26 Міжнародний туристичний салон «Україна» ‒ UITM’2019
26 Міжнародний туристичний салон «Україна» ‒ UITM’2019
Жовтень 2019 • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15, павільйон 4
Кафедра туризму та країнознавства не стоїть осторонь важливих подій в туристичній галузі України. Представники кафедри, члени Всеукраїнської асоціації гідів (к.п.н., доцент Богатирьова Г. А., магістри Головань М. і Шишацький С.) стали учасниками традиційного щорічного місця зустрічі міжнародних туристичних організацій, туристичних операторів і тур агентств, представників держструктур, авіа, готелів, перевізників та медіа.
У 26-ій виставці UITT’2019: «УКРАЇНА ‒ Подорожі та Туризм» прийняли участь 23 країни, серед яких компанії з Азербайджану, Албанії, Болгарії, Греції, Грузії, Домініканської Республіки, Єгипту, Ізраїлю, Іспанії, Італії, Кіпру, Куби, Марокко, Палестини, Словаччини, Словенії, США, Тунісу, Туреччини, України, Чорногорії, Шрі-Ланки.
У національній експозиції 2019 року взяло участь 39 міст і регіонів туристичної України. Незмінним залишився список авторитетних гравців сфери туризму: Coral Travel, Tour, TUI, Феєрія Мандрів, Mouzenidis Travel Ukraine.Цього року до них приєдналися компанії: Kompas, Пілігрим, IT-Tour, Online Bistro, Vitiana, Turkish Airlines, Sky Up, APG Ukraine та інші.
Цікавою була ділова програма заходів: Показ кращих туристичних відеороликів з України та країн-учасниць виставки UITM. Організатор: Асоціація журналістів Travel Press Club. Нетворкінг туристичних міст та регіонів «Нова роль Організацій управління дестинаціями (DMO) в процесі сталого розвитку територій». Організатор: Національна Туристична Організація України. Презентація туристичного оперного маршруту у віртуальній реальності: Nocturne VR opera. Організатор: Культурне об’єднання Hronotop.UA.
Програма заходів виставки включала також семінари компаній щодо особливостей курортів, готельної бази, презентації готельних комплексів, розіграші сертифікатів на проживання в готелях, презентації нових екскурсійних маршрутів.
Відбувся день спадщини малих громад, який включав успішні історії залучення громадськими активістами місцевих мешканців до практичної діяльності щодо ревіталізації спадщини; успішні фестивалі та перфоменси, засновані на спадщині громад («Борщик у глиняному горщику», Полтава; «Трипільська толока як інструмент розвитку місцевої громади», Черкащина та інші). Також було презентовано досвід створення нових туристичних продуктів (послуг, турів); обговорено особливості пристосування об’єктів старовини для бізнес-проектів або з освітньою метою.
Велику зацікавленість відвідувачів викликали проблеми, які обговорювалися: «Брендинг та маркетинг територій»; «Професійна підготовка кадрів»; «Інвестиції в туристичну інфраструктуру»; «Інклюзивний туризм» та інші.
Отриманий заряд емоцій та інформації буде дуже корисним у роботі й подальшому професійному становленні!
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!