Опитування здобувачів вищої освіти Університету Туган-Барановського
Опитування здобувачів вищої освіти Університету Туган-Барановського, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ 4 «Опитування здобувачів вищої освіти (фокус-груп) щодо навчального навантаження» проводилось у формі онлайн-опитування 06.04.2021 – 16.04.2021 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.
Наступний блок з двох питань стосувався досвіду і задоволеністю здобувачів вищої освіти наявними в Університеті можливостями участі в науковій діяльності (табл. 6 та 7).
Таблиця 6 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Чи брали Ви участь в науковій діяльності за період навчання в Університеті?», осіб
Варіанти відповіді | Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді |
Так, брав (брала) участь раніше або беру участь зараз | 4 |
Так, брав (брала) участь раніше, але припинив (припинила) | 4 |
Ні, не брав (не брала) участь раніше і не беру участі зараз | 5 |
Ні, не брав (не брала) участь раніше, але планую у майбутньому | 1 |
Загалом | 14 |
Згідно з отриманими відповідями, близько 64 % респондентів мають досвід участі у науковій діяльності або відповідні плани щодо участі у написанні наукових статей, доповідей на Міжнародні та Всеукраїнські науково – практичні конференції, тощо.
Причому переважна більшість опитаних здобувачів вищої освіти повністю або скоріше задоволені наявними можливостями участі у науковій діяльності.
Таблиця 7 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Наскільки особисто Вас задовольняють можливості участі у науковій діяльності, наявні в Університеті?», осіб
Варіанти відповіді | Кількість здобувачів вищої освіти, що обрали певний варіант відповіді |
Повністю задовольняють | 8 |
Скоріше задовольняють | 1 |
Важко відповісти | 5 |
Загалом | 14 |
Отримані результати свідчать про необхідність визначення чинників, що заважають участі у науковій діяльності здобувачів вищої освіти, що навчаються на 1 – 4 курсі.
Зведена інформація із розподілом відповідей 14 опитаних здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти узагальнена у табл. 8.
Таблиця 8 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти на питання «Оцініть загальне враження від навчальних ресурсів (підручники, посібники, тексти, відео та аудіо тощо), які використовуються у процесі викладання дисциплін викладачами в Університеті, за наведеними критеріями», осіб
№
з/п |
Найменування критерію | Оцінка критерію | Середня оцінка | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
1 | 1 – Сучасні, 7 – Застарілі | 7 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2,5 | |
2 | 1 – Цікаві, 7 – Нудні | 6 | 1 | 4 | 1 | 2 | 2,4 | ||
3 | 1 – Різноманітні, 7 – Одноманітні | 6 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2,7 | ||
4 | 1 – Якісні, 7 – Неякісні | 7 | 1 | 4 | 1 | 1 | 2,3 | ||
5 | 1 – Пізнавальні, 7 – Малоінформативні | 6 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2,8 |
Наразі, відповіді респондентів переважно концентруються у позитивній частині шкали оцінок, однак їх розподіл відрізняється за різними критеріями, про що свідчить середня оцінка.