Фестиваль реклами AdFest 2024: зміна дедлайнів подачі конкурсних робіт

Фестиваль реклами AdFest 2024 відбудеться 15 листопада 2024 о 12:30 в Teams Онлайн

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ, МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ Університету Туган-Барановського запрошує талановиту та креативну молодь взяти участь у навчально-розважальному заході «AdFest 2024» присвяченому професіональному святу Дню маркетолога та рекламіста.

У рамках заходу планується  проведення конкурсу рекламних проектів за наступними номінаціями:

  • Соціальна реклама – куратор напряму: доктор економічних наук, професор маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Приймак Наталія Сергіївна  priymak@donnuet.edu.ua ), (098)-731-87-27
  • Реклама товару(послуги) – куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Барабанова Валентина Віталіївна  barabanova@edu.ua), (097)-652-43-89
  • Нестандартна реклама спеціальності, професії майбутнього – куратор напряму: старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування –Шаповалова Іннеса Вадимівна (shapovalova@donnuet.edu.ua), (097)-333-00-99.

Вимоги до оформлення робіт:

  • кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
  • одне зображення: Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат. Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо.
  • файл зображення, назва файлу має відповідати назві роботи.
  • зображення НЕ має містити назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
  • обов’язковим є оформлення конкурсної заявки, яка додається.
  • конкурсні роботи та заявки надсилаються на на електронну адресу куратора із зазначенням у заголовку листа назви номінації

Конкурсна боротьба учасників передбачає подачу роботи (рекламного слайда або відеоролика) у електронній формі в обраній номінації до 10.11.2024 включно. Тривалість презентації рекламного слайда або відеоролика до 3 хвилин. Оцінювання робіт здійснюється членами професійного  журі.

Кращі роботи будуть розміщені на сайті університету, кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування. Роботи після закінчення прийому заявок будуть розміщені для ознайомлення та визначення лідерів народного та Інтернет-голосування на офіційному сайті Університету http://www.donnuet.edu.ua.у соціальній мережі Facebook

Дедлайн прийому конкурсних робіт – 10 листопада 2024 року

Дедлайн голосування у мережі Facebook  – 13 листопада 2024 року

Участь в конкурсі безкоштовна!

Будемо раді бачити вас серед учасників!

1 разів прочитано