Оцінка результатів анкетування ЗВО за анкетою SQ_3, які навчаються на ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

У опитуванні щодо SQ_3 щодо якості практичної підготовки та здобуття під час практики необхідних для подальшої професійної діяльності компетентностей взяли участь здобувачі ВО першого (бакалаврського) рівня ОП «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг». Анкетування проводилося у вересні 2024 р. в онлайн формі з використанням сервісу Microsoft Forms. За результатами опитування більшість респондентів вказали, що формування, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах на базі знань, одержаних в Університеті – «Досягнуто повністю» (70%) та «Скоріше досягнуто» (30%). На питання «Недоліки в організації практики» – «Ні, не доводилось» (67%) респондентів, «Так, доводилось» – (37%) респондентів. Думка респондентів стосовно достатності тривалості практики для досягнення її цілей та завдань наступна: (95 %) респондентів задоволені тривалістю практики, інші (5%) респондентів хотіли збільшити час. Найбільш поширеним твердженнями щодо практики, які обрали здобувачі було наступне твердження : «На практиці я переконався (переконалась) у правильності вибору професії». Пропозиції здобувачів вищої освіти щодо покращення практичної підготовки розподілилися таким чином: «Все влаштовує» – (65 % )«Застосування нових підходів» -(35 %). Також здобувачами було запропоновано регулярне узгодження програми практичної підготовки з представниками від баз практики. За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри ММПА було запропоновано: керівникам практики від Університету при організації практичної підготовки спільно взаємодіяти із керівниками практики від підприємства та оновлювати перелік завдань з маркетингової діяльності підприємства.

3 разів прочитано