після виходу на пенсію легендарний керівник «Дженерал електрик» Джек Велч вирішив поспілкуватися з менеджерами з усього світу. Під час конференцій у різних країнах — від Мексики до Китаю — десятки тисяч керівників атакували його запитаннями. Як звільнити працівницю, яка усім подобається, але погано виконує роботу? Відповідь на яке одне запитання під час співбесіди може найкраще охарактеризувати кандидата? Як отримати підвищення? Чому варто по-різному винагороджувати людей на однакових посадах? Відповіді Джека Велча, а також реальні історії про його правильні рішення й помилки лягли в основу книжки Переможець», яку він написав у співавторстві з дружиною.
Книжка Джека та Сьюзі Велчів вже набула статусу класики жанру. «Переможець» уже навчив ефективному менеджменту та виходу в лідери на ринку покоління успішних підприємців у різних країнах світу.
24 кроки до успішного стартапу: дисципліноване підприємництво / Білл Олет. – К. : Книголав, 2019. – 288 с.
«24 кроки до успішного стартапу. Дисципліноване підприємництво» книжка для підприємців, які хочуть рухатися вперед, самовдосконалюватися, досягаючи кращих результатів.
Автор підсумовує свій багаторічний досвід, бере до уваги інформацію з інших джерел, щоб «покроково спрямовувати підприємців серед безладу й хаосу, в яких вони опиняться, коли намагатимуться робити щось вперше». Також видання містить численні кейси від студентських команд МТІ, які вибирали курс «Нові підприємства» під час бакалаврських і магістерських програм.
Книжка Білла Олета доводить, що підприємництву можна навчитися. Секрет у тому, щоб створювати унікальний та інноваційний продукт. Ним можуть бути як фізичні товари, так і послуги. «За відсутності продукту всі інші чинники, які впливають на успіх, ніщо». Книжка Олета навчить, як систематично покращувати свої шанси на створення такого продукту.
Стосовно 24 кроків, то до них входять: сегментація ринку, визначення ядра бізнесу, розробка бізнес-моделі, визначення принципу ціноутворення тощо. Також автор пояснює, як розрізнити інноваційне та середнє підприємництво, розвинути власні ідеї, проаналізувати спектр потенційних споживачів.
Священна книга стартапера. Як збудувати успішну компанію / Стів Бланк, Боб Дорф. – К. : Наш формат, 2019. – 512 с.
Стартап —це унікальна форма бізнесу, яка потребує власних підходів до планування й запуску продуктів. Бізнес-експерт Стів Бланк, чию методику викладають у таких найбільших університетах світу, як Берклі та Стенфорд, та підприємець Боб Дорф пропонують детальну покрокову інструкцію, як перетворити ідею стартапу на дієвий та прибутковий бізнес.
Це книга, де стартапер знайде відповідь на всі питання. У ній є практичні поради, детальні схеми, чеклісти, щоб перевірити, чи запрацює ваша ідея, знайти потенційних клієнтів для стартапу та навчитися просувати свій продукт як офлайн, так і онлайн.