Опитування студентів ОП «Обладнання переробних і харчових виробництв» ДонНУЕТ
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження (фокус-груп) у формі онлайн-опитування 01.09.2020-31.12.2020 р. методом анкетування (анкета SQ4) із використанням сервісу Microsoft Forms.
Читайте також: https://donnuet.edu.ua/opytuvannia-studentiv-op-obladnannia-pererobnykh-i-kharchovykh-vyrobnytstv-donnuet-2/
На комплексне запитання «Оптимальність навчального навантаження» отримані результати зведено в таблицю 3.
Таблиця 3 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на комплексне запитання «Оптимальність навчального навантаження», осіб
Оптимальність навантаження | Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді | |||||
Повністю не задовольняє | – | – | – | Повністю задовільняє | Разом | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
Загального навчального навантаження в день (загальна кількість навчальних пар) згідно з Вашим розкладом занять | 5 | 5 | ||||
Лекційного навантаження в день (загальна кількість пар лекційних занять) згідно з Вашим розкладом занять | 5 | 5 | ||||
Навчального навантаження в день з однієї дисципліни згідно з Вашим розкладом занять | 1 | 4 | 5 | |||
частки самостійної роботи з навчальних дисциплін | 5 | 5 | ||||
Термінів виконання завдань самостійної роботи з навчальних дисциплін | 5 | 5 | ||||
Термінів виконання індивідуальних завдань з навчальних дисциплін | 5 | 5 | ||||
Термінів виконання календарного плану при написанні курсових робіт (проектів) | 5 | 5 |
На запитання «Достатність часу для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін», де «1» – «повністю не задовольняє», «5» – «повністю задовольняє». Студенти відмітили, що їх повністю задовольняє достатність часу для виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань з навчальних дисциплін.
Отримані результати опитування дозволяють зробити такі основні висновки:
– студенти активно користуються доступною для них інформацією (організаційно-методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу, графіком організації навчального процесу, розкладом занять, навчальним план, індивідуальним планом);
– респонденти показують задоволеність оперативним реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження та актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) ;
– студенти обізнані щодо норм навчального навантаження, видів робіт, які потрібно виконати при вивченні кожної навчальної дисципліни, загального навчального навантаження в день тощо;
– оптимальність навчального навантаження задовольняє студентів.