Оцінка результатів анкетування ЗВО за анкетою SQ_5, які навчаються на ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

За результатами анкетування SQ_5 «Опитування здобувачів вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу» встановлено: (100%) здобувачів ВО повністю та скоріше влаштовують можливості обирати дисципліни, які надає Університет; (65%) опитуваних здобувачів ВО стверджує, що знання, вміння й навички, які отримуються в Університеті є достатніми для їх майбутньої професійної діяльності; (35%) респондентів вважають рівень викладання навчального матеріалу на лекціях та практичних заняттях є достатнім. За результатами опитування (75%) здобувачів ВО зазначило, що їм повністю зрозумілі критерії оцінювання знань, умінь і навичок, що застосовуються викладачами; (25%) обрали відповідь «скоріше зрозумілі». Можливості дистанційного вивчення навчальних дисциплін, які надає Університет повністю задовольняє (65%) студентів, (35% )надало відповідь «скоріше задовольняють». Майже 50% респондентів стверджує, що брали участь в науковій діяльності, їх повністю задовольняють можливості участі у науковій діяльності, наявній в Університеті. Під час викладання навчальних дисциплін (40%) опитуваних здобувачів ВО зазначило, що викладачі використовують технологію Flipped Classroom, технологію Peer Learning; важко відповісти на дане питання (60%). Результати анкетування було обговорено на засіданні кафедри ММПА та рекомендовано:- запроваджувати в навчальний процес більше креативних завдань та ситуаційних вправ, кейсів; -заохочувати здобувачів ВО до наукової діяльності (написання статей, тез, участь у НДР кафедри, написання наукових робіт).

3 разів прочитано