ХРОНІКА РЕЙДЕРСЬКОГО ЗАХВАТУ. ЧАСТИНА 2
24 квітня 2020 р. (пʼятниця) о 9-й годині ранку, директор Департаменту освіти і науки Криворізької міської ради Т. Кріпак (за проханням-дорученням МОНУ) представила в Університеті (вул. Трамвайна,16) колективу ДонНУЕТ нового виконуючого обов’язки ректора професора О. Д. Учителя. На жаль, колектив Університету про цю подію не знав (усі співробітники, крім працівників бухгалтерії, канцелярії, відділу кадрів та двох прибиральниць, суворо дотримуються карантинного режиму та працюють у дистанційному режимі). На представленні були присутні запрошені на зустріч керівники відокремлених структурних підрозділів, які, згідно з розпорядженням КМУ, мають бути приєднаними до ДонНУЕТ. О 9.00 перший проректор Університету Р. Никифоров, вимушений був перервати дистанційну нараду по Скайпу з адміністрацією Університету та завідувачами кафедрами, дізнавшись про запрошення терміново виїхав до Університету. За 25 хвилин він прибув до Університету і познайомився з новим в.о. ректора та його помічниками.
О. Учитель вручив першому проректору свої розпорядження, термін виконання яких був 10.00 год. 27.04.2020 р.
Відповідно до розпорядження №17 (від 24.04.2020 р.) необхідно було підготувати:
інформацію щодо наказів та розпоряджень, що знаходяться на виконанні в Університеті;
- інформацію щодо діяльності Вченої ради Університету;
- план роботи Вченої ради на 2019-2020 н.р.;
- довідку про склад Вченої ради Університету;
- перелік рішень та ухвал Вченої ради;
- довідку про виконання штатного розпису;
- довідку про наявність вакансій в Університеті;
- довідку про осіб, які працюють в Університеті на засадах сумісництва та суміщення;
- довідку про склад груп забезпечення спеціальностей Університету;
- довідку про фактичне місце перебування та засоби комунікації з Університетом науково-педагогічних працівників, адміністративно-управлінського, навчально-допоміжного та обслуговуючого персоналу Університету;
- довідку про організацію та перебіг навчального процесу в навчально-наукових інститутах Університету в умовах карантину;
- довідку про організацію та перебіг роботи екзаменаційних комісій з присудження ступенів вищої освіти;
- довідку про контингент здобувачів вищої освіти усіх освітніх рівнів, курсів, форм навчання із зазначенням їх фактичного місця перебування та засобів комунікації з Університетом;
- довідку про фінансовий стан Університету;
- штатний розпис;
- розрахунки стипендіального фонду, фонду оплати праці та витрат на послуги та придбання товарів.
Вся затребувана інформація була вчасно підготовлена та на 10 годину 27.04.2020 р. у вигляді службової записки на 90 сторінках передана професору О. Д. Учителю.
27.04.2020 р. усі посадові особи Університету, яким було надано доручення, з підготовленою інформацією знаходилися на своїх робочих містах.
В.о. ректора О. Д. Учитель не прибув до Університету, а зателефонував і запросив проректорів, начальника відділу кадрів та головного бухгалтера до свого кабінету, який було розміщено не у приміщеннях ДонНУЕТ, а в приміщенні Криворізького економічного інституту (КЕІ) за адресою м. Кривий Ріг, площа Визволення, 2.
Після приїзду керівного складу ДонНУЕТ до кабінету в.о. ректора О. Д. Учителя відбулася розмова у присутності співробітників КЕІ В. В. Орлова та А. М. Фіалко-Смаль. Проректорам, начальнику ВК, гол. бухгалтеру довелося доповідати про напрями освітньої, наукової, міжнародної, фінансової та господарської діяльності ДонНУЕТ в присутності сторонніх осіб. На питання проректорів, чому засідання керівного складу ДонНУЕТ відбувається у присутності сторонніх осіб – співробітників КЕІ, якою є мета їх перебування на нараді, які підстави для заслуховування конфіденційної інформації ДонНУЕТ, В.В.Орлов пояснив, що він є помічником в.о. ректора О. Д. Учителя. А. М. Фіалко-Смаль по суті питань відповісти нічого не змогла. Упродовж розмови В. В. Орлов постійно підходив до в.о. ректора О. Д. Учителя та «підказував», що необхідно казати і робити. Наприкінці бесіди, коли в.о. ректора О. Д. Учитель вже попрощався з керівним складом ДонНУЕТ, В. В. Орлов підійшов до нього та вказав на накази, розпорядження, заяви, які необхідно було надати співробітникам ДонНУЕТ.
Серед цих паперів виявилися вже підписані в.о.ректора заяви щодо прийняття В. В. Орлова, к.н. з ДУ, доцента на посаду проректора з науки ДонНУЕТ, А. М. Фіалко-Смаль – на посаду зав. канцелярії. Загалом, відповідно до наказів та розпоряджень (наказ № 82 від 27.04.2020 р., наказ № 83 від 28.04.2020 р., розпорядження № 19 від 27.04.2020 р., розпоряджень № 20, № 21 та № 22 від 29.04.2020 р.), що були передані В.В.Орловим начальнику відділу кадрів, співробітникам ДонНУЕТ необхідно було підготувати та надати інформацію про основні напрями діяльності, зокрема усі накази та розпорядження, перелік рішень та ухвал Вченої ради, фінансову звітність ДонНУЕТ за 2019 рік і 1 квартал 2020 р., копії розрахункових відомостей із заробітної плати, штатний розпис Університету, довідки про фактичне місце перебування науково-педагогічних працівників, адміністративно-управлінського, навчально-допоміжного та обслуговуючого персоналу, розрахунку фонду оплати праці, стипендіального фонду Університету, розрахунку витрат на послуги та придбання товарів станом на 27.04.2020 р.
Крім цього, відповідно до одного з розпоряджень, відділ канцелярії та архіву повинен був надати печатку для ознайомлення (до речі, як було зазначено вище, кабінет в.о. ректора було розміщено у корпусі Криворізького економічного інституту).
Як зʼясувалося пізніше, уся документація ДонНУЕТ не потрапила до рук в.о. ректора О. Д. Учителя, де вона знаходиться наразі – невідомо. Завдяки поверненню О. Б. Чернеги печатка ДонНУЕТ залишилася в канцелярії Університету.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!