Опитування студентів освітньої програми «Туризм» Університету Туган-Барановського

Опитування здобувачів ОП Туризм другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу

Результати опитування здобувачів ОП Туризм другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу, проведеного 22.03-02.04.2021 р. свідчать про високий рівень їх задоволеності.

За результатами анкетування встановлено, що:

– переважну більшість здобувачів ВО (80%) повністю влаштовують можливості обирати дисципліни для вивчення, які надає університет (рис. 1);

Рисунок 1 – Розподіл відповідей здобувачів ВО на питання «Наскільки особисто Вас влаштовують можливості обирати дисципліни для вивчення, які надає Університет?»

– 80% опитуваних здобувачів ВО стверджує, що знання, вміння й навички, які отримуються в Університеті є достатніми для їх майбутньої професійної діяльності, 20% опитуваних вважають відповідні знання та вміння скоріше достатніми;

– 80% респондентів стверджує, що їх повністю задовольняє рівень викладання навчального матеріалу на лекціях, відповідно 20% обрали відповідь «скоріше задовольняє»;

– 100% опитуваних студентів зазначило, що їх повністю задовольняє  викладання навчального матеріалу на семінарських і практичних заняттях;

– з точки зору здобувачів ВО, які взяли участь у анкетуванні найбільш ефективними з точки зору засвоєння навчального матеріалу є наступні форми роботи на заняттях: «брати участь в обговореннях», «виконувати творчі, нестандартні завдання», «брати участь у розробці різного роду проектів і реалізовувати їх», «брати участь у групових формах роботи» «розв’язувати проблемні завдання,  доходити самостійних висновків» (рис. 2);

Рисунок 2 – Найбільш ефективними з точки зору засвоєння навчального матеріалу форми роботи на заняттях з точки зору здобувачів ВО ОП Туризм другого (магістерського) рівня вищої освіти, які взяли участь у анкетуванні

11 разів прочитано