Новий формат дискусій

Новий формат проведення ефективних дискусій для школярів та студентів у ДонНУЕТ

Протягом останнього місяця викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування проведено три масштабні заходи для школярів міста та студентів університету з метою популяризації економічної освіти напряму «Маркетинг» з одного боку, а з іншого – для залучення уваги молоді до глобальних та соціальних проблем людства і сприянню зміни світогляду за допомогою, зокрема, розробки соціальної реклами. Також викладачі кафедри опанували формат проведення ефективних дискусій та обговорень у групах від 5 осіб, у якому були проведені заходи: open spaсе «Соціально відповідальне підприємництво – міфи і реалії сьогодення» та open spaсе «Магія створення реклами».

open spaсе «Соціально відповідальне підприємництво – міфи і реалії сьогодення» (основним спікером виступила фахівець Інституту розвитку міста Кривого Рогу Лаже Оксана, керівник програми «Консалтинг та маркетинг»). Метою заходу було створення школярами та студентами проектів соціальної реклами в межах розвитку інфраструктури, транспорту, логістики та відбиття значущості соціальної реклами для сучасного соціуму.

open spaсе «Магія створення реклами» (спікер: кандидат економічних наук, доцент маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Карабаза Ірина). Під час заходу були розглянуті особливі прийоми, які використовують виробники реклами для переконання споживачів; помилки, яких допускали транснаціональні корпорації розробляючи рекламу для різних ринків збуту; правила створення успішної реклами. Особливу цікавість викликала командна робота у малих групах, під час якої було розроблено сім рекламних компаній шоколадної продукції для різних споживачів.

Також викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування організовано та проведено «Фестиваль реклами у ДонНУЕТ – 2019». Роботи учасників виявились дуже цікавими, а особлива активність спостерігалась у секції «Соціальна реклама». Це свідчить, що молоде покоління опікується проблемами людства та напрям, обраний викладачами кафедри, щодо формування не лише економічного мислення майбутніх фахівців, а й свідомого ставлення учнів і студентів до споживання, оточуючого середовища, родини, відношення до людей у суспільстві – правильний.

Приємно, що цьогоріч у заходах кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування ДонНУЕТ взяли участь більше 200 школярів міста. Це учні СЗОШ № 26, Криворізької гімназії № 95, Педагогічної гімназії, СЗОШ № 65, СЗОШ № 15 та інші.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

44 разів прочитано