Студенти Університету Туган-Барановського долучилися до майстер-класу «eNPS. Як воно, бути вашим співробітником?»

Кафедра маркетингу менеджменту та публічного адміністрування Університету Туган-Барановського продовжує практику залучення стейкхолдерів до навчального процесу. Так, 19 травня 2021 р. в рамках вивчення дисципліни «Управління персоналом» було організовано майстер-клас “eNPS. Як воно, бути вашим співробітником?”, який підготувала і провела пані Ольга Бондарец – керівник навчального центру мережі магазинів солодощів “Мармеладний Джек” (платформа Zoom).

Долучитися до вебінару мали можливість здобувачі вищої освіти Університету Туган-Барановського за такими освітніми програмами як: 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 81 «Харчові технології», 241 «Готельно-ресторанна справа».

Під час вебінару пані Ольга розповіла про актуальність, необхідність та досвід застосування даного методу оцінювання лояльності персоналу; дозволяє виявити проблеми управління персоналом та фактори, що їх спричинили. Практична значимість методу eNPS була доведена за даними опитування здобувачів вищої освіти (інтерпретація зазначеного методу), що дозволило визначити рівень лояльності (прихильності) здобувачів до Університету Туган-Барановського. Ольга Бондарец детально продемонструвала процес аналізу даних проведеного анкетування, зосередила увагу на важливих моментах, розібрали формулу визначення показника, що дозволило учасникам майстер-класу зрозуміти зміст методу eNPS. Учасники поділилися власними рефлексіями та досвідом щодо оцінювання персоналу.

Колектив кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування та здобувачі вищої освіти Університету Туган-Барановського дякують пані Ользі Бондарец за змістовну, цікаву та актуальну доповідь.

493 разів прочитано