Щорічний навчально-розважальний захід «AdFest 2018», присвячений професійному святу – Дню маркетолога та рекламіста, було проведено 31 жовтня – 1 листопада 2018 року у Донецькому національному університеті економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Талановита та креативна молодь мала змогу залучитися до створення комфортного простору для життя та спробувати свої сили у дизайні та розробці концепції реклами різних жанрів.
В перший день фестивалю кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування спільно з КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» провела тренінг у форматі OpenSpacе «Брендінг територій: маркетингова стратегія Кривого Рогу». Метою заходу було поширення інформації про значущість брендингу для розвитку міста та покращення добробуту його мешканців. Адже маркетингова стратегія – це не просто ще один програмний документ, який щось регламентує. Вона створена для розвитку громади і втілюється спільно з усіма мешканцями задля створення зручного та безпечного простору для життя у нашому місті. Результатом впровадження маркетингової стратегії є формування позитивного іміджу міста, зокрема, у сфері інвестицій, що надає можливість релізуватися життєвим та творчим планам мешканців.
Основними завданнями нинішнього етапу реалізації Маркетингової стратегії міста Кривого Рогу є залучення мешканців до активної участі в житті міста, підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості міського простору, сприяння формуванню позитивних соціальних взаємодій між членами громади, які б дозволили залучати і нарощувати ресурси для розвитку міста, сприяли процвітанню та добробуту.
У програмі тренінгу обговорювалися такі теми:
- Особливості процесу та фактори успіху маркетингу міста;
- Місто Кривий Ріг як бренд;
- Концепція бренду, слогану та логотипу, правила їх використання;
- Результати досліджень іміджу міста: переваги та проблеми;
- Участь мешканців у формуванні та втіленні маркетингової стратегії міста;
- Напрями розвитку туризму в Кривому Розі.
Читайте додаткову інформацію на сайті нашого партнера:
Другий день фестивалю було присвячено конкурсу рекламних проектів за наступними номінаціями:
- Реклама товару (послуги) – куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Барабанова Валентина Віталіївна;
- Соціальна реклама – куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Карабаза Ірина Анатоліївна;
- Бренд міста (території) – куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Булгакова Олена Валеріївна.
Цього року голосування за роботи відбувалося у соціальній мережі Facebook. Вітаємо переможців онлайн голосування:
- Реклама товару (послуги) – Петрик Ганна Павлівна, робота 018 «Краска для волосся Annetta»;
- Соціальна реклама – Тріфонова Дарина Олександрівна, робота 0213 «Нецензурна лексика в твоїй мові – маска твого страху»;
- Бренд міста (території) – Тріфонова Дарина Олександрівна, робота 032 «Бренд Металургійного району Бренд Металургійного району».
Переможці в секціях:
Учасник | № роботи | Назва роботи |
Секція 1 Реклама товару (послуги) | ||
Скроботова Даяна Іванівна | 01-4 | Товар (молоко)
Як тоді – найкраще молоко – для найкращіх |
Мазуріна Сніжана Володимирівна | 01-1 | Освіжаючий сильно газований напій |
Петрик Ганна Павлівна | 01-8 | Краска для волосся Annetta |
Секція 2 Соціальна реклама | ||
Закордонець Юлія Володимирівна | 022 | Проти насильства у сім’ї |
Медун Анна Олександрівна | 027 | Подаруй своє тепло бездомній тварині |
Оскаленко Ірина | 028 | Здійсни мрію дитини на щасливу родину |
Секція 3 Бренд міста (території) | ||
Кваско Юлія Юріївна | 0301 | Промисловий туризм у КривомуРозі |
Яшкун Єгор Тимурович | 0303 | Металеве серце Кривого Рогу |
Тріфонова Дарина Олександрівна | 0302 | Бренд Металургійного району |
З презентаціями тренінгу, ходом голосування та роботами-переможцями можна ознайомитися, переглянувши файли:
document7 Тренинг 31 10 18 (10.37 MB)
document8 Переможець онлайн голосування (2.43 MB)
Фестиваль традиційно пройшов на дуже високому рівні. Дякуємо всім учасникам Фестивалю AdFest 2018, а також всім, хто брав участь у голосуванні. До наступного року!