Команда маркетологів «DonMark» посіла 2 місце на Міжнародній заочній студентській предметній олімпіаді з Маркетингу 2019

Цього року Казахська Асоціація Маркетингу в черговий раз провела Міжнародну заочну студентську предметну олімпіаду з Маркетингу. Перед командами було поставлено завдання щодо розгляду маркетингу, як філософію сучасного бізнесу, який стрімко розвивається в Digital просторі.

Команда університету «DonMark» в складі капітана команди студента магістратури Єременко Кирила, Петрик Анни (МТ-15), Петренко Анни (МТ-15), Тріфонової Дарини (МН-16), Григорцова Андрія (МН-15) посіла ІІ місце з проектом на тему «Интеграция User Experience в систему Digital-маркетинга предприятия». Науковим керівником команди виступила доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Булгакова О.В.

Від організаторів команда отримала дуже чуйні слова: «Казахстанская Ассоциация маркетинга выражает искреннюю благодарность за участие и поздравляет победителей Международной заочной студенческой предметной олимпиады по специальностям «Маркетинг» и «Логистика»!

Победа в олимпиаде – высочайшее признание ваших интеллектуальных способностей и усилий, затраченных на подготовку.

Выражаем признательность и благодарность научным руководителям. Ваши знания, умение, терпение и любовь к студентам и своей деятельности – залог успешности преподавателей.

Желаем успехов в учебной и научной деятельности, достижений поставленных целей и приглашаем к участию в будущих олимпиадах КАМ различного уровня!!!

С уважением, Казахстанская Ассоциация маркетинга»

Дякуємо Казахстанській Асоціації Маркетингу за можливість продемонструвати свої професійні здобутки та за високу оцінку проекту.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

357 разів прочитано