Про нас говорять: освітня програма «Маркетинг» Університету Туган-Барановського

ПРО НАС ГОВОРЯТЬ

«У 2018 році я закінчила ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського за спеціальністю «Маркетинг», для мене це був безцінний досвід.

Сьогодні я працюю в одній із найбільших транспортних компаній «Нова пошта», займаючи посаду керівника відділення. Я дуже пишаюсь тим, що мала змогу навчатись в одному із найкращих вищих навчальних закладів країни і завдяки тим знанням, що були отримані тут, я змогла збудувати кар’єру своєї мрії» 

Скокова Анастасія, випуск 2018, керівник відділення «Нова пошта»

 

 

 

 

 

«Я почав працювати у ТОВ «ЮСК Україна» у Кривому Розі, після набуття освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності «Маркетинг» у якості консультанта. Я отримував дійсне задоволення, використовуючи свої навички, набуті в Університеті, у спілкуванні з покупцями, вивчаючи їх потреби, мотиви здійснення покупки, цінності, які ними рушать. Знання, набуті за часи навчання, дозволили мені успішно брати участь у плануванні асортиментної політики магазину, керівництво виокремило мене з числа консультантів. Я почав швидко рухатись карєрними сходами. Це дало мені змогу переїхати до Київа та працювати у ТОВ «ЮСК Україна» м. Київ.

 

Продовжуючи навчання у магістратурі ДонНУЕТ, я обрав темою дослідження – особливості мерчандайзингу на підприємстві ТОВ «ЮСК Україна». Це дало мені змогу поглибити свої знання у галузі маркетингу та використати їх на користь розвитку магазину. Сьогодні я керуючий магазину ТОВ «ЮСК Україна» м. Київ. Я вважаю, що старт та формування мого маркетингового мислення мені надали викладачі кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування ДонНУЕТ. Дякую!», – Ярош Владислав (випуск 2018 р.), керуючий магазину ТОВ «ЮСК Україна» м. Київ.

 

«Дякую фахівцям кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Донецького університету економіки і торгівлі Туган-Барановського за підготовку маркетологів з тонким відчуттям потреб споживачів, навичок і здібностей продавати банківські продукти!»

Симоненко Марина Леонідівна, керівник відділення А-Банку, м. Кривий Ріг

 

 

 

«Все глибше і глибше людство занурюється в міжнародну мережу. Сьогодні люди не тільки шукають інформацію в мережі, але і роблять покупки, навчаються, спілкуються і т.д. Тому сучасне ведення бізнесу не повноцінно без присутності в Інтернеті.

Класичний маркетинг, адаптуючись до реалій, сформував новий напрямок – інтернет-маркетинг. А це, в свою чергу, вимагає нових знань і навичок. Відрадно, що викладачі кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановсього тримають руку на пульсі розвитку бізнесу, впроваджуючи новий досвід в програму навчання, ВНЗ випускає адаптованих до викликів сучасності фахівців. Випускники швидко і ефективно включаються в бізнес-процеси і в короткі терміни доводять свої навички до професійного рівня»

Лев Башмаков, керівник Веб-студії Хостеринг https://hostering.net м. Кривий Ріг

372 разів прочитано