Переможці фестивалю реклами AdFest у номінації “Соціальна реклама”

Результати фестивалю реклами AdFest у номінації “Соціальна реклама”

29 жовтня 2021 року кафедрою маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Університету Туган-Барановського було проведено заключний етап щорічного Фестивалю реклами AdFest.

В цьому році на конкурс представлено більше 40 проєктів у трьох номінаціях:
✅ Реклама товару;
✅ Соціальна реклама;
✅ Реклама професії / спеціальності.

Для оцінювання конкурсних робіт були запрошені професіонали-практики у сфері маркетингу та реклами:

  • Ігор Ільченко – начальник відділу з питань реклами Криворізької міської ради;
  • Лев Башмаков – керівник веб-студії Хостеринг – створення та просунення сайтів;
  • Інна Новицька – експерт в області підбору та управління персоналом, власниця консалтингової компанії «НОВА ПЕРСОНА», НR блогер yotube-канал «Мисливиця за головами», засновник НR-клубу «НОВА ПЕРСОНА»;
  • Едуард Лобас – СЕО компанії Webinerds, Program Manager and Lecturer курсу IT Dnipro BizSchool, Co-Founder @ KRANONIT, Supervisory Board Member@ IT Dnipro BizSchool,
  • Олена Нєізвєстна, к.е.н., доцент – директор Навчально-наукового інституту економіки, управління та адміністрування Університету Туган-Барановського.

Переможцями за оцінками професійного журі Фестивалю реклами AdFest-2021 стали:

У номінації “Соціальна реклама”:

1 місце:

Вероніка Терещенко, Валерія Федоренко (ОП «Облік і оподаткування)) «Не будь байдужим до себе та навколишнього середовища»;

Анастасія Триндюк (ОП «Туризм») «Сміття має дім»

2 місце:

Юлія Липовецька (ОП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») «Вирубуючи ліс – ти позбавляєш їх дому»;

Вікторія Мороз (ОП «Харчові технології») «Здогадайся, де «ТВАРИНА»…»

3 місце: Антон Бадіца (ОП «Антикризовий менеджмент організацій») «1 print = ∞ impacts».

30 разів прочитано