Оцінка результатів анкетування ЗВО за анкетою SQ_4, які навчаються на ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
У опитуванні здобувачів вищої освіти (фокус-груп) щодо навчального навантаження SQ_4 взяли участь здобувачі ВО першого (бакалаврського) рівня ОП «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг». Анкетування проводилося з використанням сервісу Microsoft Forms. За результатами опитування здобувачі ВО освіти високо (5) оцінили власну задоволеність такими аспектами навчального навантаження як: оперативність реагування адміністрації Університету на запити щодо навчального навантаження; обізнаності ЗВО щодо видів робіт при вивченні навчальної дисципліни, термінів здачі робіт, критеріїв оцінювання видів робіт. Респонденти оцінили на рівні (4,5) задоволеність такими аспектами навчального навантаження як: графік організації навчального процесу; розклад занять; індивідуальний план; доступність організаційно-методичного забезпечення навчального процесу; оптимальність частки самостійної роботи з навчальних дисциплін, та інформованість сайту Університету. В цілому здобувачі ВО задоволені цією стороною навчання, пропозицій щодо покращення навчального навантаження не надійшло. Таким чином, здобувачі ВО оцінили обсяг навчального навантаження як достатній, час відведений на самостійну роботу та виконання індивідуальних завдань відповідає потребам здобувачів ВО, а кількість аудиторного навантаження сприяє формуванню програмних результатів навчання. На засіданні кафедри ММПА прийняте рішення про необхідність інформування здобувачів ВО на початку навчального року щодо питань, пов’язаних з навчальним навантаженням.