Опитування ЗВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв»
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо відповідності освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам у формі онлайн-опитування 01.09.2020-31.12.2020 р. методом анкетування (анкета SQ 11) із використанням сервісу Microsoft Forms.
Актуальним є запитання «В Університеті повністю доступна інформації щодо реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами» – 9 здобувачів надали відповідь «5», 2 особа – «4»; 1 здобувач – «3»; на запитання «Адміністрацією Університету оперативно вирішуються питання здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами» 8 респондентів оцінили на найвищу оцінку «5», 3 респонденти на «4»; 1 респондент надав відповідь «3».
Більшість оцінюваних критеріїв отримали оцінку «5» за 5-бальною шкалою, що свідчить про високий рівень відповідності вказаних аспектів освітнього середовища потребам та інтересам осіб із особливими потребами.
На запитання «Ви можете надати будь-які пропозиції щодо покращення організації освітнього середовища Університету» відповіді розподілилися так:
– 9 респондентів;
ні – 3 респонденти.
Жоден з респондентів не надав пропозицій для удосконалення освітнього середовища з метою забезпечення більшої відповідності потребам та інтересам здобувачів вищої освіти.
Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:
– респонденти оцінили реалізованість таких аспектів освітнього середовища, важливих для задоволення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти, а саме, що в Університеті забезпечується дотримання норм протипожежної безпеки, на території Університету забезпечується громадська безпека і порядок, висока ефективність системи інформаційно-консультативної підтримки здобувачів вищої освіти;
– респонденти володіють інформацією щодо проведення запланованих заходів в Університеті, яка є повність доступною;
– студенти задоволені, що мають можливість потрапити на особистий прийом до директора ННІ, а питання здобувачі вищої освіти ефективно вирішуються директором ННІ;
– респонденти оцінили реалізованість таких аспектів освітнього середовища, важливих для задоволення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти, а саме, наявність в Університеті ефективної системи соціальної підтримки здобувачів вищої освіти, процедури врегулювання адміністрацією конфліктних ситуацій, пов’язаних із сексуальними домаганнями, дискримінацією та проявами корупційних дій;
– здобувачі вищої освіти зазначили, що освітнє середовище відповідає потребам та інтересам осіб із особливими потребами.
За результатом анкетування групою забезпечення запропоновано:
- Підвищити увагу до здобувачів вищої освіти, що відносяться до категорії осіб із особливими потребами та підвищення рівня відповідності освітнього середовища їх потребам та інтересам.
- Для більш комплексної оцінки відповідності освітнього середовища потребам та інтересам здобувачів вищої освіти, окрім наявних у анкеті ключових аспектів освітнього середовища проводити усні опитування зі студентами з метою покращення освітнього середовища Університету їх потребам та інтересам.