Кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування є структурним підрозділом  навчально-наукового інституту економіки, управління та адміністрування ДонНУЕТ.

Кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування є випусковою та забезпечує підготовку та підвищення кваліфікації фахівців різних ступенів вищої освіти (ступінь «Бакалавр», «Магістр») за спеціальностями:

  • 073 «Менеджмент»
  • 281 «Публічне управління та адміністрування»
  • 075 «Маркетинг»

Кафедра забезпечує викладання дисциплін, пов’язаних з теорією та практикою використання маркетингу та менеджменту у діяльності підприємств, необхідних для здобуття студентами всіх спеціальностей Університету широкого доступу до працевлаштування.

Завідувач кафедри –  д.е.н., доцент Приймак Н.С.

Адреса: вул. Трамвайна, 16, ауд. 504

+38 (098) 546 49 15

mma@donnuet.edu.ua

Кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування утворенa у 2014 р. у результаті об’єднання кафедри маркетингового менеджменту (створена у 1991 році) та кафедри маркетингу і комерційної справи (понад 80 років існування).

Кафедрою забезпечується організація та проведення навчального процесу з таких дисциплін: 

  • Адміністративний менеджмент 
  • Антикризовий менеджмент  
  • Економічна безпека 
  • Електронне врядування та електрона демократія  
  • Етика бізнесу  
  • Інноваційний маркетинг 
  • Інтернет-маркетинг 
  • Інформаційно-аналітична підтримка прийняття управлінських рішень 
  • Комунікативний менеджмент 
  • Корпоративне управління 
  • Маркетинг 
  • Маркетинг товарів та  послуг 
  • Маркетингова товарна політика 
  • Маркетингове ціноутворення 
  • Маркетинговий менеджмент 
  • Маркетингові дослідження 
  • Маркетингові комунікації 
  • Менеджмент 
  • Менеджмент організацій 
  • Менеджмент підприємства 
  • Мерчандайзинг 
  • Міжнародний маркетинг 
  • Основи маркетингу 
  • Паблік рилейшинз 
  • Поведінка споживачів 
  • Проєктний менеджмент 
  • Публічна політика та публічне управління 
  • Рекламний менеджмент 
  • Самоменеджмент 
  • Стратегічне управління 
  • Стратегічний маркетинг 
  • Стратегічний менеджмент 
  • Теорія організації 
  • Товарна інноваційна політика 
  • Управління інноваціями 
  • Управління персоналом 
  • Управління стратегічними змінами 
  • Управлінські рішення