«Маркетингова політика комунікацій»

3 березня 2020 року в межах вивчення теми «Маркетингова політика комунікацій» дисципліни «Маркетинг» була проведена лекція керівника ВЕБстудії «Хостерінг», практикуючого маркетолога Льва Башмакова.

На лекції, що була проведена для студентів спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент» І-ІV курсів розглядались питання просування продукції до споживача через елементи Інтернет-маркетингу (контент-маркетинг, SEO-пошукова оптимізація, напрями просування у соціальних мережах SMM, Інтернет-реклама, засоби оптимізації конверсії, Email-маркетинг та інфлюєнсер-маркетинг). Лев Миколайович на практичних прикладах та кейсах ВЕБстудії «Хостерінг» розповів про аспекти дії маркетингової «воронки продаж» у реальному житті, напрями сегментування потенційних споживачів різних видів продукції, способи інформування споживачів та спонукання їх до купівлі тощо. Наприкінці заняття студенти мали змогу задати питання практикуючому маркетологу та поділитись власним досвідом використання елементів Інтернет-маркетингу.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

374 разів прочитано