Студенти Університету Туган-Барановського – учасники конкурсу LoNG 2020
Команда студентів від Університету Туган-Барановського вже третій рік поспіль бере участь у Всеукраїнському Конкурсі LoNG (Look of New Generation/Погляд нового покоління) 2020.
Конкурс LoNG має важливе значення для усієї освітньої спільноти України, адже він проводиться з метою налагодження предметних зв’язків між навчальними закладами та підприємствами, оскільки ефективна взаємодія з бізнесом є важливою передумовою для успішної подальшої кар’єри студента. LoNG є багаторічною спільною ініціативою Української асоціації з розвитку менеджменту та бізнес освіти, Київської Бізнес Школи, Академії праці, соціальних відносин і туризму.
Учасниками Конкурсу є студентські команди з вищих навчальних закладів України та інших країн. Цього річ у склад команди ДонНУЕТ «Sapere Aude» увійшли студенти спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент» та «Готельно-ресторанна справа» – Мастабай Назар, Ільєнков Михайло, Сарапіна Марія, Команчук Марія, Губанов Антон, Кузнєцова Ярослава, викладачами-консультантами виступають: д.е.н., доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Н.С. Приймак та к.е.н., доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування І.А. Карабаза.
Партнером Конкурсу, що надає цьогоріч командам завдання та інформацію, необхідну для дослідження є лідер логістичного ринку, який забезпечує легку доставку кожному клієнту – до відділення, почтомату, за адресою – і дозволяє тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном – компанія «Нова Пошта».
Протягом листопада учасники команди «Sapere Aude» працювали над конкурсним завданням, яке складалось з п’яти основних етапів:
- Дослідити технології та процеси доставки, зокрема всі аспекти роботи кур’єрів.
- Запропонувати простий та зрозумілий у користуванні інструмент, який дозволить будь-якому новому кур’єру швидко та просто знаходити клієнта за будь-якою адресою.
- Провести тестування інструменту власними силами, на незнайомому районі.
- Прорахувати недоліки та переваги реалізації такого інструменту для служби доставки, операторів, кур’єрів, клієнтів.
- Прорахувати вартість впровадження інструменту.
По результатах роботи студентами було розроблено покроковий план впровадження запропонованих інструментів удосконалення роботи кур’єрів компанії «Нова Пошта».
Бажаємо нашим учасникам перемоги у першому турі Конкурсу!