Результати анкетування здобувачів ОП «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо відповідності форм, методів навчання і викладання вимогам студентоцентрованого підходу
У опитуванні, яке проходило 02.09.2024 – 05.09.2024 р. із використанням сервісу Microsoft Forms, прийняли участь 100% здобувачів ОП денної форми навчання та 75% здобувачів заочної форми навчання ОП «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент».
За результатами анкетування можна констатувати наступне:
– 100% здобувачів ВО повністю влаштовують можливості обирати дисципліни для вивчення;
– 100% респондентів зазначили, що знання, вміння й навички, які отримуються в Університеті є достатніми для їх майбутньої професійної діяльності;
–рівень викладання навчального матеріалу на лекціях та семінарських і практичних заняттях повністю влаштовує 86% респондентів, тоді як 14% респондентів він скоріше задовольняє;
– найбільш ефективними з точки зору засвоєння навчального матеріалу здобувачі ВО визначили наступні: спілкування з викладачем; участь в обговореннях; тестування; виконання творчих та проблемних завдань;
– 100% респондентів зазначили: 1)викладачі здійснюють інформування про організацію освітнього процесу з дисципліни щодо кількості модулів та годин у кожному з них, змісту та мети модулів, критеріїв оцінювання тощо; 2) повністю надають інформацію щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень;
– 100% респондентів зазначило, що їм повністю зрозумілі критерії оцінювання знань, умінь і навичок, що застосовуються викладачами та підтвердило, що відповідні критерії відповідають реальним вимогам до якості підготовки;
– 86% респондентів підтвердило, що їм завжди зрозумілі цілі, що ставляться викладачем на занятті, а 14% – що цілі зазвичай зрозумілі;
– 72% респондентів зазначили, що загальна результативність занять з точки зору досягнення їх цілей є високою, тоді як 28% оцінило результативність як скоріш високу;
–чинні процедури контролю видаються об’єктивними 100% респондентів;
– можливості дистанційного вивчення навчальних дисциплін, які надає Університет повністю задовольняють 100% респондентів;
–участь в науковій діяльності в Університеті брали (беруть) 43% респондентів, не брали участі у науковій діяльності, але планують – 43% респондентів, не планують брати участі 14% респондентів;
– 100% опитуваних здобувачів зазначило, що викладачі використовують під час викладання навчальних дисциплін групові проєкти, 86% – технологію Flipped Classroom, 72% – технологію Peer Learning (часто або час від часу).
Проведення розгляду результатів анкетування на кафедрі маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування (протокол 3 від 09.09.2024 р.) запропоновано: 1. НПП, які забезпечують викладання ОК на ОП забезпечити застосування креативних форм та методів навчання під час проведення занять; 2. Активізувати діяльність кафедри та НПП щодо зохочення студентів до наукової діяльності (написання статей, тез, участь у наукових заходах, написання наукових робіт) шляхом її популяризації, пропаганди та інформування про проведені наукові заходи профільного спрямування.