Щорічний навчально-розважальний захід «AdFest 2018», присвячений професійному святу – Дню маркетолога та рекламіста, було проведено 31 жовтня – 1 листопада 2018 року у Донецькому національному університеті економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Талановита та креативна молодь мала змогу залучитися до створення комфортного простору для життя та спробувати свої сили у дизайні та розробці концепції реклами різних жанрів.

В перший день фестивалю кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування спільно з КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» провела тренінг у форматі OpenSpacе «Брендінг територій: маркетингова стратегія Кривого Рогу». Метою заходу було поширення інформації про значущість брендингу для розвитку міста та покращення добробуту його мешканців. Адже маркетингова стратегія – це не просто ще один програмний документ, який щось регламентує. Вона створена для розвитку громади і втілюється спільно з усіма мешканцями задля створення зручного та безпечного простору для життя у нашому місті. Результатом впровадження маркетингової стратегії є формування позитивного іміджу міста, зокрема, у сфері інвестицій, що надає можливість релізуватися життєвим та творчим планам мешканців.

Основними завданнями нинішнього етапу реалізації Маркетингової стратегії міста Кривого Рогу є залучення мешканців до активної участі в житті міста, підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості міського простору, сприяння формуванню позитивних соціальних взаємодій між членами громади, які б дозволили залучати і нарощувати ресурси для розвитку міста, сприяли процвітанню та добробуту.

У програмі тренінгу обговорювалися такі теми:

  • Особливості процесу та фактори успіху маркетингу міста;
  • Місто Кривий Ріг як бренд;
  • Концепція бренду, слогану та логотипу, правила їх використання;
  • Результати досліджень іміджу міста: переваги та проблеми;
  • Участь мешканців у формуванні та втіленні маркетингової стратегії міста;
  • Напрями розвитку туризму в Кривому Розі.

Читайте додаткову інформацію на сайті нашого партнера:

Інститут розвитку міста Кривого Рогу продовжує проводити серію тренінгів на тему брендінгу нашого міста

Інститут розвитку міста Кривого Рогу провів тренінг на тему брендінгу територій, приурочений до Дня маркетолога і рекламіста

Другий день фестивалю було присвячено конкурсу рекламних проектів за наступними номінаціями:

  • Реклама товару (послуги) – куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Барабанова Валентина Віталіївна;
  • Соціальна реклама – куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Карабаза Ірина Анатоліївна;
  • Бренд міста (території) – куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Булгакова Олена Валеріївна.

Цього року голосування за роботи відбувалося у соціальній мережі Facebook. Вітаємо переможців онлайн голосування:

  • Реклама товару (послуги) – Петрик Ганна Павлівна, робота 018 «Краска для волосся Annetta»;
  • Соціальна реклама – Тріфонова Дарина Олександрівна, робота 0213 «Нецензурна лексика в твоїй мові – маска твого страху»;
  • Бренд міста (території) – Тріфонова Дарина Олександрівна, робота 032 «Бренд Металургійного району Бренд Металургійного району».

Переможці в секціях:

Учасник № роботи Назва роботи
Секція 1 Реклама товару (послуги)
Скроботова Даяна Іванівна 01-4 Товар (молоко)

Як тоді – найкраще молоко – для найкращіх

Мазуріна Сніжана Володимирівна 01-1 Освіжаючий сильно газований напій
Петрик Ганна Павлівна 01-8 Краска для волосся Annetta
Секція 2 Соціальна реклама
Закордонець Юлія Володимирівна 022 Проти насильства у сім’ї
Медун Анна Олександрівна 027 Подаруй своє тепло бездомній тварині
Оскаленко Ірина 028 Здійсни мрію дитини на щасливу родину
Секція 3 Бренд міста (території)
Кваско Юлія Юріївна 0301 Промисловий туризм у КривомуРозі
Яшкун Єгор Тимурович 0303 Металеве серце Кривого Рогу
Тріфонова Дарина Олександрівна 0302 Бренд Металургійного району

 

З презентаціями тренінгу, ходом голосування та роботами-переможцями можна ознайомитися, переглянувши файли:

 document7 Тренинг 31 10 18 (10.37 MB)

 document8 Переможець онлайн голосування (2.43 MB)

 documentСекція 1 (1.48 MB)

 documentСекція 2 (2.40 MB)

 documentСекція 3 (545 KB)

Фестиваль традиційно пройшов на дуже високому рівні. Дякуємо всім учасникам Фестивалю AdFest 2018, а також всім, хто брав участь у голосуванні. До наступного року!